اخبار داغ

در 6 ماهه نخست سال 96 صورت گرفت:

صدور 17 فقره مجوز حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در گالیکش

صدور 17 فقره مجوز حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در گالیکش
مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 17 فقره مجوز تبصره 4 و تبصره 1 ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه حبیب اله زارع اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال 96 باهدف تامین و ایجاد امنیت غذایی و پاسخگویی به نیاز بهره‌برداران 6 فقره مجوز تبصره 4 و 11 فقره مجوز تبصره یک در شهرستان توسط کمیسیون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی استان صادرشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,
وی افزود: طرح‌های مشمول تبصره 4 ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل فنس کشی باغ، حصارکشی باغ، احداث دامداری‌ها، مرغداری‌ها، گلخانه و کلیه طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی و طرح‌های مشمول تبصره یک ماده یک شامل احداث اتاق کارگری، احداث ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و کلیه طرح‌های غیر مرتبط با بخش کشاورزی می‌باشد.
,
 
,
زارع تاکید کرد: از کلیه علاقمندان به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دعوت می‌شود تا جهت کسب مجوز تغییر کاربری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نموده و از هر گونه ساخت‌وساز غیر مجاز اجتناب نمایند که در صورت عدم رعایت این موضوع از طریق مراجع قضایی نسبت به تخریب و قلع‌وقمع بناهای احداث‌شده اقدام خواهد.
,
 
,
در شهرستان گالیکش بالغ‌بر 29 هزار هکتار اراضی زراعی و هزار و 200 هکتار انواع باغات وجود دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه