اخبار داغ

نماینده ایذه و باغملک :

وزیر نیرو قول داد که پروژه انتقال آب بین حوزه‌ای را انجام نمی‌دهد

وزیر نیرو قول داد که پروژه انتقال آب بین حوزه‌ای را انجام نمی‌دهد
هدایت الله خادمی گفت: وزیر نیرو در بحث‌های قبل از رأی اعتماد قول داد که پروژه آب بین حوزه ای را در مسئله انتقال اب انجام نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: با تعامل با آقای اردکانیان امیدواریم که مشکلات حوزه آب خوزستان مرتفع شود .

خادمی با بیان اینکه قبل ازهر اقدامی باید عملکرد آقای اردکانیان ارزیابی شود، افزود:  وزیر نیرو در بحث‌های قبل از رأی اعتماد قول داد که پروژه آب بین حوزه ای را در مسئله انتقال اب انجام نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو قول داد که نگرانی هایی که نمایندگان در بحث آب دارند را رفع خواهد کرد، گفت: باید بنشینیم و ببینیم که در عمل چه اتفاقی خواهد افتاد که بر مبنای آن نمایندگان اقدامات خود را انجام دهند.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی  بابیان اینکه حوزه انتخابیه ایذه و باغملک کمبود آبی شدید دارد اظهار داشت: کمبود آب ادامه خواهد داشت و تا زمانی که از حوزه کارون آب به ایذه و باغملک انتقال داده نشود روز به روز این کمبود شدیدتر می‌شود.

وی در مورد پروژه انتقال آب کارون 3 به دشت‌های ایذه و باغملک عنوان کرد: این پروژه مناقصه‌اش برگزار شد و برنده مشخص شده و در حال حاضر بانک مرکزی و شرکت تأمین کننده مالی پروژه در حال مذاکره هستند. امیدواریم که مشکلی در روند پیش نیاید و انشاالله نهایی شود.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه