اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی بروجرد:

۳۰۰ دانشجوی بروجردی امسال به پیاده روی اربعین اعزام می شوند

۳۰۰ دانشجوی بروجردی امسال به پیاده روی اربعین اعزام می شوند
مسئول بسیج دانشجویی بروجرد گفت: ۳۰۰ دانشجوی بروجردی امسال برای پیاده روی اربعین اعزام می شوند و از پنجم آبان ماه دانشجویان راهی این سفر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "نورالدین نیازی" مسئول بسیج دانشجویی بروجرد گفت: پیاده روی اربعین یکی از صحنه های اقتدار، اتحاد و همبستگی است که در این مراسم میلیونها نفربه قصد زیارت امام حسین(ع) مسیری طولانی را پیاده روی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: پیاده روی اربعین پیوند شیعه با حرکتی است که امام حسین(ع) انجام دادند  و در این ایام فرصتی فراهم شده تا علاقه مندان در این مسیر حرکت کنند.

,

 

,

نیازی اظهار داشت: امسال از شهرستان بروجرد 300 نفر از دانشجویان راهی این سفر می شوند که از پنجم آبانماه می توانند عازم عتبات عالیات شوند.

,

 

,

نیازی با اشاره به سهولت برای اعزام زائران دانشجویان اربعین اظهار داشت: سامانه سقا برای ثبت نام و دریافت مجوز ورود و خروج دانشجویان فعال شد اما امسال به دلیل این که سیستم مشمولین تایید معافیت تحصیلی در استان قرار دارد، دانشجویان برای دریافت معافیت تحصیلی باید حتما به مرکز استان مراجعه کنند تا بتوانند این معافیت را دریافت کنند.

,

 

,

به گفته وی دانشجویان از پنجم آبان تا پنجم آذر فرصت دارند تا به عتبات عالیات اعزام شوند و از این سفر بهره لازم را ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه