اخبار داغ

پیش بینی افزایش ۳ برابری زائرین اربعین حسینی از مرز بازرگان/ آمادگی کامل ماکو برای استقبال و بدرقه زائران

پیش بینی افزایش ۳ برابری زائرین اربعین حسینی از مرز بازرگان/ آمادگی کامل ماکو برای استقبال و بدرقه زائران
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از زائران کشورهای همسایه که مرز ماکو را برای عزیمت به پیاده روی اربعین حسینی انتخاب کرده اند، صبح امروز با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از زائران کشورهای همسایه که مرز ماکو را برای عزیمت به پیاده روی اربعین حسینی انتخاب کرده اند، صبح امروز با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی,

آمادگی کامل ماکو برای استقبال و بدرقه زائران حسینی که مرز ماکو را برای پیاده روی اربعین انتخاب کرده اند

,

 

,

شاهین علیزاده گفت: استقبال از زائران حسینی یک وظیفه دینی و شرعی است و در این راه لازم است تمامی دستگاه های اجرایی بمنظور استقبال و بدرقه باشکوه زائرین اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند.

,

 

,

وی با تاکید بر برپایی موکب توسط علاقه مندان در این شهرستان تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای اسکان و پذیرائی زائران در این شهرستان صورت گرفته است و اقدامات مناسبی که توسط ستاد استقبال در سال گذشته صورت پذیرفت، خدمات جمهوری اسلامی ایران را به خوبی در مجامع بین المللی منعکس کرد.

,

 

,

فرماندار ماکو در خصوص آمادگی این شهرستان افزود: در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده است که می توان به ابعاد امنیتی، رفاهی در جهت پشتیبانی از این زائران کربلا در خاک ایران اشاره کرد.

,

 

,

انسان باید قیام امام حسین(ع) را درک و به آیندگان انتقال دهد

,

 

,

حجت الاسلام ایوب رنجبری در این جلسه بر اهمیت روز اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: این روز به برکت دوستداران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بسیار باشکوهتر و پرشورتر برگزار می شود بطوری که هر سال بیش از ۲۰ میلون نفر در این پیاده روی عظیم شرکت می کنند.

,

 

,

امام جمعه ماکو افزود: انسان باید قیام امام حسین(ع) را درک و به آیندگان انتقال دهد.

,

 

,

پیش بینی افزایش ۳ برابری زائرین اربعین حسینی از مرز بازرگان

,

 

,

حسنعلی چراغی نیز در این جلسه با اعلام پیش بینی حضور بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از علاقه مندان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از کشور ترکیه در پیاده روری اربعین حسینی گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده در کمیته ستاد استقبال از زائران غیر ایرانی در استان این تعداد از زائران از ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه وارد کشورمان می شوند.

,

 

,

وی با بیان این که این تعداد از زائران از طریق مرز بازرگان بعد از استقبال مردم و مسئولان وارد کشور می شوند، تصریح کرد: لازم است مسئولان شهرستان ماکو با همکاری و همدلی ورود زائران اربعین حسینی را تسهیل نمایند.

,

 

,

مسئول اردویی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی افزود: سال گذشته ۱هزار و ۵۰۰ نفر زائر حسینی از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود که این تعداد امسال به ۳ برابر افزایش می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه