اخبار داغ

۲۰ آبان؛ وعده جدید ازسرگیری ساخت جاده روستاهای غرب «جغتای»

۲۰ آبان؛ وعده جدید ازسرگیری ساخت جاده روستاهای غرب «جغتای»
جاده ارتباطی روستاهای غربی جغتای که شش سال قبل کلنگ آن به زمین خورده است، هنوز هم برای تکمیل و بهره برداری، چشم انتظار امروز و فردای مسئولان شهرستان و استان نشسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پیام جغتای، جاده ارتباطی روستاهای غربی جغتای که شش سال قبل کلنگ آن به زمین خورده است، هنوز هم برای تکمبل و بهره برداری، چشم انتظار امروز و فردای مسئولان شهرستان و استان نشسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

این راه در سالهای اخیر به یکی از دغدغده های اصلی مردم رنج کشیده روستاهای غربی شهرستان جغتای شامل کهنه، الله آباد، منیدر، محمدیه شده است، چرا که در سایه ساخت این راه امیدها برای خروج از محرومیتی عمیق و کهن تقویت خواهد شد.

,

 

,

احداث مسیرهای فرعی به منظور تردد موقت ساکنان این روستاها و همچنین وسایل نقلیه تردد کننده به کارخانه سیمان جوین، در زمان ساخت مسیر اصلی، موضوعی است که دست مردم محروم این روستاها را از همان راه خاکی اصلی نیز کوتاه کرده است.

,

 

,

در همین رابطه ابراهیم عباسی، عضو شورای اسلامی روستای کهنه  به خبرنگار ما گفت: تردد از مسیرهای فرعی نامناسب بعد از هر بار بارندگی به یکی از چالش های اصلی پیش روی مردم تبدیل می شود، این معضل زمانی درد آور می شود که اداره راهی حتی از یک تسطیح با استفاده از گریدر هم خودداری میکنند.

,

 

,

جاده روستاهای غربی جغتای دستاویز انتخاباتی نامزدها

, جاده روستاهای غربی جغتای دستاویز انتخاباتی نامزدها,

 

,

این عضو شورای روستای کهنه افزود: کارگاه ساخت این جاده برای چندمین بار در این شش سال متوقف شده است و پیگیری های مردم و شورا راه به جایی نبرده است.

,

 

,

وی با گلایه از دستاویز شدن این جاده برای نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: در آستانه هر انتخابات اعم از مجلس شورای اسلامی یا ریاست جمهوری، شاهد برو بیای نامزدهای انتخاباتی و کلنگ زنی و دادن وعده های رنگارنگ هستیم؛ اما پس از اتمام انتخابات نه جاده ای ساخته می شود و نه خبری از نامزدهای انتخاباتی به گوش می رسد.

,

 

,

آخرین گزارش منتشر شده توسط همین پایگاه خبری در چهارم شهریور سال جاری حاوی اظهارات دو تن از اعضای شورای روستای کهنه می باشد که در آن از زبان مسئولان راه روستایی استان خراسان رضوی علت توقف پروژه ساخت این جاده وقوع مشکل فنی در دستگاه بتن ساز عنوان شده بود.

,

 

,

تحریم ها مانع از تعمیر دستگاه بتن ساز شده است

, تحریم ها مانع از تعمیر دستگاه بتن ساز شده است,

 

,

اظهارات محمد حسن سجادی پارسا، مشاور رئیس راه و شهرسازی شهرستان سبزوار در رابطه با این پروژه و توقف چندباره آن جالب توجه است.

,

 

,

سجادی پارسا در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ماشین بتن ساز به عنوان اصلی ترین دستگاه مورد نیاز در وضعیت فعلی دچار نقص فنی شده است و عدم تامین قطعات مورد نیاز برای تعمیر آن به علت وجود تحریم ها، مانع از راه اندازی آن شده است.

,

 

,

وی افزود: با وجود موانع زیادی در مسیر تامین قطعات مورد نیاز برای ماشین بتن ساز، این قطعات تامین شده است و بزودی بر روی ماشین نصب خواهد شد و ساخت جاده از ۲۰ آبان ماه سال جاری از سر گرفته می شود.

,

 

,

گفتنی است؛ بعد از جدا شدن دو اداره راه و شهرسازی و راه و ترابری از یکدیگر، اداره راه و شهرسازی شهرستان جغتای، با دو کارمندی اداره می شود که در اداره راه و ترابری این شهرستان مستقر می باشند و عملا این اداره در جغتای وجود ندارد و امور مربوط به این حوزه توسط اداره سبزوار انجام می شود.

,

 

,

همچنین جاده ارتباطی روستاهای غرب شهرستان جغتای با استفاده از یک لایه بتن ساخته که فقط لایه ای نازک از آسفالت بر روی آن پاشیده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه