اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جبهه اربعین حسینی در مقابل جبهه ظلم و ستم قرار دارد

جبهه اربعین حسینی در مقابل جبهه ظلم و ستم قرار دارد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مقابل جبهه ظلم و ستم، جبهه اربعین حسینی وجود دارد و از بین نرفته است و دلیل، برهان و منطق دارد و رمز نجات انسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با موکب داران اربعین شهر قهستان، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یک سفر پرخیر و یک حرکت بین‌المللی عدالت طلبانه در مقابل ستمگران جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود: سوابق خوب مردم قهستان از دیانتشان و تعهدشان، چه قبل از انقلاب و چه از زمان انقلاب تا امروز، موجب افتخار است.

,

 

,

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر انسانی به نحوی در زندگی خود، پیروزی و شکست را حس می‌کند و این سوال پیش می‌آید که آیا می‌شود طوری برنامه ریخت که هیچ وقت شکست نخورد؟ و اگر ممکن است راه حل آن چیست؟ بله در هر قضیه‌ای ممکن است هرگز شکست نخورد.

,

 

,

آیت الله عبادی ادامه داد: یک عناصری در هستی وجود دارند که پیروزی ذاتی آنها است و این طور نیست که پیروزی را کسب کنند و در دنیا علم و جهل وجود دارد و این طور نیست که علم باید تلاش کند تا پیروزی را کسب کند؛ چون علم به صورت ذاتی پیروز است.

,

 

,

وی اذعان کرد: عدل در ذات خود بر ظلم پیروز است و اگر ظلم تمام دنیا را بگیرد اما پیروز میدان، عدل است؛ عقل بر سفاهت پیروز است ولو ابوجهل‌ها دنیا را بگیرند و پیروز میدان، حکیم است و همین‌طور ایمان بر نفاق و کفر پیروز است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان در زندگی به امور زیادی دست می‌زند و اگر بخواهد هرگز شکست نخورد باید به این عناصر نزدیک شود و انسان عدالت‌طلب، علم‌طلب، ایمان‌طلب، عدالت‌خواه و عاقل، شکست برای او معنی ندارد.

,

 

,

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: انسان در امتحانات و آزمایشات ممکن است شکست بخورد و در صحنه میدانی، ممکن است دشمن غالب شود و ما مغلوب؛ اما پیروزی در ذات و نفس کار مهم است.

,

 

,

وی ادامه داد: انسان به دنبال حق و عدالت است و به دنبال ظلم و سرکشی نیست و برای انسان همین پیروزی است و انسانی شکست می‌خورد که از درون شکست خورده و تن به کفر، نفس، نفاق و جهل داده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 1400 سال از سال 61 هجری می‌گذرد و جبهه ظلم به صورت جهانی و بین‌المللی درآمده است و لیدرهای آن ترامپ دیوانه و رژیم صهیونیسم، کودک کش هستند و در مقابل این جبهه ظلم و ستم، جبهه اربعین حسینی وجود دارد و از بین نرفته است و دلیل، برهان و منطق دارد و رمز نجات انسان است.

,

 

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین یعنی پیروزی حق، علم، برهان، عقل و نور و کسانی که وارد این مرحله می‌شوند یعنی جای شکست برای آنها وجود ندارد.

,

 

,

وی افزود: امروز در راهپیمایی اربعین حسینی، عدالت‌طلبها از تمام دنیا با هر دین و مذهبی حضور دارند و در این مراسم شرکت می‌کنند و عدالت‌طلبی امام حسین برای آنها ثابت شده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ظلم‌های امروز، آزمایش‌هایی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است و در روایات آمده است کسانی که قبل از ظهور، زمینه آن را ایجاد می‌کنند ارزش آنها بیشتر از کسانی است که در زمان حضور امام زمان (عج) به پیروزی کمک می‌کنند زیرا به آفت‌های آخرالزمان دچار می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه