اخبار داغ

در گناباد رخ داد:

آئین گشایش نمایشگاه نقاشی «به رنگ کویر»

آئین گشایش نمایشگاه نقاشی «به رنگ کویر»
آئین گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی «به رنگ کویر» امروز صبح با حضور حسن مشایخی، پیشکسوت و مدرس نقاشی و نیز مسئولین شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد،آئین گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی «به رنگ کویر» که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  و انجمن هنرهای تجسمی گناباد در محل این اداره برگزار شده است، امروز صبح با حضور استادحسن مشایخی پیشکسوت و مدرس نقاشی و نیز مسئولین شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ندای گناباد،آئین گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی «به رنگ کویر» که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  و انجمن هنرهای تجسمی گناباد در محل این اداره برگزار شده است، امروز صبح با حضور استادحسن مشایخی پیشکسوت و مدرس نقاشی و نیز مسئولین شهرستان برگزار شد., ندای گناباد،,

 

,

در این مراسم که با استقبال خوب هنردوستان گنابادی همراه بود،استاد حسن مشایخی به خبرنگار ما گفت: در این نمایشگاه که حاصل حداقل دوسال زحمت وتلاش بچه هاست،چند نمونه از آثار بنده بهمراه 25اثر ازبانوان هنرمند گنابادی در معرض نمایش قرار گرفته و درآثار موجود بیشتر رنگ مخمل و بعضا هم موم و حتی سیاه قلم بکار رفته است.

,

 

,

وی افزود: بالغ بر 8سال است که با همت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاس های نقاشی را بصورت آزاد برگزار میکنیم که در این مدت شاهد پیشرفت و درخشش بانوان گنابادی در این زمینه بوده ایم و خانم ها زهره پاکدل، سپیده تقی زاده، بهاره پورابراهیم، معصومه سلطانی، الهام علی اکبری، عصمت مرتضوی، مه لقا مصباحی، هدی گرامی، اکرم آخرتی و نسیم سلطان خواه از جمله هنرآموزانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

,

 

,

, , , , ,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گناباد نیز در گفتگوی با خبرنگار ما اظهارداشت: آنچه که برای ما حائز اهمیت است، این است که تعدادی از بانوان هنرمند شهرستان مشغول به تولید آثار هنری در زمینه نقاشی و ابجاد زمینه فعالیت اقتصادی در کنار آن هستند.

,

 

,

حمیدرضا مهدوی ادامه داد: فعالیت در این عرصه کمک به اقتصاد خانواده و راهی برای تولید اشتغال است؛ امیدواریم که این کار توسعه پیدا کند وهنرمندان درکنار بحث تفریحی کار کردن، یک برنامه هدفمند و دائمی داشته باشند تا بازار فروش این آثار هنری در شهرستان ایجاد شود وبا تولید روزافزون سبب ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده های خویش شوند.

,

 

,

وی در پایان بیان داشت: این نمایشگاه تا 10 آبان ماه صبح ها از ساعت 8 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

,

 

,

, , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه