اخبار داغ

از مجری گری تا فرمانده واحد بسیج دانش آموزی پارس آباد؛

گفتگو با دانش آموز بسیجی و برگزیده جشنواره مالک اشتر پارس آباد + عکس

گفتگو با دانش آموز بسیجی و برگزیده جشنواره مالک اشتر پارس آباد + عکس
مهدی اصلانی یکی از چند دانش آموز شهرستان پارس آباد است که با استعداد و توانایی که داشته توانسته است به یکی از چهره های موفق و برگزیده جشنواره مالک اشتر انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، هفته بسیج دانش آموزی بهانه ای شد تا گفتگویی داشته باشیم با مهدی اصلانی یکی از دانش آموزان موفق پارس آباد؛ وی که یکی از چند دانش آموز مدرسه نمونه دولتی برهان شهرستان پارس آباد است با استعداد و توانایی که داشته، توانسته به یکی از چهره های موفق در عرصه بسیج دانش آموزی شهرستان تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

وی که دانش آموز دوره متوسطه دوم مدرسه برهان پارس آباد است در عین حال که به کار مجری گری در شهرستان مشغول بوده، امسال با همت و پشتکار توانست در جشنواره مالک اشتر بسیج که هر سال فرمانده هان برتر را شناسایی و معرفی میکنند انتخاب و برگزیده استانی این جشنواره شود.

,

در ادامه گفتگوی مختصری کرده ایم با این دانش آموز بسیجی و برگزیده مالک اشتر بسیج که در ادامه می خوانید:

,

لطفا خودتان را برای مخاطبین ما معرفی کنید؟

, لطفا خودتان را برای مخاطبین ما معرفی کنید؟,

بنده مهدی اصلانی زاویه متولد سال ۱۳۷۸ دانش آموز و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی مدرسه نمونه دولتی برهان شهرستان پارس آباد هستم.

,

چطور با بسیج آشنا شدید و این علاقه از چه زمانی بود؟

, چطور با بسیج آشنا شدید و این علاقه از چه زمانی بود؟,

بنده از اول  به فعالیت های فرهنگی و تربیتی و بسیجی  علاقمند بودم و این فعالیت هارا از مدرسه شروع کردم و در  دوره راهنمایی با فعالیت های بسیج دانش آموزی آشنا شدم و با تاسی از  شهیدای دانش آموز مرحمت بالازاده، محمد علی برزگر و با همکاری عوامل زحمت کش حوزه بسیج دانش آموزی حضرت ولیعصر (عج) فعالیت ام را در مجموعه مقدس بسیج شروع کردم.

,

بسیج در زندگی شخصی شما چه تحولاتی ایجاد کرده است؟

, بسیج در زندگی شخصی شما چه تحولاتی ایجاد کرده است؟ ,

بی تردید فعالیت در هر مجموعه ای که توأم با عشق و  علاقه به آن  باشد تاثیر بسیار زیادی در زندگی او خواهد داشت و بخش اعظمی از شخصیت فردی و اجتماعی او خواهد داشت و بسیج در تقویت ایمان ، روحیه انقلابی و خودباوری ، امید به آینده و اینکه من هم می توانم فردی تاثیر گزار باشم بسیار ماثر بود و فرماندهی واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس ، بنده را برای آینده در راستای رفع بخشی از شکاف های مدیریتی آماده تر می کند.

,

شما بعنوان یک بسیجی نمونه و مسئول واحد پیشگامان دانش آموزی مدرسه برهان، نقش بسیج را در به دست آوردن ‏موفقیت‌های‌تان چگونه ارزیابی می‌کنید؟

, شما بعنوان یک بسیجی نمونه و مسئول واحد پیشگامان دانش آموزی مدرسه برهان، نقش بسیج را در به دست آوردن ‏موفقیت‌های‌تان چگونه ارزیابی می‌کنید؟,

با صراحت تمام چون تجربه کردم این رو می گویم، بسیج کانون رشد و پرورش استعداهایی است که هر فرد انقلابی می تواند در آن شکوفا گردد و نحوه ی مطرح بودن بنده حقیر به عنوان یک سرباز کوچک ولایت در عرصه فرهنگی از مراسمی شروع شد که فرمانده سپاه به عنوان سخنران به مدرسه ما تشریف آورده بودند که از مجری گری بنده بسیار خوشحال شدند و از بنده خواستند که در برنامه های سپاه و بسیج همکاری داشته باشم و بنده علاوه بر مدرسه در سطح شهرستان هم فعالیت ام را شروع کردم و الحمدلله هم اکنون در سطح استان در برنامه های مختلف هم فعالیت دارم.

,

رمز موفقیت شما در جشنواره مالک اشتر و به عنوان فرمانده نمونه بسیجی چیست؟

, رمز موفقیت شما در جشنواره مالک اشتر و به عنوان فرمانده نمونه بسیجی چیست؟ ,

اول در سایه به عنایت و توجهات پروردگار متعال و دوم در سایه عشق و نو آوری در فعالیت های بسیج و سوم در سایه همکاری و پشتیبانی کلیه دانش آموزان و عوامل مدرسه ام می دانم.

,

 برای آینده چه برنامه ای دارید؟

,  برای آینده چه برنامه ای دارید؟,

بنده علاوه بر تلاش در مجموعه بسیج و عرصه فرهنگی ،از درس و مشق ام هم غافل نیستم و در مدرسه نمونه دولتی در حال تحصیل هستم  و برای آینده میخواهم اگر توفیق شد  از طریق آزمون سراسری کنکور از دانشکده صدا و سیما و یا دانشگاه تربیت معلم و دبیری پذیرفته شوم و فعالیت ام را به صورت تخصصی تر در حوزه فرهنگی و رسانه ای ادامه دهم و همچنان در سطح بالایی در پیشبرد اهداف مقدس بسیج همت ورزم.

,

اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

, اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟,

از همه دانش آموزان و نوجوانان و جوانانی که قصد فعالیت در مجموعه بسیج را  دارند دعوت میکنم از امروز فعالیتشان را شروع کنند ولی فقط انقلابی بودن در جامعه امروزی کافی نیست بلکه تخصص و علم کافی  در کنار این فعالیت ها معنا پیدا خواهد کرد و امروز این بستر فراهم می باشد.

,

حرف پایانی؟

, حرف پایانی؟,

از کلیه دوستان و سروران گرامی که بنده را تا این لحظه همراهی فرمودند و با نصایح خود بنده را راهنمایی کردند، از پدر و مادر عزیز و زحمتکشم و عوامل زحمتکش و بی ادعای بسیج دانش آموزی و سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد و بسیج دانش آموزی سپاه استان  اردبیل و آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد و از کلیه دانش آموزان و عوامل و دبیران بسیجی مدرسه نمونه دولتی برهان قدرانی و سپاسگزاری دارم.

,

 

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه