اخبار داغ

مدیر کل پست لرستان:

60 درصد نقطه گذاری طرح "جی نف" در بروجرد انجام شده است

60 درصد نقطه گذاری طرح "جی نف" در بروجرد انجام شده است
مدیر کل پست استان لرستان گفت: 60 درصد نقطه گذاری طرح "جی نف" در بروجرد براساس نقشه های اداره کل پست انجام شده اما نیاز است شهرداری بروجرد نقشه پارسل بندی را در اختیار ما قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "حاتم سلیمانی" مدیر کل پست لرستان در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: یکی از پروژه های مهم و اولویت دار اقتصادمقاومتی طرج جی نف است چرا که یکی از معظلاتی که وجود دارد این است که یک سامانه استاندارد برای آدرس وجود ندارد که سامانه جی نف برای همه واحدها و ملک ها، یک آدرس واحد و استاندارد معرفی می کند و از چند بار آدرس نویسی در دستگاه های اجرایی جلوگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک , سفیر افلاک ,

 

,

وی اضافه کرد: این طرح در مرکز استان و بروجرد قرار است اجرایی شود که در مرکز استان 95 درصد نقطه گذاری تمام شده و 60 درصد نقطه گذاری طرح "جی نف" در بروجرد براساس نقشه های اداره کل پست انجام شده اما نیاز است شهرداری بروجرد نقشه پارسل بندی را در اختیار ما قرار دهد.

, وی اضافه کرد: این طرح در مرکز استان و بروجرد قرار است اجرایی شود که در مرکز استان 95 درصد نقطه گذاری تمام شده و 60 درصد نقطه گذاری طرح "جی نف" در بروجرد براساس نقشه های اداره کل پست انجام شده اما نیاز است شهرداری بروجرد نقشه پارسل بندی را در اختیار ما قرار دهد.,

 

,

سلیمانی به طرح سیماک اشاره کرد و افزود: این سامانه ناهماهنگی بین دستگاه ها را برطرف می کند و برای احداث ملک استعلام های لازم گرفته می شود و در نهایت دستگاه های خدمت رسان خدمات را ارائه می دهند.

, سلیمانی به طرح سیماک اشاره کرد و افزود: این سامانه ناهماهنگی بین دستگاه ها را برطرف می کند و برای احداث ملک استعلام های لازم گرفته می شود و در نهایت دستگاه های خدمت رسان خدمات را ارائه می دهند.,

 

,

به گفته وی با اجرای این برنامه مراجعه مردم به دستگاه ها به حداقل می رسد و دوباره کاریها کاهش می یابد و هر ملکی پرونده مستقلی دارد.

, به گفته وی با اجرای این برنامه مراجعه مردم به دستگاه ها به حداقل می رسد و دوباره کاریها کاهش می یابد و هر ملکی پرونده مستقلی دارد.,

 

,

مدیر کل پست لرستان تصریح کرد: در فاز اول مرکز استان و در فاز بعدی بروجرد و در فازهای بعدی شهرستان های دیگر این طرج اجرا می شود. 

, مدیر کل پست لرستان تصریح کرد: در فاز اول مرکز استان و در فاز بعدی بروجرد و در فازهای بعدی شهرستان های دیگر این طرج اجرا می شود. ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه