اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی مطرح کرد:؛

بزک کردن اروپا برای ادامه مسیر خسارت آفرین برجام خیانت است

بزک کردن اروپا برای ادامه مسیر خسارت آفرین برجام خیانت است
بزک چهره اروپا برای ادامه مسیر خسارت آفرین برجام، همان هایی که در بزنگاه های تاریخی کارنامه شان مملو از خیانت است، اگر نگوییم خیانت قطعا حماقتی است در حق مردم که دیر یا زود پاسخ لازم را خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، تحولات آمریکا گویای این است، که مسئولیت برجام، از رئیس جمهور آمریکا به کنگره و مجلس سنای آن کشور واگذار شده و رؤیای کذب «بستن با کدخدا و بازی برد-برد» نقش بر آب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

لذا هر دو مجلس آمریکا در حال تصویب تحریمها علیه ایران هستند که یقینا شدیدتر از قبل خواهد بود. ولی مراودات خارجی کشور ایران حاکی از این است که برخی از مسئولین میل به کدخدایی اروپا را دنبال می کنند و با بستن قراردادهای ننگینی بدتر از ترکمنچای (قرارداد با توتال)، تلاش دارند تا با کمک اروپا در مقابل کدخدای دیروز خود، یعنی آمریکا بایستند.

,

جالب اینکه همین اروپایی های چشم آبی که امروز برخی ها سنگ دوستی آنان را به سینه می زنند قرار است راه دیگری برگزینند. روزنامه دیلی‌میل به نقل از رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «رئیس جمهور فرانسه زنگ زد و با من صحبت کرد. من به او گفتم؛«ببین امانوئل! آنها همین حالا پول زیادی به رنو داده‌اند. پولشان را بگیر و لذت ببر!»

,

از قدیم گفته اند «سگ زرد برادر شغاله!» قطعا اروپایی ها هم در موقع مناسب مذاکره ای که خسارت محض بود را به نفع خود مصادره خواهند کرد و این ماجرا اگرچه دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

,

اگر چهره سگان زرد همانهایی که در بزنگاه های تاریخی کارنامه شان مملو از خیانت است، در ادامه مسیر خسارت آفرین برجام بزک شود قطعا خیانتی به ملت است که بی پاسخ نخواهد ماند.

,

بزرگترین خیانت به کشور، بعد از مذاکرات لوزان و انتشار فکت شیت آمریکایی ها صورت گرفت، آنجا که به دروغ وعده انتشار فکت شیت ایرانی شنیده شد که این وعده هیچ گاه عملی نشد تا اینکه خیانت به کشور با حضور جاسوسان آمریکا در بین مذاکره کنندگان ایرانی در برجام به سرانجام رسید.

,

 لذا وقتی خر آمریکا با جمع آوری تاسیسات هسته ای ایران از پل گذشت، آنگاه آمریکا به ریش دولت و ملت ایران خندید و جاسوسان هسته ای به ریش ملت ایران!

,

حقیر که متن برجام و پیوستهای آنرا چندین بار مطالعه و صدها سخنرانی پیرامون آن داشته و بیش از هزار صفحه در مورد متن و پیوستهای پنجگانه برجام نگاشته ام، ضمن رد اظهارات آقای گری سیمور، قائل به خیانت علیه کشورمان در برجام هستم، زیرا نقش برخی مفسدان اقتصادی که دستشان تا مرفق در انواع فسادهای اقتصادی آلوده است، به همراه چندین جاسوس در متن مذاکرات سرّی ترین بخشهای برجام را نباید از نظر دور داشت.

,

 محمد جواد محمودیان تفرشی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه