اخبار داغ

عدم درج قیمت بر روی محصول مقدمه تخلفات صنفی

عدم درج قیمت بر روی محصول مقدمه تخلفات صنفی
بمناسبت بیست و سومین سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی نشست خبری مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان با اصحاب رسانه امروز در اهواز برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، بمناسبت بیست و سومین سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی جلسه‌ای با حضور رضا سعیدی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان در قالب دیدار و نشست خبری، امروز دوشنبه 8 آبانماه در اهواز برگزار گردید.

در این جلسه رضا سعیدی با اشاره به حجم پرونده‌های اجرای احکام که حکم قطعی برای آنان صادر شده اظهار داشت: درسال 96 تعداد 808 پرونده برای اجرای احکام ارسال شده که از این تعداد فقط 93درصد مختومه شده است که راضی کننده  نیست.

وی با بیان اینکه مقدمه تمام تخلفات صنفی عدم درج قیمت بر روی محصول است، افزود: افراد سودجو با پیش‌زمینه ذهنی که اگر هربار با عدم درج قیمت فقط 80 هزار تومان جریمه شوند اما در مقابل سود بیشتری به جیب خواهند زد، اقدام به تخلف می‌کنند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خوزستان بیان داشت: سازمان تعزیرات حکومتی پیشنهاد این مطلب را به قوه قضاییه داده است که جریمه صرف در برابر عدم درج قیمت بر روی محصول  بازدارنده نیست که امیدواریم قانون اصلاح شود.

وی گفت: وزیر صنعت دولت قبل جناب آقای نعمت‌زاده اعتقادی به برخورد در بازار نداشت و از این رو راه برای تخلف بازگذاشته شد اما وزیر جدید با کأن لم یکن کردن دستورالعمل وزیر دولت قبل در جهت اصلاح بازار گام‌های خوبی برداشته است.

سعیدی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند ملجأ ورود قاچاق نیست، عنوان کرد: مدیرکل منطقه آزاد اروند از بنده مصرانه تقاضا کردند که بازرس‌های شما نسبت به کنترل ورود کالا بیشتر ورود کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه