اخبار داغ

اولین جشنواره استانی گل های داوودی در لرستان افتتاح شد +عکس

اولین جشنواره استانی گل های داوودی در لرستان افتتاح شد +عکس
اولین جشنواره گل‌های داوودی با حضور مسئولان کشوری و استانی در باغ گیاه شناسی زاگرس شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،اولین جشنواره گل‌های داوودی  با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون تومان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در باغ گیاه شناسی زاگرس شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

 در این جشنواره که با هدف شناساندن گل و گیاه به جامعه و تشویق به کاشت این گل‌ها به منظور درآمدزایی و اشتغال برگزار شد از 500 رقم ژنوتیپ مختلف گل داوودی رونمایی شد.

,

 

,

 محمد اصلانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین جشنواره گل های داوودی،گفت: اگر اصول بارگذاری  درمحیط زیست رعایت شود توسعه پایدار میسر می شود.

,

 

,

وی با بیان این که  تناسب در ظرفیت ها و بهره وری ها را رعایت نمی کنیم،گفت: وظیفه تک تک آحاد جامعه است که طبیعت را درست معرفی کنیم.

,

 

,

معاون عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: رعایت شاخص های زیست محیطی عامل پیشرفت است برای مثال اگر به جا ماشین با دوچرخه به محل کار بیاییم  سبب افزایش نشاط و کاهش آلودگی می شود.

,

 

,

اصلانی بیان کرد: اگر بتوانیم کارهای خوب را در جامعه نهادینه کنیم و کارهای که محیط زیست را به مخاطره می اندازد انجام ندهیم آن موقع است که زیست محیط خوبی خواهیم داشت.

,

 

,

وی با اشاره به این که اگر  زاگرس نبود اکوسیستم و تنوع زیستی به هم می خورد،گفت: استان لرستان در برخی از موارد در کشور بی نظیر است از تنوع اقلیمی، جغرافیایی و خاک مستعد و مناسب برخوردار است که در جاهای دیگر نداریم.

,

 

,

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اولین جشنواره گل های داوودی در استان گفت: این عرصه را باید توسعه دهیم و از زمین خوب استفاده کنیم که به عنوان الگوی اقتصادی  که می توان از آن درآمد کسب کرد به همه معرفی کنیم.

,

 

,





, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه