اخبار داغ

نماینده آستان قدس در ستاد مرکزی اربعین:

اعزام 1000 خادم از سوی آستان قدس به سامرا/ ستاد مردمی اربعین لرستان ارتباط خوبی با عراقی ها دارد

اعزام 1000 خادم از سوی آستان قدس به سامرا/ ستاد مردمی اربعین لرستان ارتباط خوبی با عراقی ها دارد
نماینده آستان قدس رضوی در ستاد مرکزی اربعین گفت: آستان قدس هیچ موکبی در کربلا و نجف و مسیر این دو شهر ندارد اما چون در سامرا موکب مردمی‌ عراقی‌ای وجود ندارد پذیرایی از زائران در این دو شهر را آستان قدس رضوی بر عهده گرفته و حدود هزار خادم در این شهر داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام داوود صالحی امشب در بازدید از موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نجف اشرف اظهار داشت: مهمترین کاری که ما در آستان قدس انجام می دهیم این است که ارتباط موکب های عراقی را با موکب های مردمی ایرانی ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند که میزبانی را از مردم عراق نگیریم با بخش زیادی از موکب های ایرانی صحبت کردیم و متقاعد شدند که به صورت مستقل موکب نزده با چهره کار عراقی ولی با پشتیبانی ایرانی موکب زده و خدمت کنند.

,

 

,

نماینده آستان قدس رضوی در کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه خود آستان قدس هیچ موکبی در کربلا و نجف و مسیر این دو شهر ندارد، ادامه داد: اما چون در سامرا موکب مردمی‌ عراقی‌ای وجود ندارد پذیرایی از زائران در این دو شهر را آستان قدس رضوی بر عهده گرفته و حدود هزار خادم در این شهر داریم.

,

 

,

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: با توجه به انفجاری که در ۲۸ محرم در سامرا اتفاق افتاد، تصور و برنامه ریزی دشمن این بود که کسی به این شهر سفر نکند اما برعکس شد و حجم زیادی از زائران به این شهر سفر کردند.

,

 

,

وی افزود: طبق آمار سال گذشته حدود یک و نیم میلیون زائر به سامرا سفر کرده که در تاریخ این شهر بی نظیر بوده است.

,

 

,

نماینده آستان قدس رضوی در ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه دو اتفاق خیلی خوب در مواکب لرستان رخ می دهد که باید توسعه پیدا کند، خاطرنشان کرد: اول اینکه کار جبهه ای اتفاق می افتد و عملا بچه های جبهه فرهنگی لرستان راه را برای همه فعالان اربعین در استان برای کار کردن هموار‌ می کنند که کار بسیار خوبی است و باید تقویت شود.

,

 

,

حجت الاسلام صالحی یادآور شد: دیگر اینکه بچه های لرستان ارتباط خوبی با یک جریان ولایی مورد تایید عراقی دارند و این ارتباط هر سال ثمرات بهتری می دهد که ان شالله بتوانند این ارتباط را حفظ کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه