اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

ضرورت ایجاد ایستگاه هواشناسی کشاورزی در خلیل‌آباد/ ساخت ایستگاه هواشناسی نیازمند همراهی خیرین است

ضرورت ایجاد ایستگاه هواشناسی کشاورزی در خلیل‌آباد/ ساخت ایستگاه هواشناسی نیازمند همراهی خیرین است
فرماندار خلیل‌آباد از قول مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی برای تخصیص صددرصدی یک میلیارد ریال برای پروژه ایستگاه هواشناسی خلیل‌آباد خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم قطعاً به همراهی خیرین به‌ویژه کشاورزان منطقه نیازمندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان خلیل‌آباد از دیدار با مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: نشستی با حضور نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یار خراسانی, ، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان خلیل‌آباد از دیدار با مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: نشستی با حضور نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.,

 

,

وی توسعه زیرساخت‌های هواشناسی در شهرستان خلیل‌آباد و احداث ایستگاه هواشناسی کشاورزی را از جمله اهداف این نشست برشمرد و خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین درباره افزایش ایستگاه‌های باران‌سنجی بحث و گفت‌وگو شد و مصوبات قابل قبولی در این حوزه برای شهرستان صورت گرفت.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه پیش‌بینی‌های دقیق جوی و همچنین اطلاع‌رسانی به‌موقع آن تأثیری زیادی در تصمیم‌گیری‌ها دارد، تصریح کرد: شغل اغلب مردم خلیل‌آباد کشاورزی است و ایجاد ایستگاه هواشناسی کشاورزی در این منطقه نیز حائز اهمیت است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته بر اثر سرمای ناگهانی هوا بیش از 129 میلیارد تومان به بخش کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شد، بیان کرد: با احداث یک ایستگاه هواشناسی کشاورزی در این شهرستان و اطلاع‌رسانی به‌موقع شرایط جوی به کشاورزان می‌توان از خسارت‌های جبران‌ناپذیر در این حوزه جلوگیری کرد.

,

 

,

شاکری از قول مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تخصیص صددرصدی یک میلیارد ریال برای پروژه ایستگاه هواشناسی خلیل‌آباد خبر داد و عنوان کرد: برای تحقق این مهم قطعاً به همراهی خیرین به‌ویژه کشاورزان منطقه نیازمندیم.

,



وی بابیان اینکه مدیرکل هواشناسی استان قول مساعد داد که بعد از واگذاری زمین از جانب شهرستان نسبت به شروع پروژه اقدام کند، ابراز کرد: همچنین در این نشست اداره کل هواشناسی قول مساعد داد تا نسبت به افزایش و ارتقاء ایستگاه‌های باران‌سنجی شهرستان اقدام کند.

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه