اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

مراسم پیاده روی "جاماندگان اربعین" در بروجرد برگزار می شود

مراسم پیاده روی "جاماندگان اربعین" در بروجرد برگزار می شود
رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: همزمان با روز اربعین مراسم پیاده روی "جاماندگان اربعین" در بروجرد از امامزاده ابوالحسن(ع) تا امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حجت الاسلام "صادق جعفرپور" رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: همه ساله با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی همایش بزرگ پیاده روی اربعین از نجف به سمت کربلا برگزار می شود و هر ساله جمعیت زائران برای حضور در این مراسم بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: به همین مناسبت مراسمی با عنوان جاماندگان اربعین در بسیاری از شهرهای کشور برگزار می شود تا افرادی که نتوانسته اند در این ایام در همایش اربعین حسینی در کربلا باشند بتوانند در این مراسم جاماندگان اربعین حضور یابند.

,

 

,

حجت الاسلام جعفر پور اظهار داشت: مراسم پیاده روی "جاماندگان اربعین" روز پنج شنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح از امامزاده ابوالحسن(ع) به سمت امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود که در این مراسم هیات های مذهبی، عزاداران و اقشار مختلف مردم حضور دارند و به عزاداری می پردازند.

,

 

,

به گفته وی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی 20 مبلغ به روستاهای بروجرد اعزام می شوند و علاوه بر برپایی نماز جماعت و تبلیغ به سخنرانی در مورد اربعین می پردازند.

,

 

,

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: همچنین 50 گفتمان دینی با محوریت اربعین در سطح دانشگاه ها و مدارس در حال برگزاری است و تلاش می شود تا مراسم روز اربعین به بهترین شکل در شهرستان برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه