اخبار داغ

به دنبال دعوت استاندار سابق آذربایجان‌‌شرقی؛

نایب رئیس مجلس مناظره با بیگی را پذیرفت/ رویارویی چهره‌های مطرح دوجناح بر سر پروژه‌‌های راهسازی!

نایب رئیس مجلس مناظره با بیگی را پذیرفت/ رویارویی چهره‌های مطرح دوجناح بر سر پروژه‌‌های راهسازی!
درپی دعوت احمدعلیرضا بیگی از نایب رئیس مجلس برای انجام مناظره، منابع موثق خبر می دهند که مسعود پزشکیان از این مناظره استقبال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی، آخرین استاندار دولت دهم در آذربایجان‌‌شرقی و نماینده فعلی تبریز اخیرا عملکرد دولت به ویژه در حوزه راهسازی در استان را غیرقابل قبول خوانده و ضمن انتقاد از مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس و نماینده مردم تبریز برای حمایت از عملکرد وزارت راه، از او برای مناظره دعوت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

به دنبال این اظهارات، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز ضمن دعوت از طرفین، برای میزبانی این مناظره اعلام آمادگی نمود.

,

البته زمان دقیق این مناظره اعلام نشده اما از قرار معلوم شنبه هفته آینده انجام خواهد پذیرفت.

,

بر اساس منابع نزدیک به مسعود پزشکیان، وی ضمن اعلام آمادگی برای انجام گفتگو و مناظره با احمد علیرضابیگی اظهار داشته: گرچه آذربایجان شرقی در حوزه راهسازی و حمل و نقل با مشکلات بسیاری روبروست اما آمار و ارقام نشان از عملکرد بهتر دولت تدبیر و امید در استان دارد.

,

وی همچنین گفته: در دولت های نهم و دهم با وجود درآمدهای سرشار نفتی اغلب یک از پروژه های حوزه حمل و نقل و راهسازی در آذربایجان شرقی سرانجام نیافته اما طی سالهای اخیر، با وجود محدودیت منابع مالی دولت تدبیر و امید، بیشتر پروژه های عقیم مانده در حوزه راهسازی فعال و پیشرفت قابل قبولی دارد.

,

پزشکیان با تاکید بر اینکه نباید برای منافع شخصی و گروهی به مردم دروغ بگوئیم ادامه داده که حتی در صورت نبود آمار و ارقام، امروز مردم عادی نیز به هنگام تردد در جاده های مختلف استان، پیشرفت های محسوس پروژه های موجود را درک می کنند.

,

نایب رئیس مجلس از لحن و سخنان احمد علیرضابیگی نسبت به اظهارات خود هم گلایه کرده و گفته: انجام مناظره را با هدف تنویر افکار عمومی می پذیرم چراکه ممکن است در صورت امتناع، عده ای تصورات دیگری القا کنند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه