اخبار داغ

در راهپیمایی 13 آبان سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

یاوه‌گویی‌های آمریکا در عزم و اراده ملت ایران هیچ تأثیری ندارد/ از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند

یاوه‌گویی‌های آمریکا در عزم و اراده ملت ایران هیچ تأثیری ندارد/ از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند
جمعی از علما و مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: مشت های گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان استکبارجهانی به ویژه ترامپ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،  مراسم یوم الله 13 آبان، صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولین، علمای اهل تشیع و تسنن و خیل عظیم مردم همیشه در صحنه استان در بیش از 50 نقطه برگزار شد.
در حاشیه این مراسم جمعی از علما و مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: مشت های گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان استکبارجهانی به ویژه ترامپ است.

 حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13آبان به خبرنگار عصرهامون گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، ادامه داد: مردم تحت لوای پرچم اسلام و رهبر انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبارجهانی می زنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،  ,
,
,
, حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی,
, عصرهامون ,
,
,
, ,

آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم
نماینده مردم زاهدان در مجلس در خصوص تحریم های موشکی ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران باید به هوش و آگاه باشند؛ اقدامات ایران به جا است و در لوای سند تحریم نمی گنجد ما باید آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم زیرا نقض برجام از سوی آمریکا محرز است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید آمادگی خود را داشته و هوشیار باشیم.
 
ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند
مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای برجسته اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی در این راهپیمایی تائید و تاکیدی است بر اینکه با گذشت سال ها هنوز ملت ایران بر موضع خود استوار هستند و متحد، متفق و ضد استکبار می باشند.
وی در خصوص تحریم های موشیکی ایران توسط آمریکا افزود: در هر مسئله ای که مسئولان موضع بگیرند ما با آنها هستیم.
چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است
علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مردم در صحنه عمل، خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می کنند، گفت: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده به گونه ای که در هرفرصتی در هر کجای دنیا خشم و انزجار و نفرت خودرا از سیاست های آمریکا نشان می دهند.
وی تصریح کرد: اقدامات و نیت های پلید سیاست گذاران آمریکا با شعار خود تحت عنوان "مبارزه با تروریسم" یا "دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر" در کشورها حضور پیدا کرده و مداخله نظامی می کنند ولی در عمل اثری از وقوع آزادی یا رفع و کاهش مواد مخدر یا جدیت آنها در مبارزه با گروه های افراطی مثل داعش مشاهده نمی شود.
 
,
, آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم,
,
,
, ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند,
, عصرهامون ,
,
, چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است,
, عصرهامون ,
,
,
, ,

مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند
وی با بیان اینکه تحلیل آمریکا نسبت به منطقه درست نیست، افزود: آنها بر اساس یک برداشت صحیح اقدام نمی کنند از همین رو نتیجه ای هم از اقدامات خود نمی بینند؛ آنچه مشاهده می کنیم حضور آمریکا به عنوان یک نوع دفاع از بعضی حکام کشورهای ارتجاعی و مستبد در مقابله با مواجهه با مردم است لذا امروز این برای همه مردم آشکار است و بر همین اساس در چنین روزی مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند.
جمشیدنژاد در پاسخ به این سوال که چرا امروز مهار توان دفاعی و موشکی ایران به هدف اصلی آمریکا و اروپا تبدیل شده است نیز گفت: مخالفت با آزادی و آزادی خواهی و مخالفت آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی به گذشته های دور بر می گردد منتهی هیچگاه نتیجه مورد دلخواهی از اقدامات خود در هیچ زمینه ای ندیده لذا در استمرار فعالیتی که دارد به ظاهر محکومیت برای بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی تحت عنوان سپاه پاسداران است که باید تاکید کرد در این زمینه هم مانند قبل نتیجه ای نخواهند گرفت.

آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد
حجت‌‌الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروز مردم ایران با حضور بسیجی وار خود در راهپیمایی 13 آبان به دشمن می گویند که تاکنون هر چه در توان داشتید بر علیه ما به کار گرفتید اما آگاه باشید کاری از پیش نخواهید برد و تا زمانی که ملت ایران در خط رهبری باشند شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
وی با بیان اینکه قانون کاتسا برای سه کشور ایران، شوروی و کره شمالی برنامه ریزی شده است، افزود: در هیچ جای برجام هیچ خطی از بحث های موشکی و نظامی ایران نیست آمریکا می خواهد زور گویی خود را اثبات کند اما بداند تو دهنی محکمی از مردم ایران خواهد خورد.
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بیان کرد: این بهانه جویی های آمریکا به فرموده رهبر انقلاب نشان دهنده بدعهدی آنها است.

 
یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد
مولوی یوسف گرگیچ امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه با مشت های گره کرده شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر اسرائیل" را بر سر دشمنان فرود خواهیم آورد، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده تا به عنوان یک عالم دینی با صدای رسا و بلند شعار استکبار ستیزی به معنای حفظ استقلال کشور و دفاع از مظلوم را سر دهیم.
وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، افزود: راهپیمایی امسال برگ زرینی در افتخارات ملت ایران است زیرا یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد لذا امروز مشتهای گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان یاوه‌گویان است.
مولوی گرگیچ با اشاره به اینکه اهل سنت هرسال به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند، ادامه داد: هر فرد مسلمان بر اساس منطق و آموزه های دینی موظف به مقابله با ظلم و استکبار جهانی است.
امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: یکی از درس های بزرگ زندگی اهل بیت(ع) و به خصوص امام حسین (ع) این بود که در مقابل طاغوت سر خم نکرد.

ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.
مولوی سید محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.
مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.
 
,
, مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند,
,
,
,
, آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
, یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
, ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد,
,
,
,
,
, ,

وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.
نویسنده بلوچ با اشاره به تحریم های آمریکا بیان کرد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام  توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از جبهه استکبار به گوش می‏رسد.
مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت
علی داورنیا رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه 13 آبان نشان دهنده یکی از مهم‌ترین شاخص‌های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی «ظلم ناپذیری»، «عدالت‌خواهی» و «استکبارستیزی» است، اظهار کرد: بهترین پاسخ به صحبت‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا، پاسخ دندان شکن و مقدرانه‌ مقام معظم رهبری دانست که حسن ختام حکیمانه‌ای بر این موج بود.
 
,
,
,
,
,
, هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت,
,
,
, ,

وی مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان را شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان دانست و ادامه داد: این روز سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.
داورنیا بیان کرد: 13 آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سرور و سالار شهیدان است که لرزه بر لانه فساد، شر و جاسوسی مستکبران جهانی انداخت.

آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است
محمد محمدی رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مردم هم با مشارکت بالای خود عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
وی افزود: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
 
,
,
,
,
, آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است,
,
,
,
, ,

محمدی با اشاره به روز 13 آبان و اهمیت آن بیان کرد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان همواره در مبارزات ملت بزرگ ایران به اهداف و آرمان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می اندیشند و نقش بی بدیل خود را در گسستن بندهای وابستگی به بیگانگان، به خوبی انجام می دهند.
 رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار خاطرنشان کرد: وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سیاست استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی در ردیف محکمات نظام اسلامی بوده است.
حجت الاسلام محسن عارفی ادامه داد: مقوله استکبار ستیزی همواره در مراسم گوناگون از جمله ۱۳ آبان به عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر زورگویی، زیاده خواهی مداخله جویی و افزون طلبی مستکبران بویژه آمریکا جنایتکار بر آن تاکید شده است.
وی به دو راهبرد اصلی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف داخلی میان مردم و حاکمیت و ایجاد شرایط و تحریم جدید و افزایش فشار های بیرونی به منظور تبدیل مولفه های اجماع ساز و قدرت ملی به موضوعات  مورد اختلاف و مناقشه می باشد به طوری که در مواضع اخیر هیات حاکی آمریکا به ویژه در سخنان رئیس جمهور آن کشور به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.
حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: آمریکا  دوست دارد که مسائل دفاعی ایران اسلامی مورد مذاکره قرار گیرد اما این مورد اصلا جای مذاکره را ندارد.
وی تاکید کرد: آمریکا  پایبند به حرف های خود نیست و روز بر روز تحریم ها را زیاد می کند اما با این حال ملت ایران نه تنها از آمریکا نمی ترسد بلکه با تمام وجود در مقابل استکبار می ایستد.

رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است
فرماندار ویژه زابل نیز گفت: رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است چرا که ایشان با درنظر گرفتن تمام جوانب رهبری کشور را بر عهده دارند.
 
,
,
,
,
, سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود,
,
,
,
,
,
,
, رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است,
,
,
, ,

هوشنگ ناظری ادامه داد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که از مواضع خود کوتاه نمی آیند و پشتوانه نظام مقدس اسلامی ایران هستند.
وی افزود: سخنان اخیر ترامپ بسیار مضحک و سخیفانه بود به طوری که با تمام وجود دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رساند.
ناظری تصریح کرد: آمریکا و سران غربی هر روز به بهانه جدید و واهی سعی بر اعمال فشار بر ملت ایران را دارند و در تازه ترین بهانه خود توان نظامی ایران را مورد هجمه قرار دارند اما استعمارگران باید بدانند ملت ایران ترس و واهمه ای از آنان ندارند.
 
 
حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است
 حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: امروز شاهد خیل عظیمی از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی هستیم که نشانگر بیداری مردم نسبت به مسائل روز است.
وی افزود: قشر های مختلف مردم دسته به دسته با شور و شعف وصف ناپذیری از ساعات اولیه صبح خود را به مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) رساندند تا مانند دیگر مردم کشور شعار" مرگ بر استکبار" سر دهند.
 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در هر کشور مناسبات خاصی وجود دارد، گفت: ۱۳ آبان یاد آور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف ایران برای ادای عهد و لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم انقلاب به میادین آمده و نفرت خود را به سردمداران کفر اعلام می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از هر طیف و قشر و با هر جریان سیاسی با همبستگی کنار هم، وحدت ملت شریف ایران را به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: بی شک حماسه سازی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال بازتاب های گسترده ای خواهد داشت که دشمنان انقلاب خواهند فهمید که مردم ایران چه شیعه و سنی پیرو ولایت فقیه بوده و برای دفاع از مرز و کیان کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
 
,
,
,
,
,
,
, حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام اهل سنت جمعه شهرستان سراوان گفت: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با حضور و مشارکت گسترده مردم و با همراهی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و آرمان های انقلاب وایستادگی مقابل تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان آغاز شد.
وی ادامه داد: استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست و آمریکا همیشه دشمن بوده و هم اکنون نیز دشمن باقی مانده است.
 امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: مردم شهرستان سراوان همانند دیگر مناسبات ملی با حضور گسترده خود مقابل زیاده خواهی ها و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا ایستادگی کردند.
مولوی ساداتی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به ملت آمریکا لقب تروریست را داده است که این موضوع توهین بزرگی به ملت ایران به حساب می آید که مردم در تمامی نقاط کشور با حضور پر شور خود  پاسخ ترامپ را دادند.

حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است
مولوی بزگ زاده مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان شهرستان سراوان در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم مرزدار شهرستان سراوان نماد وحدت و همدلی است که به رخ جهانیان کشاندند.
وی افزود: حضور سیل آسای آحاد مردم شیعه،سنی، زن، مرد و حضور گسترده از هر صنف در این راهپیمایی که بی شک دشمنان مستکبر خصوصا سران جنایتکار امریکا چشم دیدن چنین جمعیتی را ندارند مایه فخر و مباهت خواهد بود.
 
,
, استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست,
,
,
,
,
,
, حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است,
,
,
,
, ,

مدرس حوزه علیمه دارلعلوم زنیگان شهرستان سراوان خاطر نشان  کرد: حضور بی نظیر امروز مردم تیر خلاصی به سخنان زهرآلود رئیس جمهور آمریکا است.
 مولوی بزرگ زاده گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند مردم شریف ایران گوش به فرمان سکاندار انقلاب هستند و با حضور امروز خود صفحه زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
وی خاطر نشان کرد: مردم شیعه و سنی سراوان برخلاف اراجیف غرب، بدون هیچ گونه چشم داشتی شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند تاخشم خود را نسبت به سخنان اهانت آمیز ترامپ اعلام کردند.
 
سپاه پاسداران از بدنه ملت است
عبدالحکیم شهمیری بخشدار جالق شهرستان سراوان هم در ادامه افزود: راهپیمایی یوم الله 13 امسال، با توجه به موضع گیری ها و یاوه سرایی های ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مردم بخش مرزی جالق با حضور خود در صحنه پاسخ محکمی به یاوه سرایی های ترامپ خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: مردم جالق با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و با همبستگی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت مجدد کردند.
بخشدار جالق گفت: مردم ایران بار دیگر اعلام کردند که سپاه پاسداران از بدنه خود مردم است، و ارتش منظم و کلاسیک کشور هیچ وقت تحریف شدنی نیست.
شهمیری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله 13 آبان، افزود: ملت مسلمان ایران در این راهپیمایی نیز با اعلام همبستگی با تمام مظلومان دنیا اعم از مردم عراق، سوریه، بحرین، لبنان و افغانسان نفرت خود را از استکبار جهانی و سران کفر به معرض نمایش گذاشتند.
 
حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان گفت: مردم همیشه درصحنه شهرستان سراوان اعم از شیعه و سنُی،  فارس و بلوچ ، زن و مرد، دانش آموزان دختر و پسر مانند سنوات گذشته با حضور حداکثری خود در یوم الله ۱۳ آبان، مُشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر زدند تا هیچ قدرتی در جهان حتی اجازه قیاس کردن قدرت خود را با قدرت ایران که ملت همیشه در صحنه است، را به خود ندهد.
وی اضافه کرد: امروز تمام ممالک کفر جهان، علیه مسلمانان امت واحد شدند که هدف آنها نه تنها شیعه و نه تنها سُنی است، بلکه آنان با اصل اسلام مخالف هستند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد:  متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که مسلمانان با عقیده های مختلف با همدیگر در جنگ و نزاع بوده و خون همدیگر را می ریزند که امید است  این عقاید دوباره با هم ید واحد شده و با هم متحد گشته تا مسلمانان به قدرت صدراسلام برگردند.
 شیخ زاده گفت: امروز اگر ترامپ ها و نتانیاهوها غلط اضافی کرده و حرف های بی پایه و اساس می زنند از نا آگاه بودن چنین افرادی است، چنانچه مسلمانان جهان اسلام با هم متحد شوند نه ترامپ و نه نتانیاهو،  جرأت کلمه ای حرف زدن در خصوص خاورمیانه را هرگز به خود نمی دهند و فقط به فرموده امام راحل (ره) عمل کرده که فرموده اند : آن قدر عصبانی شوید تا از عصبانیتتان بمیرید.
 
,
,
,
,
,
, سپاه پاسداران از بدنه ملت است,
,
,
,
,
,
, حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر,
,
,
,
,
,
, ,
 
از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند
 وی ادامه داد: امروز الحمدللـــه ایران قدرت منطقه بوده و از خلیج همیــشه «فارس» تا خزر از آذربایجان تا بلوچستـــان  و ما ایرانیان پشتیبان ولایت فقیه بوده و نمی گذاریم هیچ بیگانه ای خیال چنگ انداختن به خاک پاک وطن را در سر بپروراند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان تصریح کرد: همانطور که جوانان با غیرت مملکت اسلامی لانه جاسوسی را در چنین روزی تسخیر کردند و شماری از جاسوسان را باقدرت به اسارت گرفتند، جوانان ایران هنوز مثل سابق در خدمت دین و کشور و رهبر برای جان فدایی حاضر و آماده اند.
شیخ زاده اضافه کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و روستائیان ورزشکار امروز آمده است تا بگوید آمریکا و همه متحدانش در برابر قدرت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که قدرت اصلی ایران، ملت غیور و همیشه در صحنه بوده که پشت سر رهبر معظم انقلاب آماده ایستاده اند.
 
 مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان سالروز استکبار ستیزی ملت ایران در برابر آمریکا، در گفت و گو با خبرنگار پهره، بااشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال در این خصوص اظهار داشت:هر زمان که آمریکا اقدام به لفاظی گری، عربده کشی و تحریم های بیشتری علیه ملت بزرگ ایران را می کند، حضور مردم بر خلاف تصورات آنها در عرصه های مهم ملی همچون راهپیمایی 13 آبان، پرشورتر و گسترده می شود و پیامشان به دولت مردان آمریکایی این است که در برابرهیمنه پوشالی آنها نه تنها عقب نشینی نخواهند کرد، بلکه فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند تر و رساتر از هرسال خواهد بود.
 
,
, از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند,
,
,
,
,
,  مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی,
,
,
, ,

وی تصویب کاتسا آمریکا را برخلاف برجام بیان کرد و گفت: آمریکا در ابتدا تحریم هایی تحت عنوان سیاه چاله بعد از امضای برجام تصویب کردند و در ادامه برنامه هایشان تحریم ها را گسترده تر از قبل به نام کاتسا که معروف به مادر تحریم هااست علیه ایران مصوب کردند اما مثل همیشه به در بسته خوردند و تحریم های جدید هیچ نتیجه مثبتی برایشان نداشت.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آیات قرآن و داشتن صبر و شکیبایی در برابر کید دشمنان افزود: اگر امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمن تقوا، صبر و شکیبایی داشته باشد و از غیر خدا نترسد هرگز توطئه های دشمنان بر آنها اثری نخواهد داشت.
حجت الاسلام ابطحی توان موشکی ایران را خاری در چشم آمریکا دانست و تصریح کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران همچون یک خار در چشم دولت مردان آمریکایی است و به خوبی می دانند اگر بخواهند یک درگیری و جنگ نظامی در منطقه راه بیندازند شکستشان حتمی خواهد بود و همیشه در تکاپو و تلاش هستند تا ما را تضعیف و مجبور به عقب نشینی بکنند تا ما هرگز قوی نشویم اما نمی دانند ایران روز به روز قوی تر و استوارتر می شود و اگر کوچکترین اشتباهی از آنها رخ دهد پایگاه های نظامی شان در منطقه در تیر راس ما هستند.
 
,
,
,
,
,
, ,

امام جمعه ایرانشهر مقاومت و ایستادگی را پیام ملت ایران  به یاوه گویی دولت مردان آمریکا خاطر نشان کرد و افزود: دولت ما باید یک تصمیم جدی و مهم بگیرد و همچون رهبر معظم انقلاب که با شفافیت، قاطعیت و با صلابت در مقابل یاوه گویی آنها ایستادگی کرد، عمل کند و اجازه هیچ اقدامی به آمریکا را ندهد و مطمئن باشد رفتار نرمشانه دربرابر دشمن او را گستاخ تر می کند و تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت است و نیروهای نظامی و مردم هم با وحدت و همدلی پشت دولت خواهند بود.

راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با یادآوری خاطرات و مجاهدات دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی به زوایای پیدا و پنهان دخالت های سفارت آمریکا در کشور پرداخت و گفت: در واقع به دلیل اوج خباثت سردم داران استکباری کشورهای غربی هیچ گاه نمی توان به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اعتماد کرد و لازم است تا مسئولان کشور با هوشیار بیشتری به مسائل نگاه کنند چرا که این شیطان بزرگ همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: آمریکایی ها با دخالت های همیشگی که در سال های قبل از انقلاب و پس از آن در کشور انجام دادند باعث تنش ها و مشکلات بسیاری در اوضاع سیاسی ایران شدند و اینک نیز با اینکه به روشنی برجام را نقض کرده و اعلام میکند به آن پایبند نیست ایران را متهم به عدم پایبندی به برجام میکند.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان، خاطرنشان کرد:  در این روز مهم بود که دانشجویان بصیر و فهیم ایران با حمله به سفارت آمریکا این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جهانیان نشان دادند آمریکایی ها حتی در روابط دیپلماتیک هم به دنبال جاسوسی و خراب کاری هستند.
 
,
,
,
, راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ,
,
,
,
,
, ,

13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروزه عدم توانایی استکبار در حل بحران های منطقه ای موجب شده تا دیگر بت ابر قدرت ها شکسته شود و جهانیان بدانند که دیگر استکبار جهانی نمی تواند به ملت های آزاده آسیبی وارد کند.
وی افزود: حماسه 13 آبان برای ابد در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود چرا که پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن در جهان رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و در ادامه آن نیز خبر شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگان ها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست تا ملت های آزاده جهان بدانند قدرت آمریکا تنها یک دروغ بزرگ بوده و آمریکا همچون طبلی تو خالی است.
سرهنگ پاسدار نادر شهرکی با اشاره بر لزوم شناخت راه های نفوذ دشمنان و سد کردن این راه ها با بصیرت و آگاهی ملی، بیان کرد: مسئولین ما باید هشیار بوده و نباید اجازه دهند تا نفوذی ها در کشور ما جای  برای خود داشته باشند، و ملت فهیم ایران نیز باید با بصیرت سیاسی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر استکبار و نقشه های دشمنان هوشیار باشند.

راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
رئیس دانشگاه پیام نور راسک سیزدهم آبان ماه را روز ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی و وحدت همیشگی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار دانست و اظهار داشت: این روز را می توان نمونه ای از بیداری همیشگی دانشجویان ایران در برابر نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی شاه، دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت، آگاهی و آن فهم انقلابی که داشتند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و راه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را در انقلاب ملت ایران بستند تا همچون چراغی روشن راه را برای دیگر ملت های آزادی خواه جهان نمایان کنند.
 
,
, 13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست,
,
,
,
,
, راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ,
,
,
, ,

وی ادامه داد: دانشجویان ما ثابت کرده اند که همواره با بصیرت و فهم سیاسی، انقلاب خود را در برابر سناریوهای دشمن بیمه کرده و هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و نخواهند گذاشت تا غربی ها به خود اجازه دخالت در امور کشور ایران را بدهند.
عبدالملک شهنواز خالقدادی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عدم پایبندی به برجام و صحبت های ضد ایرانی ترامپ نمونه بارزی از دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است، آنان نه تنها هیچ باوری به برجام نداشته بلکه از آن بر علیه ملت ایران استفاده میکنند و میخواهند از این طریق برای خود راه نفوذی به کشور ایجاد کنند.

ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است
هوشنگ بامری فرماندار دلگان با تاکید بر اینکه امروز ما با حضور در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را از آمریکا و تمامی ایادی و تمامی جیره خواران این کشور را همگام با سایر اقشار در سایر نقاط کشورمان ابراز می کنیم، بیان کرد: با حضور خود ثابت می کنیم که دانش آموزان و دانشجویانی که لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان تسخیر کرده اند در آن زمان تشخیص و بینش عمیقی از موضوع داشته اند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم دانش آموزان امروز ما به تبعیت از دانش آموزان اول انقلاب باید هر روز بر بینش و بصیرت خود بیفزایند، ادامه داد: آنها باید در مقابل توطئه های مستکبران جهانی آماده باشند.
این مسئول با بیان اینکه ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است، اظهار کرد: مردم کشورمان از اول انقلاب اسلامی هر زمانی در صحنه اول انقلاب حضور داشته اند و پاسخ یاوه گویی های سران استکبار جهانی را داده اند.
 
,
,
,
,
, ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است,
,
,
,
,
, ,

بامری با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال نسبت به سال های قبل متفاوت باشد، گفت: با توجه به صحبت های سخیف و مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا که سخنانی را علیه ملت مسلمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.
وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با آگاهی و شناختی را که دارند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برگرفته از بینش انقلابی خود همیشه این را به اثبات رسانده اند که اگر ارتباط بین حاکمیت و مردم استحکام بیشتری داشته باشد، قطعا هر نوع دسیسه و توطئه ای که دشمن داشته باشد، نقش بر آب خواهند کرد.

مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است
حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز گفت: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
وی افزود:راهپیمایی 13آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است و در راه رسیدن به این استقلال، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.
وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
 
,
,
,
,
, مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است,
,
,
,
,
, ,

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور راهپیمایی 13 آبان را پاسخ ملت ایران به رییس جمهور ابله آمریکا دانست و تاکید کرد: ملت فهیم ایران هیچ گاه از تهدیدها و تحریم ها نهراسیده است و دولت آمریکا نمی تواند با اعمال فشار، ملت ما را از آرمان هایش عقب براند.

ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست
محمد میهنی اظهار کرد: روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و شعار مرگ بر آمریکا به عنوان تنفر از تفکر استکباری و ظلم ستیزی شعار همیشگی مردم ایران شد.
وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران، افزود: ماهیت استکباری و استعماری آمریکا در سخنان ترامپ مشهود است و امروز ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست، آمریکا به دنبال به استعمار کشیدن ملت های مظلوم است و از تحریم و تهدید برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند و هر کشوری بخواهد در مقابل خوی استکباری آمریکا بایستد این کشور از راه ها های مختلف درصدد ضربه زدن به آن کشور برمی آید.
وی استکبارستیزی را فلسفه حضور مردم در راهپیمایی 13 ابان نامید و خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان همدل و یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و مردم میرجاوه نیز همدم با سایر ملت ایران با حضور در این راهپیمایی، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را به نمایش گذاشتند.
 
,
,
,
, ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست,
,
,
,
,
, ,

میهنی راهپمایی 13 آبان را نمایش اتحاد ملت ایران در برابر ظلم عنوان و تاکید کرد: آمریکا در سال های گذشته تحت پوشش حقوق بشر از کشورهای مختلف بهره برداری کرده است با وجود ادعای حقوق بشری خود آشکارا از تروریست هایی مانند داعش حمایت می کند، مردم ما با این حضور همدلی خود را در مبارزه با استکبار به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ گاه دست از آرمان های والای خود در مبارزه با ظلم برنمی دارند و همواره پشتیبان رهبر و انقلاب خویش هستند و بزرگترین پاسخ به دولت آمریکا همان سخن رهبر کبیر انقلاب است که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آمریکا قابل اعتماد نیست
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اذعان داشت: 13 آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی خاطره انگیز است.
وی با بیان اینکه این روز نماد استکبار ستیزی برای همه ی مسلمانان جهان است ادامه داد: هر کجای جهان امروز جنایتی رخ می دهد رده پای آمریکا و هم پیمانانش دیده می شود.
حجت الاسام گزمه تصریح کرد: کشورهایی همچون عراق، بحرین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروزه از جناح آمریکایی ضربه بزرگی خورده اند، آمریکا در طول این سال ها نشان داده است که به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی می گردد.
 
,
,
,
, آمریکا قابل اعتماد نیست,
,
,
,
,
, ,

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا امروزه همه ی دنیا دیدند که رئیس جمهور دیوانه این کشور چه بر سر توافق هسته ای آورده است.
وی اظهار کرد: تجربه تلخ مذاکرات هسته ای نباید با اروپا تکرار شود، زیرا دست اروپا و آمریکا در یک کاسه قرار دارد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه