اخبار داغ

نایب رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان:

۳۰ درصد لوازم آرایشی موجود در بازار تقلبی هستند/افزایش استفاده لوازم آرایشی در دختران خردسال

۳۰ درصد لوازم آرایشی موجود در بازار تقلبی هستند/افزایش استفاده لوازم آرایشی در دختران خردسال
نایب رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان گفت : لوازم آرایشی تقلبی در بازار به وفور پیدا می شود و حدود ۳۰ درصد لوازم آرایشی موجود در بازار تقلبی هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قلاجوری نایب رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان در گفتگو با آرمان کرمان با اشاره به این که میزان مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور خیلی زیاد است ؛ اظهار داشت: اکنون حدود ۳۰ درصد لوازم آرایشی ایرانی دارای مجوز در بازار وجود دارد و حدود ۴۰ درصد هم لوازم آرایشی خارجی با مجوز و برندهای معتبر در بازار یافت می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

وی گفت : لوازم آرایشی تقلبی در بازار به وفور پیدا می شود و حدود ۳۰ درصد لوازم آرایشی موجود در بازار تقلبی هستند .

,

نایب رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان خاطر نشان کرد : میزان استقبال مردم در شهرهای مختلف از لوازم آرایشی متفاوت می باشد و در شهر کرمان مردم با توجه به توان خرید خود از جنس های ایرانی ، خارجی و تقلبی استفاده می کنند.

,

قلاجوری عنوان کرد : با توجه به مصرف زیاد لوازم آرایشی در کشور اخیراً ما شاهد هستیم که این امر در دختر بچه ها زیاد در حال نمود است .

,

وی ادامه داد : مردم باید از لوازم آرایشی دارای مجوز و طرح دار شاپرک و شبنم استفاده کنند زیرا شناخت لازم بر روی لوازم آرایشی غیرقانونی وجود ندارد و اکثرا این کالاهای آرایشی دارای سرب و مضر هستند .

,

نایب رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی کرمان اظهار داشت : اکنون در کشور به خوبی در حال مبارزه با قاچاق کالا هستند ولی افرادی که بر این امر نظارت می کنند متأسفانه از آگاهی لازم برخوردار نیستند و اجناس را به دلیل خارجی بودن جمع آوری می کنند که این کار درستی نیست .

,

قلاجوردی در پایان افزود:اگر همراه این افراد یک فرد متخصص و آگاه وجود داشته باشد لوازم آرایشی واقعا مضر و تقلبی جمع آوری می شوند و این بهتر است  .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه