اخبار داغ

فرمانده پلیس دیاله مطرح کرد:

همه طرح‌های امنیتی ما برای تردد زوار از مرز خسروی آماده است

همه طرح‌های امنیتی ما برای تردد زوار از مرز خسروی آماده است
فرمانده پلیس دیاله گفت: تمام طرح های ما آماده است و منتظر شروع حرکت زوار هستیم و کلیه یگانه‌ها نیز در مکان استقرار داشته و ماموریت هایشان پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، سرلشکر ستاد جاسم السعدی، امروز دوشنبه در نشست با استاندار کرمانشاه در مرز خسروی به منظور کنترل نهایی زیرساخت‌ها برای تردد زائران از این مرز در مرز خسروی برگزار شد، گفت: به صورت کلی من وضعیتی از نحوه استقبال و طرح های امنیتی رو بیان می کنم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: تمام طرح های ما آماده است و منتظر شروع حرکت زوار هستیم و کلیه یگانه‌ها نیز در مکان استقرار داشته و ماموریت هایشان پیش بینی شده است.

,

ممکن است دشمن بخواهد از مناطق آلوده استفاده کند

, ممکن است دشمن بخواهد از مناطق آلوده استفاده کند,

سرلشگر جاسم  تصریح کرد: طول حرکت زائرین در استان دیاله حدود ۱۲۰ کیلومتر است و طی این مسیر مناطق آلوده ای وجود دارد  و در برآورد های ما این احتمال وجود دارد دشمن بخواهد از این مناطق علیه زائرین استفاده کند.

,

/

, /,

وی با بیان اینکه ما مسیر حرکت را تعیین کرده ایم، گفت: در این راستا اقدامات لازم را نیز از هم اکنون پیش بینی کرده ایم.

,

فرمانده پلیس دیاله از آماده کردن مسیرها  برای حرکت خودروهای شخصی زائران خبر داد و گفت: حرکت این خودرو ها بدون هرگونه توقفی در استان دیاله صورت می گیرد.

,

وی افزود: همچنین ما مسیر حرکت و مسیر پایان حرکت را همی پیش بینی کرده ایم و پایانش ورودی بغداد است.

,

سرلشگر جاسم ادامه داد: ارزیابی ما به صورت کلی وضعیت خوبی است و ما منتتظر برخی از پشتیبانی های فنی لوجستیکی و اداری هستیم. همچنین  دوستان ما در حشدالشعبی و سایر یگان ها قول داده اند کمک هایی را به ما داشته باشند.

,

وی در پایان تاکید کرد: بعد از تامین این امکانات ما آمادگی داریم امنیت را به نحو احسنت برای دوستان عزیزان و خانواده های آنان در جمهوری اسلامی ایران تامین کنیم. به طوری که به زیارت  بیایند و سالم به منازل خود برگردند.

,

.

, .,

انجام یک سری عملیات‌های پیش دستانه

, انجام یک سری عملیات‌های پیش دستانه,

در ادامه سید بارزان، فرمانده حشدالشعبی استان دیاله نیز گفت: ما حتما حمایت و تامین امنیت زائران را به صورت فعال انجام خواهیم داد.

,

وی افزود: به لطف خدا پس از جلسه ای که با فرمانده عملیات و فرمانده پلیس خواهیم گذاشت، به دنبال انجام یک سری عملیات های پیش دستانه خواهیم بود.

,

این مسئول ادامه داد: مسئولیت ها و ماموریت های افراد براساس تقسیم وظایف خواهد بود و امیدواریم که هر کس مسئولیت محدوده خود را داشته باشد و به خوبی انجام دهد.

,

جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشایی مرز خسروی پوشش هوایی با پهباد بر منطقه داشته باشد

, جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشایی مرز خسروی پوشش هوایی با پهباد بر منطقه داشته باشد,

سید صادق موسوی رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیاله نیز در این نشست گفت: بعد از تعدادی از جلساتی که ما برگزار کردیم  اکنون به مرحله حساسی که زیارت اربعین است، رسیده ایم.

,

وی افزود: به نمایندگی از رئیس و اعضای شورای استان دیاله  اعلام می کنیم که آمادگی داریم این مسیر را برای زائرین باز کنیم.

,

///

, ///,

این مسئول ادامه داد: بعد از زیارت اربعین به همراه استاندار محترم به کرمانشاه خواهیم آمد و تقدیر و تشکرمان را به خاطر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مقابله با داعش از شما خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: تعدادی از دوستانی که در برابر ما هستند نقش بسزایی در پشتیبانی ار ارتش حشدالشعبی داشته اند. بخصوص اینکه دشمن تا نیمی از استان هم رسید.

,

رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری دیاله  تصریح کرد: اما چالش هایی وجود دارد که فرماندهی ما در گیر آن هستند اما فعلا نمی گذاریم تاثیری بر زیارت امام حسین(ع) بگذارد.

,

وی خواستار شد:  در خواستی که داریم  این است که جمهوری اسلامی بعد از بازگشایی یه پوشش هوایی شبانه از طریق پهباد  داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه