اخبار داغ

افزایش قیمت نفت سنگین ایران به بشکه‌ای ۵۳.۳دلار

افزایش قیمت نفت سنگین ایران به بشکه‌ای ۵۳.۳دلار
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به سیزدهم اکتبر (بیست و یکم مهرماه) با افزایش سه سنتی، 53 دلار و 30 سنت برای هر بشکه معامله شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایرنا،قیمت نفت خام سبک ایران نیز در هفته منتهی به 13 اکتبر (جمعه 21مهرماه) با 50 سنت کاهش به 54 دلار و 81 سنت برای هر بشکه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 میانگین قیمت نفت ایران از ابتدای سال 2017 تاکنون 49 دلار و 93سنت برای هر بشکه بوده است.

,

قیمت سبد نفتی اوپک نیز به 54 دلار و 41 سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته سه سنت افزایش یافت.

,

بهای نفت خام شاخص دبلیو.تی.آی در هفته منتهی به 13 اکتبر، 56 سنت افزایش یافت و به 50 دلار و 77 سنت برای هر بشکه رسید.

,

قیمت نفت برنت در هفته مورد اشاره، 24 سنت کاهش یافت.

,

همچنین قیمت نفت خام شاخص‌های دوبی و عمان نیز به 54 دلار و 60 سنت و 54 دلار و 81 سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته به ترتیب هشت سنت و هفت سنت کاهش نشان می‌دهد.

,

بر اساس گزارش هفتگی اداره اطلاعات انرژی آمریکا (یی.آی.آ- EIA)، سطح ذخیره‌سازی تجاری نفت‌خام آمریکا برای سومین هفته متوالی با کاهش روبرو شد.

,

در این میان، کاهش تولید نفت‌خام اوپک و کشورهای داوطلب غیراوپک، سبب افزایش تقاضای نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه «مارس» شده است.

,

مطابق با پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت‌خام آمریکا در سال 2018 با هشت درصد افزایش به 9 میلیون و 920 هزار بشکه در روز می رسد که بالاترین رقم تولید نفت‌خام این کشور خواهد بود.

,

اداره اطلاعات انرژی آمریکا، صادرات نفت‌خام این کشور در هفته منتهی به ششم اکتبر (چهاردهم مهر) را یک میلیون و 270 هزار بشکه در روز اعلام کرده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه