اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

ایجاد اشتغال از الزامات مبارزه با مواد مخدر است

ایجاد اشتغال از الزامات مبارزه با مواد مخدر است
فرماندار خلیل‌آباد ضمن تأکید بر اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از الزامات مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال است که اعتبارات خوبی در حوزه مشاغل خانگی برای شهرستان خلیل‌آباد در نظر گرفته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری، فرهنگی، مهارت‌آموزی، تحکیم بنیان خانواده وغیره در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل‌آباد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یار خراسانی, ، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری، فرهنگی، مهارت‌آموزی، تحکیم بنیان خانواده وغیره در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل‌آباد انجام شد.,

 

,

وی بابیان اینکه خلیل‌آباد توانست مقام دوم استان در بحث مبارزه با مواد مخدر با اختلاف بسیار جزئی کسب کند، خاطرنشان کرد: اینکه خلیل‌آباد جزو سه شهرستان‌های برتر استان در بحث مبارزه با مواد مخدر قرارگرفته نمایانگر تلاش تمام دستگاه‌های مربوطه است.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه با انجام اقدامات پیشگیرانه باید بتوانیم در همین راستا و تقویت فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر حرکت کنیم، تصریح کرد: با آغاز به کار مدارس در سطح کشور شاهد رونق و فعالیت مضاعفی در سطح جامعه هستیم و این فرصت را باید مغتنم بدانیم و در جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و نگاه فرهنگی به این موضوع، بیان کرد: خانواده محور و در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و می‌توان از فرصت خانواده و دانش آموزان به نحو احسن استفاده کرد.

,

 

,

شاکری بابیان اینکه باید با همدلی وفاق و برنامه‌ریزی بتوانیم در حوزه پیشگیری و فرهنگی گام مؤثری را برداریم، عنوان کرد: یکی از الزامات مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال است که اعتبارات خوبی در حوزه مشاغل خانگی برای شهرستان خلیل‌آباد در نظر گرفته‌شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دعوت از سخنرانان برجسته می‌تواند در این راه می‌تواند کمک خوبی باشد، تأکید کرد: تقویت باورهای دینی و آگاه‌سازی خانواده‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کاهش اعتیاد به مواد مخدر باشیم و از ورود جوانان و نوجوانان به دام اعتیاد جلوگیری شود.

,

 

,

این مقام مسئول سرمنشأ بسیار از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق را اعتیاد به مواد مخدر دانست و بیان کرد: همت همگانی لازمه مبارزه با مواد مخدر است و باید تمام آحاد جامعه در بحث مبارزه با مواد مخدر سهیم باشند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر استمرار برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: ایجاد تشکل‌های مردمی نیز مورد تأکید استانداری است و استفاده از این پشتوانه خوب مردمی می‌تواند در این زمینه کمک شایانی داشته باشد.

,

 

,  ,

کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته در خلیل‌آباد

, کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته در خلیل‌آباد,

 

,

ولی‌الله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل‌آباد در این مراسم بابیان اینکه بیش از 20 کیلو مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته کشف و 10 نفر دراین‌باره دستگیرشده است، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمن از مواد مخدر به‌عنوان یک حربه برای ضربه زدن نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه