اخبار داغ

فرمانده سپاه الیگودرز:

مسوولین روابط عمومی و فعالان فضای مجازی در بیان مطالب باید صداقت را رعایت کنند

مسوولین روابط عمومی و فعالان فضای مجازی در بیان مطالب باید صداقت را رعایت کنند
سرهنگ برامکی گفت: متاسفانه مشکل اساسی کشور این است که جای مسائل اصلی وفرعی جابجا شده است که در این خصوص مسوولین روابط عمومی وفعالان فضای مجازی در بیان مطالب باید صداقت را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز گفت: متاسفانه برخی کانالهای مجازی بدنبال دور کردن ما از دین و ارزش های اسلامی  هستند و صداقت در بیامن مطالب درفضای مجازی فراموش شده است و برخی هر مطلب کذب وناصحیحی را انتشار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی ادامه داد: مسوولین روابط عمومی ها ومدیران کانال فضای مجازی در بیان مطالب صداقت را رعایت کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرزگفت:  امروز برخی با نوشتن مطالب بدنبال ایجاد شبهه افکنی و ایجاد تفرقه هستند متاسفانه مشکل اساسی که کشور را فراگرفته این است که  مسائل اصلی وبا مسائل حاشیه ای و فرعی جابجا شده اند وصورت مسئله ها پاک می شود و هرکسی در این خصوص هر مطلبی بدون صحت ودرستی آن را انتشار می دهد.

,

 

,

وی حضرت زینب (س) را الگوی مناسب برای مسوولین روابط عمومی وفضای مجازی دانست وبیان کرد: حضرت زینب (س) الگو برای همه مخصوصا که با شجاعت، صداقت در کلامش را به رخ همه دنیا کشید وبا زبان گویا دشمنان را چنان افشا نمود که حتی غاصبان دین را تحت تاثیر قرار داده است.

,

 

,

برامکی اضافه کرد: در جامعه امروز الگوی حضرت زینب (س) کجا قرار گرفته است ما باید واقعیتها را بگویم ولی حقایق نیز طبقه بندهایی وجود دارد. 

,

 

,

فرمانده سپاه الیگودرز بیان کرد: شجاعت مثال زدنی حضرت زینب (س) به ما یاد می دهد که هرشخصی فهمش از دین به اندازه غیرتی است که خداوند متعال در وجودش قرار داده و دینداری با غیرت ارتباط عجیب وگسترده ای دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه