اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات خبر داد؛

اعزام ۱۰ اتوبوس از زائرین اربعین محلات در قالب یک کاروان/احداث موکب محلاتی‌ها با کمک خیرین ایرانی و عراقی در مسیر پیاده روی اربعین

اعزام ۱۰ اتوبوس از زائرین اربعین محلات در قالب یک کاروان/احداث موکب محلاتی‌ها با کمک خیرین ایرانی و عراقی در مسیر پیاده روی اربعین
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات گفت:این ستاد در راستای تسهیل سفر زوار اربعین امام حسین(ع) تا کنون ۱۰ دستگاه اتوبوس پیش بینی کرده و در صورت افزایش استقبال مردمی آماده افزایش تعداد اتوبوس‌ها بر اساس نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد نجفی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در گفتگو با صبح محلات گفت: با کمک جمعی از خیرین مجموعه ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات برای چهارمین سال پیاپی در تلاش هستیم عاشقان زیارت اربعین شهرستان محلات را در قالب یک کاروان به کربلای معلی اعزام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح محلات,

وی ادامه داد: ثبت نام از زائرین اربعین که از ۲۰ مهر ماه آغاز شده همچنان ادامه دارد و تا کنون ۱۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام پیش بینی شده است و در صورت افزایش تعداد ثبت نام‌ها، اتوبوس‌های بیشتری به کاروان الحاق خواهیم کرد.

,

نجفی با اشاره به عدم دریافت هزینه‌ای مضاف بر هزینه‌های ویزا و کرایه از زائرین گفت: مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات تنها با هدف ارائه خدمت به زائرین اربعین در این عرصه ورود پیدا کرده و در سال گذشته در ایام اربعین موفق به اسکان رایگان ۴۰۰ نفر در کربلا شدیم.

,

وی با اشاره به تلاش مجموعه ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات برای فراهم کردن محل اسکان رایگان زائرین بخصوص زائرین شهرستان محلات در شهرهای کربلا، کاظمین، سامرا، کوفه و نجف اشرف گفت: کاروان اربعین شهرستان محلات در طول ۴ سال گذشته تلاش کرده با استفاده از افراد با تجربه به عنوان راهنما در کاروان‌ها سفری ایمن و کم هزینه را برای زائرین فراهم کند.

,

نجفی افزود: به منظور استفاده بهینه زائرین اربعین از فرصت اندک این سفر معنوی، طی برنامه ریزی صورت گرفته برای هر دستگاه اتوبوس یک نفر روحانی و مداح در نظر گرفته‌ایم.

,

موکب محلاتی‌ها آماده ارائه خدمات به زائرین

, موکب محلاتی‌ها آماده ارائه خدمات به زائرین, موکب محلاتی‌ها آماده ارائه خدمات به زائرین, موکب محلاتی‌ها آماده ارائه خدمات به زائرین,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در خاتمه با اشاره به ساخت موکب احباب الرضا(ع) شهرستان محلات در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا خاطر نشان کرد: موکب احباب الرضا(ع) شهر محلات در دو طبقه و مجموع زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع با کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین عراقی و ایرانی از سراسر کشور با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اسکان و پذیرایی به زائرین اربعین حسینی شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه