اخبار داغ

توسط کانون همیاران سلامت برگزار شد؛

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور اردبیل

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور اردبیل
کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی دانشجویان در خصوص مضرات فردی و اجتماعی مواد مخدر توسط کانون همیاران سلامت در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به منظور آگاه سازی دانشجویان در خصوص مضرات فردی و اجتماعی مواد مخدر با حضور اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه و با سخنرانی حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در سالن  اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام علی نسب در این کارگاه با بیان اینکه استعمال مواد مخدر از مصادیق بارز هلاکت و نابودی تدریجی انسان است، گفت: مضرات این ماده افیونی امروزه بر کسی پوشیده نیست چرا که استعمال مواد مخدر از مصادیق بارز هلاکت و نابودی تدریجی است و این مطلب با تجربه های تلخ بشری در طول تاریخ مصرف این مواد ثابت شده است.
معاون دفاتر نهاد در دانشگاه های استان، با اشاره به حکم تکلیفی استعمال مواد مخدر،گستره وسیع موضوعات مربوط به مواد مخدر مانند: تولید، توزیع،حمل و نقل به نگهداری و استعمال مواد مخدر را یاد آور شدند.
وی در ادامه سخنان خود به دلایل حرمت تکلیفی استعمال مواد مخدر اشاره کردد و گفت: یکی از دلائلی که می توان به آن استناد کرد مضّر بودن استعمال مواد مخدر و صدق معاونت بر گناه بر تولید و استعمال مواد مخدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،, ابصارخبر،,
,
,
,

 بنائی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل نیز با بیان اینکه امروزه مواد گوناگون بخصوص داروهای روانگردان مشکل اساسی و جدی بر جامعه ما ایجاد کرده است، گفت: یکی از راههای موثر در ارتباط با مبارزه با اعتیاد اقدامات پیشگیرانه است.                            
سرگرد اسدی کارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل در ادامه این کارگاه به تبیین موضع پرداخت و گفت:عاقبت افرادی که به مصرف مواد مخدر مبادرت می ورزنـد بـاید درس عبـرتـی برای افراد دیگر بخصوص جوانان باشـد تا بخاطر شادی ها، خوشـی هـا و اثـرات کـاذب زود گذر و تحت تاثیر دوستان ناباب هرگز حتی فکر مصرف آنها را نیز بـه خـود راه نـدهنـد.

,
,

وی در ادامه سخنان خود به تشریح انواع مواد مخدر و اثرات سوء آن ها پرداخت  و گفت: امید می رود با مطالعه آسیب های مواد مخدر افقی روشـن برای پیشـگیـری و رهایی قطعی در فرا سوی دیدگاه همه افراد شکل گیرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه