اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

پیگیری‌های جاده قاین-بیرجند به رئیس مجلس شورای اسلامی رسید/مکاتبه لاریجانی با وزیر راه

پیگیری‌های جاده قاین-بیرجند به رئیس مجلس شورای اسلامی رسید/مکاتبه لاریجانی با وزیر راه
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی قرار شد ایشان مکاتباتی در خصوص جاده قاین- بیرجند با وزیر راه و شهرسازی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، به دیدار روز گذشته خود با رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: جاده قاین و بیرجند نیاز به پیگیری‌های جدی تر بود که برای پیگیری‌ها و مطالبات مردم نشستی با آقای دکتر لاریجانی هماهنگ کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: در این دیدار شرایط جاده بیرجند قاین ذکر شد و طوماری که با چند صد امضا بود به آقای لاریجانی نشان داده شد و کمپین و مطالبات مردم به اطلاع ایشان رسید.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه قبلی با استاندار و مجمع نمایندگان با نماینده ولی فقیه داشتیم راهکارهایی که برای مشکلات استان گفته شده بود به آقای لاریجانی منتقل شد که در این زمینه به ما  کمک کنند.

,

 

,

فلاحتی با بیان این‌که در خصوص جاده ی قاین بیرجند و تامین بودجه ی آن با اتکا به منابع داخلی امکان تبدیل به آزاد راه به شرط اجازه دولت وجود دارد، افزود: نمایندگان و استاندار در صورت اخذ این مجوز کاملا آمادگی ورود پیمانکار را در این کار نیمه تمام دارند تا هم سرعت کار افزون شود و هم منابع ریالی آن تامین گردد.

,

 

,

وی تصریح کرد: در خصوص جاده قاین بیرجند قرار شد آقای لاریجانی مکاتبه ای با وزیر راه داشته باشند تا در اسرع وقت این گره باز شود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع راه آهن و توجه به محقق شدن این مطالبه مهم استان در این دیدار مطرح شد و تاکید بر این شد مسیر مطالعات شده راه آهن از کالشور، گناباد، قاین و بیرجند باشد؛ راه آهن از نقطه دیگری نباشد و در همان مسیری مطالعه شده خود باشد.

,

 

,

فلاحتی بیان کرد: برخی از پروژه های نیمه تمام در قاین مانند پادگان قاین 18 سال است از آغاز آن می گذرد؛ نیاز است هرچه سریعتر بلاتکلیف شود و این یکی از مشکلات این شهرستان است.

,

 

,

وی گفت: طبق مصوبه مجلس، باید پروژه های بالای 50 درصد به بخش خصوصی واگذار شود اما مشکل اساسی در این زمینه نبود پروژه های بالای 50 درصد و هم چنین ورود پیدا نکردن بخش خصوصی به این پروژه ها برای واگذاری به آنها است که لازم است تا این پروژه ها در بودجه سال 97 ویژه دیده شوند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: دعوت نامه ای که از سوی مردم برای حضور در شهرستان های قاینات و زیرکوه داده شد که از هر زمان به استان تشریف آوردند در خدمت ایشان باشیم که پذیرفتند.

,

 

,

وی اضافه کرد: هم چنین شرحی از فشارهای قهر طبیعت و خشکسالی ها بر مردم قاین و زیرکوه نیز به رئیس شورای مجلس اسلامی داده شد که در این زمینه پیشنهاداتی داده شد و آقای لاریجانی از آن استقبال کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه