اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان :

هیچ هیئت مذهبی مجوز اعزام زائر به کربلا را ندارد

هیچ هیئت مذهبی مجوز اعزام زائر به کربلا را ندارد
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای هیچ کانون، انجمن و هیئتهای مذهبی مجوز اعزام زائر به کربلا در اربعین حسینی صادر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،حجت السلام مسعود صفی یاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، با بیان اینکه زیارت امام حسین (ع)جایگاه بسیار متعالی دارد و برکات با زیارت سیدالشهداء(ع) صورت می گیرد، اظهار کرد: زیارت امام حسین (ع) مایع مباهات خداوند می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه ستاد اربعین به ریاست استاندار زنجان تشکیل شده است، ابراز کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی و آموزشی به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه زیارت اربعین هویت فرهنگی و معنوی دارد، عنوان داشت: در مجموع 22 وظیفه برای کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین تعریف شده است.

,

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه ایجاد وحدت در مدیریت و راهبری آموزش یکی از محور های مهم وظایف کمیته فرهنگی ستاد اربعین است، تصریح کرد: ساماندهی ،آموزش و اعزام مبلغان فرهنگی و آموزشی،وحدت و همگرایی مذهبی و دینی،تهیه و توزیع بروشور و دفترچه های آموزشی،پرهیز از ایجاد شکاف در بین مسلمانان و اردتمنمدان امام حسین (ع) از وظایف کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین است.

,

وی با اشاره به اینکه اخلاق زیارت امام حسین (ع) در اربعین بسیار مهم است، افزود: فضا سازی مناسب معنوی موکب های استان زنجان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی یکی دیگر از وظایف مهم کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین است.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موکب های استان زنجان به شکل دومنظوره در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی برپا می شود، ادامه داد: قسمتی از این موکب ها در اختیار کمیته فرهنگی و آموزشی قرار گرفته و قسمتی به پخش مواد غذایی و پذیرایی اختصاص دارد.

,

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه هیچ هیئتی مجوز اعزام زائر در اربعین حسینی را از تبلیغات اسلامی دریافت نکرده است، اضافه کرد: کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان زنجان هیچ ورودی به بخش اعزام ندارد و موظف به خدمات فرهنگی و تبلیغی است.

,

وی در ادامه به انتخابات شورا های مذهبی استان زنجان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هیئت های مذهبی با داشتن ده ها هزار عضور فعال بزرگترین شبکه فرهنگی و تبلیغی جهان تشیع را تشکیل داده است.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هیئت های مذهبی از جایگاه و ظرفیت های فوق العاده ای در ترویج فرهنگ دینی ،پیوستگی قرآن و عترت و تفکر انقلابی مبتنی بر تفکر عاشورایی دارد، تاکید کرد: پنجمین دوره هیئتهای مذهبی استان زنجان همزمان با سایر استانها در روز جمعه برگزار می شود.

,

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای مذهبی استان زنجان روز جمعه راس ساعت هشت صبح در هفت حوزه زنجان، ابهر،ایجرود، خدابنده،خرمدره، طارم و ماهنشان انجام می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه