اخبار داغ

نماینده دهیاران استان همدان خبر داد؛

اختصاص ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال برای آسفالت معابر روستای خان آباد

اختصاص ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال برای آسفالت معابر روستای خان آباد
نماینده دهیاران استان همدان گفت:امسال با حمایت مسئولین و از محل اعتبارات دهیاری روستای خان آباد تمامی معابر اصلی در روستای خان آباد آسفالت ریزی شده است و این روستا اولین روستا در بین روستاهای شهرستان است که کلیه معابر اصلی آن به صورت صددرصدی آسفالت شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با همت دهیاری روستای خان آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ و با حمایت مردم و مسئولین شهرستان پروژه آسفالت ریزی این روستا به طور کلی در معابر اصلی در حال تکمیل شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهندس مهدی لطفی دهیار روستای خان آباد  است که به دلیل پیگیری  مشکلات مردمی چندین سال به عنوان دهیار نمونه شهرستان انتخاب و هم اکنون نماینده دهیاران استان همدان نیز می باشد.

,

 لطفی دهیار تلاشگر و خدوم مردم روستای خان آبادو نماینده دهیاران استان همدان  در گفتگو با خبرنگار کورنگ ، با اشاره اتمام پروژه آسفالت ریزی  معابر اصلی روستای خان آباد اظهارداشت:امسال با حمایت مسئولین شهرستان و از محل اعتبارات دهیاری روستای خان آباد آسفالت ریزی تمامی معابر اصلی این روستا به عنوان اولین روستای شهرستان کبودراهنگ  در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

, کورنگ,

وی با در تشریح عملیات اجرایی این طرح در روستای خان آباد گفت:طبق برنامه پنج ساله دهیاری به هدف 50000متر مربع آسفالت ریزی با اعتباری بالغ بر 8میلیارد و400میلیون ریال در سطح معابر عمومی و اصلی این روستا انجام گرفته است.

,

وی در ادامه با اشاره به زیرسازی و جدول گزاری معابر عمومی در این روستا در طول پنج سال گذشته تصریح کرد:پروژه جدول گزاری معابر اصلی و فرعی این روستا از پنج سال پیش آغاز و به طول 5000متر جدول گزاری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به پایان رسیده است.

,

 مهدی لطفی در پایان خاطر نشان کرد:از کلیه مسئولین شهرستان ،مدیر کل محترم و کارشناسان امور روستایی استانداری همدان ،اعضای شورای محترم روستا و از اهالی محترم و فرهنگ پرور روستای خان آباد و از همه کسانی که مارا در اجرای این طرح ها کمک کردند نهایت تقدیر و تشکر را داشته و از درگاه خداوند متعال برای همه خدمتگزاران واقعی و خدوم ملت شریف ایران توفیقات روز افزون آرزومندم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه