اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

شعار ملی 13 آبان امسال "غیرت انقلابی" است

شعار ملی 13 آبان امسال "غیرت انقلابی" است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در برنامه های 13 آبان بصیرت افزایی جامعه ایرانی باید مورد توجه باشد چرا که 50 درصد جامعه زیر 30 سال هستند و شاهد انقلاب نبوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه یوم الله 13 آبان با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب از یک فضا و شرایط ویژه ای برخوردار است گفت: مروری به تاریخ نشان می دهد که در 13 آبان مناسبت های مهم و شاخصی وجود دارد که هر کدام می تواند به عنوان تحولی عظیم نقش آفرینی کند. 

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی افزود: در 13 آبان سال 43 امام (ره) در راستای اعتراض به تصویب کاپیتولاسیون به ترکیه تبعید شد چرا که این مهم بازی با غیرت ایرانی و زیر سوال بردن شخصیت ایرانی ها بود لذا در 13 آبان سال 57 شاهد کشتار دانش آموزان توسط دولت شریف امامی یا آشتی ملی بودیم چرا که دولت آنها را مزدوران رژیم می دانست اما در تاریخ انقلاب این روز به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شد. 

وی اظهار داشت: 13 آبان سال 58 تسخیر لانه جاسوسی مطرح شد و توسط دانشجویان معترض سفارت آمریکا در تهران به تصرف درآمد و این اقدام مورد تاکید امام (ره) واقع شد و ایشان فرمودند تصرف لانه جاسوسی انقلاب دوم است لذا ایران تا مادامی از حیات سیاسی خود برخوردار است که انقلابی گری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد. 

حجت الاسلام روحی یزدی شعار 13 آبان امسال را غیرت انقلابی اعلام و تصریح کرد: روز 13 آبان برای نشان دادن غیرت انقلابی همه می آیند و خروش و جوششی که در 22 بهمن هر سال مشاهده می کنیم امیدواریم در 13 آبان با حضور همه اقشار شاهد باشیم چرا که در سال های گذشته صحبت از حضور دانش آموزان بود اما امسال مد نظر ما حضور اقشار مردم است و با توجه به فضای کشور و مواضع خاصمانه استکبار جهانی مردم پاسخ یاوه گویی های ریاست جمهور بددهان آمریکا را خواهند داد و اعلام می کنند این مردم ایران نیستند که تروریست هستند بلکه آمریکا و حامیانش در منطقه تروریست پرور هستند. 

وی گفت: استکبار در طول انقلاب اسلامی همواره علیه ایران توطئه کرده است اما نظام ایران در سال 97 چهلمین سالگرد حاکمیت خود را جشن خواهند گرفت لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بستر این جشن را فراهم می کند و مردم غیرت انقلابی خود را نشان داده و در روز 13 آبان حضور شایسته خواهند داشت و حضور قدرتمند مردم ایران در 13 آبان می تواند مشت محکمی به دهان استکبار و زیاده خواهان باشد تا آنها با واقعیت حاکم بر جمهوری اسلامی آشنا شوند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز قدرت ایران را در منطقه بی بدیل دانست و افزود: به برکت خون شهدا و تدابیر حکیمانه امام (ره) و رهبری کشور ما یکی از مقتدرترین و مقبولترین کشورهای خاورمیانه است و همه اذعان دارند که ایران از صداقت و صلابت خاصی برخوردار است و به وعده های آن اعتماد و به آن تکیه می کنند و سعی دارند از کشور ما استمداد جویند. 

وی اظهار داشت: هر دولتی که از ناحیه هم پیمانان استکبار ضربه خورده است دست نیاز به سمت ایران دراز کرده است و کشور ما توانسته است به آنها یاری برساند لذا ایران موجب امنیت و آرامش منطقه شده است و به عنوان نماد صلح و آرامش در دنیا شناخته شده است و ایران هیچگاه تعرضی به دیگر کشورها نداشته است و از خاک خود دفاع کرده و اجازه طمع دشمنان به خاک ما را نداده است لذا باید انقلابی بودن و نفوذ را مورد توجه قرار دهیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه متاسفانه اخیرا افرادی را در راستای دستیابی به اسرار نظام و بازگو کردن آن تعلیم داده اند تصریح کرد: ایران با توجه به اقتدار پر صلابت همواره توانسته است افرادی که به نفع دشمن کار می کنند شناسایی کنند اما دشمن دست از شیطنت بر نمی دارد و آمریکا به نابودی جمهوری اسلامی رضایت خواهد داد. 

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: رهبر و مردم و مسئولین متحدالقول و با شعار واحد همواره در صحنه حاضر بوده و از ارکان نظام دفاع می کنند و مردم در 13 آبان همصدا با مسئولین حضور پیدا کرده و با شعار واحد همسو با رهبری به استکبار جهانی نشان می دهند که تا آخرین نفس ایستاده ایم. 

وی با اشاره به اینکه در برنامه های 13 آبان بصیرت افزایی جامعه ایرانی باید مورد توجه باشد چرا که 50 درصد جامعه زیر 30 سال هستند و شاهد انقلاب نبوده اند افزود: مقام معظم رهبری طلایه دار تفکر انقلابی در جهان است لذا روز شنبه 13 آبان ساعت 9 الی 11 راهپیمایی برگزار می شود و در مرکز استان از میدان توحید به سمت 3 راه امام زاده حسن (ع) و مصلی مردم تجمع کرده و دانش آموزان در این روز نقش آفرینی می کنند. 

حجت الاسلام روحی یزدی غرفه های فرهنگی و برگزاری مسابقات عکاسی، شعار نویسی و جمله نویسی را زا جمله برنامه های روز 13 آبان دانست و اظهار داشت: خیمه های نمادین اربعین خدمات فرهنگی و غیر فرهنگی را به مردم خواهند داشت و نشست های تحلیلی در محافل علمی برگزار می شود و در هیئات و مساجد برای مردم اهمیت 13 آبان مطرح می شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در خاتمه تصریح کرد: تئاترهای مناسب اربعین در طول مسیر راهپیمایی برگزار می شود و رادیو مدرسه جهت حضور دانش آموزان در راهپیمایی و کرسی های آزاداندیشی به مدت 3 روز اجرا خواهد شد و ماکت شیطان بزرگ و سیبل پرچم آمریکا به نمایش گذاشته می شود و 9 آبان ساعت 20 مراسمی در منزل پدری شهید فهمیده با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خواهد بود و یادواره شهید فهمیده 10 آبان ساعت 9 صبح در کانون جوانان بسیج با سخنرانی سردار مولایی برگزار می شود که فرمانده سپاه استان البرز سخنرانی روز 13 آبان را نیز بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه