اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

جدی گرفتن تهدید مفاسد اقتصادی/باز شدن پای مدیران بانکی استان به مفاسد اقتصادی

جدی گرفتن تهدید مفاسد اقتصادی/باز شدن پای مدیران بانکی استان به مفاسد اقتصادی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تهدید مفاسد اقتصادی بایستی جدی گرفته شود زیرا سلامت جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  آرمان کرمان، یدالله موحد در جمع قضات دادگاه های تجدید نظر استان کرمان اظهار کرد: همانگونه که مفسدین اقتصادی بی رحمانه در حال غارت اموال و منافع عمومی هستند، دستگاه قضایی نیز با شدت و قاطعیت تمام جلوی غارتگران بیت المال خواهد ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان، ,
 
,
وی با بیان اینکه متاسفانه پای تعدادی از مدیران و کارکنان سیستم بانکی در پرونده های کلان مفاسد اقتصادی در استان کرمان باز است تصریح کرد: چندین سال است که جامعه با تهدید مفاسد اقتصادی مواجه است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز به موقع تذکرات لازم را در این زمینه صادر نموده است.
,
 
,
رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقابله با مفسدین اقتصادی یک جهاد همه جانبه را می طلبد.
,
 
,
موحد خطاب به قضات استان کرمان با بیان اینکه تهدید مفاسد اقتصادی بایستی جدی گرفته شود،گفت: سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است و در این راستا با همکاری دستگاه قضایی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی دستگاه های اطلاعاتی استان اقدامات مناسبی در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال انجام است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه