اخبار داغ

مدیر کل حج و زیارت لرستان:

65 درصد ثبت نام شدگان استان لرستان برای مراسم اربعین، ویزا دریافت کردند

65 درصد ثبت نام شدگان استان لرستان برای مراسم اربعین، ویزا دریافت کردند
مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: 65 درصد ثبت نام شدگان استان لرستان اربعین، ویزا دریافت کردند و بخش عمده ای از ویزاهای ثبت نام کنندگان طی امروز و فردا ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: طی یک هفته گذشته مشکلی در صدور ویزا رخ داد و روند صدور ویزرا را دچار تاخیر کرد که به دلیل تبدیل بحث ریالی هزینه ویزا بود اما با پیگیری ها و پافشاریها سرانجام این مشکل برطرف و از روز گذشته صدور ویزا مجددا آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: این اختلال و مشکلات سبب شد تا ثبت نام کنندگان با تاخیر ویزای خود را دریافت کنند اما با برطرف شدن این مشکل بخش عمده ویزاهای زائران طی امروز و فردا ارائه می شود.

,

 

,

خسروی با اشاره به ثبت نام 16 هزار لرستانی در سامانه سماح افزود: تا کنون بیش از 16 نفر برای مراسم اربعین ثبت نام کرده که 65 درصد ثبت نام کنندگان حدود 11 هزار و 500 نفر موفق به دریافت ویزا شده اند.

,

 

,

به گفته وی همچنین موکب ها در مرز آماده خدمت رسانی شده اند و موکب های کربلا و نجف هم از چند روز آینده خدمات لازم را به زائران ارائه می دهند که همزمان با بازگشایی مرزها و آغاز مراسم اربعین، موکب های استانی و شهرستانی برپا می شوند.

,

 

,

مدیر کل حج و زیارت لرستان از برپایی پنج موکب به یاد شهدای منا خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار پنج موکب در کربلا، نجف و مرزها برپا می شوند که نام این موکب ها " شهدای منا" بوده و نمایشگاه هایی در این موکب ها نیز برپا خواهد شد تا زائران بتوانند بهره لازم را ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه