اخبار داغ

رئیس شورای شهر اهواز :

خانوارهای در معرض خطر در شهر رامین اسکان داده می‌شوند

خانوارهای در معرض خطر در شهر رامین اسکان داده می‌شوند
جعفر فلسفی گفت: سیستم استانداری خوزستان با تمهیداتی که اندیشیده است مبلغ 10 میلیون تومان در نظر گرفته که یا محلی را برای اسکان انتخاب کنند و یا شهر رامین را برای سکونت در نظر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جعفر فلسفی در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه اقدامات اجرایی در جهت انتقال خانوارهای در معرض خطر منبع‌آب، درحال اجرا است،اظهار داشت: اقدامات انجام شده توسط فرماندار اهواز در حال مدیریت است.

فلسفی با بیان اینکه خانوارهایی که در معرض خطر بودند بعد از بازدید از شهر رامین و شیرین‌شهر، شهر رامین را انتخاب کردند، افزود: نمی توان گفت که دو گزینه در نظر گرفته شده یعنی شیرین‌شهر و شهر رامین گزینه‌های ایده آلی بودند، اما در حال حاضر فقط این دو گزینه ظرفیت و امکان رایزنی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,

وی با اشاره به دلیل انتخاب شهر رامین از سوی خانوارهای در معرض خطر منبع‌آب به دلیل نزدیکی به دو شهر باغملک و مسجدسلیمان اظهار داشت:  تعداد خانوارهای در معرض خطر از 14 خانوار به بیش از 30 خانوار افزایش یافته است.

,

رئیس شورای شهر اهواز در رابطه با مبلغ پیشنهای به خانوارهای در معرض خطر و همچنین حادثه‌دیدگان  و محل تأمین اعتبار بیان داشت: سیستم استانداری خوزستان با تمهیداتی که اندیشیده است مبلغ 10 میلیون تومان در نظر گرفته که یا محلی را برای اسکان انتخاب کنند و یا شهر رامین را برای سکونت در نظر بگیرند.

انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه