اخبار داغ

از سرعت در تخریب تا تعلل در تکمیل؛

اختلال در زندگی روستاییان «گوگسگرد» تفرش در پی بی‌تدبیری مسئولان / تکمیل پل به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد+تصاویر

اختلال در زندگی روستاییان «گوگسگرد» تفرش در پی بی‌تدبیری مسئولان / تکمیل پل به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد+تصاویر
سه سال پیش پل قدیمی رودخانه واقع در روستای گوگسگرد جهت احداث پلی جدید تخریب شد اما عزمی برای احداث و تکمیل این پل وجود نداشت، اکنون سه سال است که مردم روستا به سختی از رودخانه عبور می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، روستای گوگسگرد یکی از روستاهای بخش رودبار شهرستان تفرش است که دارای ۱۵ خانوار و ۴۳ نفر جمعیت است. البته بقیه ساکنان این روستا نیز همانند بسیاری از روستاهای دیگر تفرش به شهر مهاجرت کرده و تنها در ایام تعطیلات به روستای خود باز می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

این روستا در فاصله بیش از ۶۲ کیلومتری شهر تفرش قرار دارد. در ورودی این روستا رودخانه فصلی وجود دارد که در ایام بارندگی پر آب می شود. در سال ۹۳ محل گذر مردم از این رودخانه به سمت روستا تخریب شد و قرار بود که پلی جایگزین آن شود. اما پس از مدتی با زدن پایه های پل، کار به صورت کامل تعطیل شده است.

,

, ,

این رودخانه فصلی از روستای آرزومند سرچشمه می گیرد و با گذشتن از روستای گوگسگرد و سایر روستاهای مسیر نهایتا به رودخانه قره چای ساوه می ریزد.

,

ساکنان این روستاها پیگیری‌های متعددی برای ادامه عملیات عمرانی این پل انجام داده اند که تاکنون هیچ اقدام مثبتی برای این پل در طول سه سال گذشته انجام نشده است؛ چراکه به گفته اهالی این روستا، حتی در ایام غیر بارندگی، رفت و آمد از این رودخانه به سختی انجام می شود و در ایام بارندگی نیز خودروها برای رسیدن به روستا مجبور به عبور از آب می شوند.

,

, ,

محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش در خصوص این پل گفت: در ۳ سال گذشته به علت عدم توجه و بی تفاوتی مسئولین اعتباری برای ادامه عملیات عمرانی این پل، تعلق و تخصیص نیافته است.

, ندای تفرش,

حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه تکمیل این پل، یکی از مطالبات مردمی است، پیگیری‌هایی از وزارت راه و شهرسازی شده است که تا با تزریق اعتبارات ملی و انجام مناقصات، پل زودتر تکمیل شود.

,

وی خاطر نشان کرد: تکمیل این پل اعتباری معادل ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارد که سعی شده در اعتبارات شهرستانی نیز لحاظ شود. موافقت نامه های اعتبارات نیز مبادله شده تا سریعتر کار  آغاز شود.

,

ما نیز امیدواریم این مطالبه به حق مردمی زودتر برآورده شود تا رضایت خاطر بیشتری فراهم شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه