اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف طرقبه - شاندیز:

دغدغه همه اصناف طرقبه - شاندیز موضوع مالیات بر ارزش افزوده است

دغدغه همه اصناف طرقبه - شاندیز موضوع مالیات بر ارزش افزوده است
رئیس اتاق اصناف طرقبه- شاندیز تصریح کرد: موضوع و دغدغه همه اصناف موضوع مالیات بر ارزش افزوده برخی از اصناف است که شاید کارشناسی نشده در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی پورمحمود در گفتگو با طرقبه‌نیوز، اظهار کرد: همزمان با مستقل شدن شهرستان طرقبه شاندیز فعالیت اتحادیه ها از سال 89 در بخش اصناف آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: آموزش های صورت گرفته و کسب تجربه منجر به ایجاد اتحادیه های قوی در اجرای قوانین اصناف شده است.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف طرقبه شاندیز با اشاره به برخی مسائل اتحادیه ها و تشکل ها گفت: 1200 واحد صنفی در سطح شهرستان دارای پروانه کسب بوده اند که طی این مدت به چهار هزار واحد صنفی پروانه دار ارتقاء یافته است و پروانه نزدیک به 500 واحد صنفی در دست اقدام می باشد.

,

 

,

وی افزود: اتحادیه های برتر هر سال از شهرستان بر اساس بازرسی های اتاق اصناف ایران حضور داشته اند و مستقلا فعالیت دارند.

,

 

,

پورمحمود تصریح کرد: موضوع و دغدغه همه اصناف موضوع مالیات بر ارزش افزوده برخی از اصناف است که شاید کارشناسی نشده در حال اجراست.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به نام گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، 50 درصد از اصناف در بحث تولیدی در قالب صنایع کوچک هستند و همین صنایع کوچک است که می تواند وضعیت اقتصاد مقاومتی را در کشور متحول کند.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر آسان شدن پرداخت تسهیلات بانکی و اینکه در مسائل بانکی بایستی مقداری جایگاه اصناف و اتحادیه برای ارائه پروانه کسب ارتقا یابد گفت: برخی ادارات موضوع تداخل صنفی در موضوع پروانه کسب با میراث فرهنگی و گردشگری دارند.

,

 

,

وی افزود: علی رغم قانون ذکر شده که هر شخصی که تبادل کالا یا پول  اقدام می کند نیاز به پروانه کسب دارد؛ اما در برخی واحد های افتتاح شده پروانه گردشگری را بهانه ای برای اخذ نکردن پروانه کسب بیان می کنند که این موضوع موجب دوگانگی در قیمت و خدمات شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه