اخبار داغ

خط ونشان بهیاران معترض؛

وزارت بهداشت به قولش عمل نکند در تهران تجمع می کنیم

وزارت بهداشت به قولش عمل نکند در تهران تجمع می کنیم
یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان گفت: در صورتی که وزارت بهداشت به وعده خود در قبال ساماندهی بهیاران طرح یکساله عمل نکند تجمع اعتراضی خود را به وزارت در تهران می کشانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان درگفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: بر اساس وعده ای که مسئولان به مادادند با پرداخت اقساطی سه میلیون و 600 هزار تومان قرار شد یک دوره آموزشی طی کنیم وسپس مشغول به کار شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: گذشته از اینکه این دوره یک ساله ،سه سال به طول انجامید، اکنون نیز خبری از جذب این نیروها نیست و وزیر بهداشت دائم می‌گوید که می‌خواهد کمک پرستار یک ساله جذب کند ولی هیچ خبری نیست و همه بیکارند.

,

 

,

وی ادامه داد: ابتدا سهمیه آموزش استان لرستان 560 نفر بود تا آموزش به آنها ارائه شود اما اکنون تنها مجوز  41 نفر صادر شده است.

,

 

,

این بهیار معترض تصریح کرد: در تجمع اعتراضی که 15مهرماه در درب دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشتیم نماینده بازرسی وزارت بهداشت ودرمان قول مساعد داد تا 15آبان تکلیف ما را مشخص کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: در صورت عدم تحقق و دستیابی به مطالبات ،4،آذرماه تجمع عظیم و سراسری کلیه بهیاران یکساله ی سراسر کشور را در تهران جلوی ساختمان وزارت بهداشت  خواهیم داشت.

,

 

,
 
,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه