اخبار داغ

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی:

هدایت بانوان به سمت ورزش، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

هدایت بانوان به سمت ورزش، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان کرد: هدایت بانوان به ورزش و حضور در کارگاه های آموزشی از مهمترین عوامل برای کاهش آسیب های اجتماعی بانوان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ مهین علی بخشی مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی روز دو شنبه در جمع  اعضای هیات های ورزشی استان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت های خوبی که بانوان استان در رشته های مختلف ورزشی در استان دارند و به منظور تقویت ورزش بانوان برنامه های مختلفی را در جهت ارتقاء ورزش بانوان در سطح استان اجرا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

علی بخشی به برگزاری سه کارگروه عفاف و حجاب، امربه معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی برای بانوان استان اشاره کرد و افزود: موضوع آسیب های اجتماعی برای بانوان از موضوعات اساسی است که بی توجهی به آن می تواند اثرات مخربی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

,

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان کرد: هدایت بانوان به ورزش و حضور در کارگاه های آموزشی از مهمترین عوامل برای کاهش آسیب های اجتماعی بانوان خواهد بود.

,

علی بخشی در ادامه به عملکرد شش ماهه حوزه ورزش بانوان استان اشاره کرد و گفت: بانوان استان مرکزی امسال ۶۰ مورد اعزام به مسابقات کشوری داشته اند و موفق به کسب ۱۶ مدال شده اند.

,

وی ادامه داد: ۳۳ بانوی ورزشکار استان امسال به اردوهای آمادگی تیم های ملی در رشته های فوتبال، سپک تاکرا، اسکیت، اسکواش، تیراندازی و ... دعوت شده اند که از این تعداد ۱۱ ورزشکار عضو تیم ملی هستند.

,

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان کرد: همچنین بانوان ورزشکار استان امسال سه مدال برنز و یک مدال نقره بین المللی را هم کسب کرده اند.

,

علی بخشی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۴۹۱ بانوی ورزشکار به صورت سازمان یافته در استان مرکزی فعالیت های ورزشی را دنبال می کنند افزود: همچنین پنج هزار و ۴۳۱ مربی و دو هزار و ۶۳۰ نفر از بانوان به عنوان داور در استان فعالیت دارند.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی اماکن ورزشی استان از صبح تا ساعت ۱۷ در اختیار بانوان ورزشکار قرار دارد افزود: پیگیری هایی را برای افزایش زمان استفاده بانوان از اماکن ورزشی استان داریم.

,

مسئول گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با بیان اینکه امسال پنج هیات ورزشی استان فاقد نایب رئیس ورزشی بودند خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته سه هیات، نایب رئیس خود را معرفی کرد ولی همچنان دو هیات دو و میدانی و بیمارن خاص فاقد نایب رئیس هستند و به دنبال آن هستیم که این دو هیات هم نایب رئیس داشته باشند تا بتوانیم با قدرت موضوعات ورزش بانوان را در تمامی رشته های ورزشی دنبال کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه