اخبار داغ

استاندار قزل اوردای قزاقستان در آق قلا :

امیدواریم قرارداد احداث کارخانه ویتامین E در قزاقستان را با ایران منعقد کنیم

امیدواریم قرارداد احداث کارخانه ویتامین E در قزاقستان را با ایران منعقد کنیم
استاندار "قزل اوردای" قزاقستان گفت : داروی ویتامین E دامی برای مرغداری بسیار لازم است و امیدواریم که بتوانیم قرار دادی را منعقد کنیم تا مهندسان ایرانی مانند همین کارخانه را در کشور ما احداث کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، "کریم بیک کوشربایف" استاندار "قزل اوردای" کشور قزاقستان در راس هیاتی متشکل از تجار ، بازرگانان و فعالین اقتصادی این کشور که به استان گلستان سفر نموده است که در معیت "محمود ربیعی" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و "امانگلدی ضمیر" فرماندار از واحدهای تولیدی ویتامین E و آریاتیناژن شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

"کوشربایف" در این بازدید به خبرنگار ما گفت : باعث خرسندی است که می بینیم همسایه ما ایران به فناوری های بالایی مانند تولید ویتامین E دست یافته است.

,

وی افزود : داروی ویتامین E دامی برای مرغداری بسیار لازم است به همین جهت امیدواریم که بتوانیم قرار دادی را منعقد کنیم تا مهندسان ایرانی مانند همین کارخانه را در کشور ما احداث کنند تا باعث تبایدل فناوری شویم.

,

گفتنی است شرکت رشد دانه نخستین واحد تولید ویتامین E در ایران و خاورمیانه و پنجمین تولیدکننده پودر 50 درصد طیوری و دامی که با اعتبار 440 میلیارد ریال در فاز 3 شهرک صنعتی آق قلا افتتاح و راه اندازی شده است.

,

شایان ذکر است، شرکت آریاتیناژن که تولید کننده داروی های ضد سرطان است نیز به عنوان یک شرکت ایرانی صاحب جدید ترین تکنولوژی و مرکز تحقیق و توسعه در استان گلستان که شرکت تحقیقاتی – تولیدی آریا تیناژن توسط اساتید برجسته ی دانشگاه های ایران به عنوان یک قطب علمی برای فعالیت های بومی-منطقه ای و بین المللی با تخصص های علمی اش در زمینه ی تحقیقات نوآورانه و تحقیق و توسعه شناخته می شود.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه