اخبار داغ

گزارش دانا از حماسه‌ یوم‌الله ۱۳ آبان؛

از شرق و غرب تا شمال و جنوب/ شعار "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور طنین انداز شد+ تصاویر

از شرق و غرب تا شمال و جنوب/ شعار "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور طنین انداز شد+ تصاویر
تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان از صبح امروز شنبه سیزدهم آبان نودو‌شش با حضور اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و برخی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا(سفارت پیشین آمریکا) در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
[
به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان از صبح امروز شنبه سیزدهم آبان نودو‌شش با حضور اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و برخی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا(سفارت پیشین آمریکا) در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

فریاد مرگ بر آمریکا در استان تهران طنین انداز شد

 مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور برگزار شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شد.

این مراسم با شعارهای ضد استکباری دانش‌اموزان و دانشجویان آغاز شد و با سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه یافت. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

راهپیمائی با رنگ اربعین

- گزارش‌های خبرنگاران مهر نشان می‌دهد، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد. از یک سو صدای نوحه‌های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر، پلاکاردهای لبیک یا حسین (ع) و هیهات‌مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خودنمایی می‌کند و این، نشان از درک عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.

- یاد و نام شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی و حضور ملی، حضوری پررنگ و چشم‌گیر دارد. تصاویر و ماکت‌های شهدای مدافع حرم در طول مسیر خیابان طالقانی نصب شده و دانش‌آموزان با آن‌ها «سلفی عزت» می‌گیرند.

- دانش آموزان پرچم های مرگ بر آمریکا را با سر دادن شعار های ضد استکباری به صورت هماهنگ به حرکت در می آوردند. سرود ما از تبار حیدریم و پیروان رهبریم دانش آموزان دهه هشتادی مقابل لانه جاسوسی حال و هوای خاصی به راهپیمایی بخشیده است.

مسابقه طناب کشی؛ زنگ تفریحی شاد

- اما در این میان شادی و شعف خاصی بین بچه ها حاکم است و مسابقه طناب کشی زنگ تفریحی شاد برای حاضران در این راهپیمایی است.

سلفی با مرگ بر آمریکا

- برخی دیگر از دانش آموزان نیز با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا سلفی می گرفتند. یکی از دانش آموزان که قد و هیکلی بزرگتر از بقیه داشت دوستانش را به نوبت روی دوش می گرفت تا بتوانند به خوبی مراسم را از ارتفاع بلند تماشا کنند.

مسابقه کاراته در وسط راهپیمائی

- کاراته کاران نیز با حضور در این راهپیمایی مبارزه ای جذاب را برای نوجوانان به نمایش گذاشته بودند.

عکس یادگاری با افتخارات موشکی

- همچنین موشک دور برد سپاه نیز در مقابل لانه جاسوسی به نمایش گذاشته شده است و دانش آموزان نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با افتخارات موشکی سپاه هستند.

تشییع تابوت ترامپ

- دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد هم تابوت دونالد ترامپ را به راهپیمایی آورده اند تا اعلام کنند حتی در میان دانش آموزان دهه هشتادی نیز آمریکا ابهتی ندارد و از بین رفتنی است.

من سپاهی‌ام

- پلاکارد های من هم سپاهی ام و ۱۳آبان نماد غیرت انقلابی در دست نوجوانان دختر و پسر حاضر در راهپیمایی نمایانگر گشوده شدن فصلی جدیدی از تاریخ مقاومت در میان جوانان ایرانی است.

حضور سردار یزدی و سردار فضلی

- سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج در راهپیمایی حضور یافتند.

برجام در آتش خشم دانش آموزان سوخت

- در ادامه این مراسم دانش آموزان در واکنش نقض عهدهای مکرر  و رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ایران به طور نمادین توافق هسته ای را به همراه پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.

- جمعیت حاضر در راه پیمایی هر دقیقه افزایش می یابد حالا دیگر علاوه بر دانش آموزان، زنان و مردان از اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ابان حضور یافته اند.
بعد از نقض اشکار برجام از سوی امریکا، راهپیمایی امروز ۱۳آبان اولین راهپیمایی رسمی ضد استکباری است.

قطعنامه راهپیمانان: آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است

- شرکت کنندگان در راهپیمایی۱۳ آبان با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا در قطعنامه پایانی تاکید کردند: عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است.

نباید تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا فراموش شود

- در پایان این مراسم دانشجویان شرکت کننده در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در پایان این مراسم با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نباید اجاز داد که تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آن ها فراموش شود. آنان امیدوار کردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی را خیانتی فراموش نشدنی دانستند و تاکید کردند: امروز همگان فهمیده اند که فریاد « مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه از عقلانیت و واقع بینی ناشی شده است.

اهم سخنان شمخانی در مراسم امروز:

  • تا وقتی ملت ایران، انقلابی و حسینی است، آمریکایی‌ها دست از شرارت و خیانت برنخواهند داشت.
  • ایران رکورد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.
  • مسائل دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست
  • عمل کردن ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، 8 بار از سوی آژانس تایید شده است.
  • آمریکایی‌ها نه فقط به مصدق، بلکه به شاه و صدام و مبارک هم رحم نکردند.
  • وحدت، همراه سازی ملت و حاکمیت و حل مشکلات اقتصادی باید در دستور باشد تا 13 آبان 1397 آمریکا عاجزتر از همیشه باشد.
 

* قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»

قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» سال 1396 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.

متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمد حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد امت انقلابی ایران، اینک در پایان تظاهرات پرشور یوم‌الله 13 آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، ملت استکبارستیز ایران اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت در برابر ظلم و جهاد علیه مستکبران و طاغوت‌ها و اشغالگران، یک تکلیف دینی و رسالت انسانی است، مواضع خود را با ندای ملکوتی الله‌اکبر- خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌دارد:

1 ـ ملّت قهرمان و بیدار ایران، علی‌رغم لبخندهای فریبکارانه دشمنان مستکبر، روحیه استکبارستیزی خود را همواره حفظ نموده و با هوشمندی و بصیرت کامل و نفی هرگونه سلطه سیاسی نظامی و اقتصادی بیگانگان، آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود می‌داند.

2 ـ ما لفّاظی‌ها و لجن‌پراکنی‌های توهین‌آمیز رئیس‌جمهور منفور آمریکا نسبت به ملّت ایران و نهاد انقلابی سپاه پاسداران و به‌کارگیری واژه مجعول و غلط برای خلیج همیشه فارس را شدیداً محکوم می‌کنیم.

3 ـ ملّت ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سد مستحکم در برابر نفوذ دشمنان و برهم زننده توطئه‌های استکبار در منطقه و خار در چشم آمریکا و رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل و ضدانقلاب می‌داند. ازاین‌رو ما فرزندان امام راحل، ضمن درخواست تقویت و ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور و نیروهای مسلّح، سپاه قدرتمند را مایه مباهات و نور چشم ملت ایران دانسته و حمایت قاطع و همه‌جانبه خود را از این نهاد انقلابی اعلام می‌داریم.

4 ـ عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهان خوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل‌اعتماد است. ما ضمن حمایت از مواضع ضدآمریکایی رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، در تبعیت از رهنمودهای حکیمانه معظم له، مخالفت قاطع خود با هر نوع مذاکره درباره هر موضوعی با شیطان بزرگ را اعلام می‌نماییم.

5 ـ ما بر اساس جوهره انقلاب اسلامی که ضد ظلم و مدافع مظلوم است، همدلی خویش را با ملّت‌های تحت ستم فلسطین، بحرین، یمن، سوریه، میانمار و شیعیان مظلوم عربستان اعلام داشته و از مبارزات ضد استکباری و حق‌طلبانه همه مظلومین جهان حمایت می‌کنیم.

6 ـ ما ضمن تأکید بر ضرورت توجه به مشت‌های آهنین مخفی‌شده در دستکش‌های مخملی، به حرکت‌های مرموز و برخوردهای دوگانه کشورهای اروپایی نسبت به مسائل منطقه و موضوع برجام به دیده شک و تردید می‌نگریم و از مسئولان مراقبت هوشمندانه و انقلابی نسبت به عملکرد دولت‌های اروپایی را انتظار داریم.

7 ـ ما ضمن تشکر از هم‌صدایی و همسویی و مواضع قاطع و یکپارچه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در برابر اقدامات خصمانه رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا و تصمیمات ظالمانه کنگره آمریکا، ادامه مواضع متحد و یکپارچه مسئولین را که از حمایت مردمی همه اقشار و جریان‌ها برخوردار است، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان دانسته و تا پای جان گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبان مواضع استکبارستیزانه مسئولان نظام هستیم.

8 ـ ماجرای برجام و بدعهدی‌های آمریکا و ادامه تحریم‌ها ثابت کرد که عزت و استقلال کشور، تنها در سایه اتکا به توانمندی‌ها و نیروها و ذخایر خویش است. ازاین‌رو تبعیت کامل خود را از رهنمودها و فرامین امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اعلام داشته و اقتصاد مقاومتی را تنها راه‌حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌دانیم و خواستار جدی گرفتن این مسئله از سوی مسئولان جمهوری اسلامی، فراتر از لفظ و شعار هستیم.

9- ما ضمن درخواست تبیین مستند و غیرقابل‌انکار دخالت‌ها و توطئه‌های رذیلانه و خلاف عرف بین‌المللی آمریکای پلید برعلیه انقلاب و نظام نوپای اسلامی، اقدام عملی با پرهیز از قرطاس بازی و تلاش مجدانه برای جبران مافات با بهره‌گیری از اسناد لانه جاسوسی طاغوت اعظم و تدریس آن در دانشگاه‌ها و مدارس را خواهانیم.

 

طنین شعار مرگ بر آمریکا در پایتخت شور و شعور حسینی/یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است

مراسم راهپیمایی 13 آبان در زنجان هم‌زمان با سایر شهرهای کشور از خیابان امیر کبیر زنجان، و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

 
راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم با فریاد «مرگ بر آمریکا» در زنجان و شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
 
ویژه مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان" در زنجان شاهد حضور مردم، دانش آموزان و دانشجویان زنجانی است.
 
سخنران ویژه مراسم راهپیمایی  روز 13 آبان کاشانی‌پور، مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در کشور است.
 
 
 
*طنین شعار مرگ برآمریکا در روز استکبار ستیزی
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند، افزود: مرگ بر آمریکا شعار اصلی این حضور است.
 
حسینی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز ۱۳ آبان افزود:  تاکید بر نقش امام راحل و مقام معظم رهبری و تبیین راهبردهای ولایت در زمینه مبارزه با استکبار از مهم‏ ترین سیاست‏ ها و رویکردهای مراسم ۱۳ آبان است.
 
وی با بیان اینکه  حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و دانش ‎آموزان، ایستادگی در مقابل زیاده ‎خواهی‎ های استکباری و زمینه‌ سازی بازتاب جهانی روحیه استقامت از دیگر سیاست‎های اجرای برنامه‏ های ۱۳ آبان است، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در این روز برگزار می شود.
 
حسینی از برپایی ایستگاه‏ های نقاشی در حاشیه راهپیمایی ۱۳  آبان خبر داد و افزود:‌ تجمع اولیه، راهپیمایی و تجمع نهایی، قرائت بیانیه دانش‏ آموزی و دانشجویی و قط‏نامه نهایی از جمله برنامه‏ های مورد نظر در روز ۱۳ آبان است.
 
 
 
*اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی
 
"سرهنگ رمضان آفریدون" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان نیز به تمهیدات اتخاذ شده برای روز راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان از میدان ۱۵ خرداد تا تقاطع صدر جهان اجرا شد.
 
وی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی در زنجان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز اعمال شده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: این محدودیت در همه محورهای اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی اعمال و در این روز پلیس برای برقراری امنیت با تمام توان فعالیت خواهد کرد.
 
 وی از رانندگان خواست در مسیرهای اعلام شده تردد نکنند.
 
 
 
*حضور مردم زنجان در راهپیمایی 13 آبان
 
در زنجان، لحظه به لحظه بر جمعیت مردم حاضر افزوده می ‌شود.
 
قشرهای مختلف مردمی با«مرگ برآمریکا» گویان در خیابان انقلاب زنجان  و انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا اعلام کردند.
 
همچنین در دقایق اولیه این راهپیمائی جمعی از دانش‌آموزان مدارس زنجان با در دست داشتن پلاکادرهای مانند«به آمریکا اعتماد نکنیم» و «آمریکا شیطان بزرگ است» حضور یافتند.
 
تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در استان زنجان حماسی و پرشورتر از قبل برگزار شد.
 
حضور خبرنگاران و عکاسان در راهپیمایی 13 آبان
 
در تظاهرات 13 آبان امسال خبرنگاران،تصویربرداران و عکاسان خبری حضور داشتند.
 
در راهپیمایی امسال با توجه به سخنان سخیف ترامپ در خصوص برجام، شعار مرگ بر آمریکا بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود.
 
در مراسم راهپیمایی 13 آبان زنجان، پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر سعودی بر دستان مردم قرار دارد.
 
 
 
*به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در 13 آبان
 
در این مراسم همچنین پرچم آمریکا، و رژیم صهیونیستی در مقابل جایگاه اصلی مراسم به آتش کشیده شد.
 
بیانیه دانشجویان و دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان نیز قرائت شد.
 
در این بیانیه ها مردم ایران ضمن ابراز حمایت از انتفاضه فلسطین،سکوت جوامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم تهدیدی برای آرامش منطقه عنوان کردند.
 
همچنین دانش آموزان خواستار ادامه مبارزه با استکبار شده و جنایت های آمریکا را محکوم کردند.
 
 
 
*یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است
 
کاشانی پور در مراسم 13 آبان شهر زنجان با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی به وقوع پیوسته در 13 آبان، اظهار داشت:تبعید امام در سال 1343،اعتراض دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 که به عنوان انقلاب دوم مشهور است، از وقایع مهم این روز محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه در سال 1343 شرایط اجتماعی و فشارهای مردمی و یاران امام و روحانیت و طلاب و مدرسین حوزه علمیه قم سبب شد که حضرت امام را پس از ده ماه زندان و حصر در تهران و شهر قم آزاد کردند،افزود: هر روز که می گذشت بر شدت مبارزات حضرت امام با رژیم فاسد و جبار افزوده می شد.
 
وی با اشاره به اینکه در مهرماه 1343 که مصونیت مستشاران نظامی امریکا از تصویب مجلس گذشت، حضرت امام سخنرانی معروف را بر ضد آن قانون در روز تولد حضرت زهرا (س) بیان کردند، خاطرنشان کرد:امام در این سخنرانی، تنظیم کننده لایحه و تصویب کنندگان و اجرا کنندگان را خائن به اسلام و کشور دانسته و شدیدترین حملات را به رژیم شاه و امریکا بویژه به رئیس جمهور امریکا داشتند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: شرایط سیاسی و اجتماعی سبب شد که جز تبعید حضرت امام (ره) هیچ راه گریزی برای حفظ رژیم و شاه و استمرار سلطه ننگین آمریکا نمانده بود.
 
 مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در واقعه دیگری در 13 آبان رژیم پهلوی برای خاموش کردن صدای مردم و دانشجویان درمیدان ژاله حمام خون به راه انداخت،افزود: اما این موضوع موجب نشد تا حرکت ملت ایران خدشه دار شود.
 
کاشانی پور با اشاره به اینکه در 13 آبان سال 57 خون 65 دانش آموز به دستور آمریکا بر روی زمین ریخته شد، ادامه داد:ملت آزاده ایران اسلامی در این روز در برابر استکبار جهانی ایستادند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا گمان می کرد که در سال های 43 و 57 ملت ایران را به زانو درآورده است، گفت: اما در سال 58 جوانان ایرانی به منظور پاسداشت خون شهدای این دو سال با هدایت های امام خمینی (ره) گردهم آمدند و سفارتخانه آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر کردند.
 
این مسئول گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود که هیمنه آمریکا را در هم شکست.
 
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه 13 آبان تبلور خشم ملت ایران در برابر یزدیان است،افزود: ملت ایران در برابر مستکبر زیاده خواه می ایستد.
 
کاشانی پور با بیان اینکه در دنیا هر جا که جنایت،خیانت و تضییع حقوق مردم است به دستور مستقیم یا حمایت آمریکا روی می دهد، افزود: آمریکا در طول 39 سال گذشته از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نکرده است.
 
وی ادامه داد:همانگونه که شعار محوری پیامبر گرامی عدم قبول حاکمیت غیر خدا است، ما پیروان ابا عبدالله حسین (ع) نیز در برابر جنایت یزدیان زمان ایستاده و اجازه نمیدهیم نظام اسلامی با مشکل مواجه شود.
 
این مسئول بیان داشت: آمریکا اگر چه پشتیبان شاه بود اما حکومت شاه 37 سال بیشتر دوام نیاورد اما جمهوری اسلامی با وجود توطئه های مختلف آمریکا نشان داد که همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".
 
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز بر روز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی افزوده می شود، گفت: این روند رو به جلو،رئیس جمهور آمریکا را نیز به خشم آورده و ترامپ یاوگویی می کند.
 
کاشانی پور بیان داشت:پیام 13 آبان این است که وقتی خدا باوریم از هیچ چیز نمی ترسیم و فرزندان ما همچون قاسم و خون و جانشان را فدای نظام اسلامی کنند.
 
وی با بیان اینکه 48 درصد رزمندگان در دوران دفاع مقدس زیر 18 سال بودند،خاطرنشان کرد: آمریکا امروز از آحاد ملت ایران از بسیجی و کشاورز گرفته تا روحانی و مبارزان می ترسد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه پیروزی از آن ماست و ملت ایران با وحدت و همراهی بدون توجه به گرایش های سیاسی در این روز ملی در برابر استکبار جهانی ایستاده است، گفت: امروز به برکت همین ایستادگی،ملت ایران بالاترین محبوبیت و عزت را دارد حق طلبی را فریاد می زند.
 
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با بیان اینکه اگر آمریکا برجام را پاره کند ما ریزریزش می کنیم،افزود: همه ما سپاهی هستیم و اجازه نمی دهیم به این نیروی عظیم انقلاب اسلامی خدشه ای وارد شود.
 
کاشانی پور تصریح کرد: مردم زنجان افتخار ملت ایران هستند چرا که رمز قرآن از امام حسین(ع) آموخته و شعله های حضورشان جان یزیدیان را می سوزاند
 
 
 
*استکبار ستیزی انقلاب ایران، دنیای بشریت را بیدار کرد
 
به نقل از شمیم ماهنشان،شعار مرگ بر امریکا در  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور، درماهنشان با حضور دانش آموزان و دانشجویان، مردم و مسئولین طنین انداز شد.
 
امروز در ۱۳ آبان تمام اقشار مختلف مردم در راهپیمایی حضور داشته و نسبت به سالهای گذشته پر شورتر و با صلابتتر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.
 
حضور دانش آموزان و دانشجویان با شور و نشاط نشان از بصیرت و آمادگی آنها داشت، دانش آموزان که به حق یکی از ارکان و پایه‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند، امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با مشت های گره کرده از دهان یاوه گویان نظام اسلامی زدند، آنها آمدند تا بگویند پا جا پای دانش آموزان و دانشجویان انقلابی که قبل از ما پیروزی انقلاب را رقم زدند، می گذاریم و این انقلاب را حفظ خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در این مراسم اظهارداشت: حضور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مردم در این راهپیمایی درس آموز، امید آفرین بوده  و یاس آفرین برای دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه امام ره با روشنگری پر محتوا دانش آموزان و دانشجویان را چنان بیدار کرد که آنها در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کردند.
 
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کاپیتولاسیون سند بردگی ایران در دوران رژیم پهلوی بود که امام ره وقتی که در تبعید بود متوجه شد و با ایراد نطقی حاد و اعلامیه­ای افشاگر، همگان را به حرکت و خروش و مقابله با توطئه شاه و آمریکا فرا خواند و ملت هوشیار برای اعتراض به این سند ننگین تظاهرات کردند .
 
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه راه امام خمینی راه حسینی بود، اظهارداشت: راهی که امام خمینی ره طی کرد راه حسینی بود و شهدا هم لبیک گویان به پیشوای خود این راه را طی کردند و در برابر استکبار و زور گویان ایستادگی کردند تا بجای ننگین و بردگی بودن در برابر آمریکا با عزت و اقتدار باشند.
 
وی افزود: در برابر دشمن همیشه باید بیدار بود، چرا که آنان همیشه و هر دوره نقشه های جدیدی برای براندازی انقلاب و نظام دارند، یکی از وظایف نسل امروز و ملت ایران دشمن شناسی است، اگر دشمن خود را نشناسید و از حیله های آنها غافل باشید و در خواب بمانید، زمانی بیدار می شوید که زیر پای دشمن خواهید بود و این یعنی زلت.
 
امام جمعه شهرستان ماهنشان، گفت: بالاترین شناخت دشمن شناسی است، دانش اموزان و دانشجویان زمان انقلاب اثبات کردند که دشمن شناس بوده و سند ننگین غربی ها که قانون برابری سگ آمریکا با شاه ایران بود پاره کرده و در برابر  آن شاه سر سپرده به آمریکا ایستادگی کردند و نیرنگ دشمنان را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تاریخ ایران را انهایی که نام کوروش را افتخار خود می دانند و مقبره آن را پرستش می کنند، بخواننددانشجویان و دانش اموزان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی دشمن را ناامید کردندچرا که به خود امید داشتند.
 
وی افزود: ما هم به تاسی از شهدا و امام راحل ضمن تجدید پیمان با ارمان های انها امید افرین هستیم و برای دشمنان یاس آفرین خواهیم بود.
 
 
 
*  13آبان نماد اقتدار ملت ایران است
 
به نقل از ایجرود خبر،امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه  13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی الهام بخش ملت ایران، مقاومت اسلامی در منطقه و مستضعفان جهانی است،افزود: اگر این روز به خوبی تبیین شود در برابر فتنه های جدید بیمه خواهیم شدو
 
وی گفت: حضور مردم ولایت مدار شهرستان ایجرود در یوم الله 13آبان بار دیگر نشان داد پشتیبانی از ولایت فقیه تنها هدف است.
 
امام جمعه ایجرود  با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در دوران اقتدار موشکی و دفاعی خود قرار دارد و حضور مردم در روز 13آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا بود، افزود: ما با این حضور اعلام کردیم این ملت با عهدی که با امام و رهبر معظم انقلاب بسته، مستحکم ایستاده است.
 
 
 
*13 آبان نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران
 
به نقل از اشراق24،حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در مراسم یوم الله 13 آبان در خدابنده با اشاره به وقایع مهم 13 آبان گفت: این روز دانش آموزان، تسخیر للانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و از همه مهم تر با عنوان روز ملی مبارزه با استکلبار جهانی شناخته شده است.
 
وی، افزود: تمامی مناسبت ها و روزها اعم از خوب و بد ز ذهن مردم پاک نمیشود و هر کدام به نوبه خود مراسمی در بین مردم دارد روز استکبار ستیزی سوا این روزها نبوده همگان جهت بزرگداشت این یوم الله به میدان خواهند آمد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان  با اشاره به خوی استکباری دشمنان اظهار داشت: دشمنان دست از دشمنی با ایرانیان برنداشته و با نقشه های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند ولی با وجود وحدت ملت ایران هیچگاه به مقصد خود نخواهند رسید.
 
وی، ۱۳ آبان را نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران توصیف کرد و افزود: موضع‌گیری تمام مسئولان در مقابله با استکبار یکسان و هم سو است و ملت ایران نیز هماهنگ با آرمان‌های نظام و انقلاب همواره  از  گرامیداشت این روزها و حضور در صحنه‌های دفاع از نظام  و انقلاب غافل نمانده‌اند
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه گزافه‌گویی‌های مداوم رئیس جمهور آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی وی از  جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: مستکبران و به ویژه آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جواب یاوه‌گویی‌هایی خود را از ملت ایران دریافت کردند و بیقین حضور پر شور مردم در این روز مشتی محکم بر دهان یاه‌گویان و مستکبران بود
 
وی، با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ملت ایران حفظ وحدت در سایه تبعیت از ولایت بوده است، بیان داشت:  ۱۳ آبان امسال نیز مردم ایران  با شور انقلابی و معرفت در راهپیمایی حاضر شدند و به دنیا نشان دادند که ملت ایران زیر بار استبداد و ظلم نمی‌رود.
 
حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آن ها سر بزند و یا نگاهی چپ به این آب و خاک داشته باشند قطعا همین جوانان برای مقابله با دشمنان مردانه قد علم می کنند.

مردم همیشه در صحنه زنجان امروز در جای جای این استان با حضور در راهپیمایی 13 آبان به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی جواب دندان شکن دادند.

سیزده آبان زنجان

سیزده آبان زنجان

سیزده آبان زنجان

 

سیزده آبان زنجان

سیزده آبان زنجان

 

سیزده آبان زنجان

سیزده آبان زنجان

سیزده آبان زنجان

 

مراسم یوم الله 13 آبان، صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولین، علمای اهل تشیع و تسنن و خیل عظیم مردم همیشه در صحنه استان در بیش از 50 نقطه برگزار شد.
در حاشیه این مراسم جمعی از علما و مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: مشت های گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان استکبارجهانی به ویژه ترامپ است.

استان سیستان و بلوچستان

 حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی
علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13آبان به خبرنگارعصرهامون گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، ادامه داد: مردم تحت لوای پرچم اسلام و رهبر انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبارجهانی می زنند.
 


آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم
نماینده مردم زاهدان در مجلس در خصوص تحریم های موشکی ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران باید به هوش و آگاه باشند؛ اقدامات ایران به جا است و در لوای سند تحریم نمی گنجد ما باید آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم زیرا نقض برجام از سوی آمریکا محرز است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید آمادگی خود را داشته و هوشیار باشیم.
 
ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند
مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای برجسته اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار عصرهامونگفت: حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی در این راهپیمایی تائید و تاکیدی است بر اینکه با گذشت سال ها هنوز ملت ایران بر موضع خود استوار هستند و متحد، متفق و ضد استکبار می باشند.
وی در خصوص تحریم های موشیکی ایران توسط آمریکا افزود: در هر مسئله ای که مسئولان موضع بگیرند ما با آنها هستیم.
چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است
علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مردم در صحنه عمل، خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می کنند، گفت: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده به گونه ای که در هرفرصتی در هر کجای دنیا خشم و انزجار و نفرت خودرا از سیاست های آمریکا نشان می دهند.
وی تصریح کرد: اقدامات و نیت های پلید سیاست گذاران آمریکا با شعار خود تحت عنوان "مبارزه با تروریسم" یا "دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر" در کشورها حضور پیدا کرده و مداخله نظامی می کنند ولی در عمل اثری از وقوع آزادی یا رفع و کاهش مواد مخدر یا جدیت آنها در مبارزه با گروه های افراطی مثل داعش مشاهده نمی شود.
 

مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند
وی با بیان اینکه تحلیل آمریکا نسبت به منطقه درست نیست، افزود: آنها بر اساس یک برداشت صحیح اقدام نمی کنند از همین رو نتیجه ای هم از اقدامات خود نمی بینند؛ آنچه مشاهده می کنیم حضور آمریکا به عنوان یک نوع دفاع از بعضی حکام کشورهای ارتجاعی و مستبد در مقابله با مواجهه با مردم است لذا امروز این برای همه مردم آشکار است و بر همین اساس در چنین روزی مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند.
جمشیدنژاد در پاسخ به این سوال که چرا امروز مهار توان دفاعی و موشکی ایران به هدف اصلی آمریکا و اروپا تبدیل شده است نیز گفت: مخالفت با آزادی و آزادی خواهی و مخالفت آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی به گذشته های دور بر می گردد منتهی هیچگاه نتیجه مورد دلخواهی از اقدامات خود در هیچ زمینه ای ندیده لذا در استمرار فعالیتی که دارد به ظاهر محکومیت برای بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی تحت عنوان سپاه پاسداران است که باید تاکید کرد در این زمینه هم مانند قبل نتیجه ای نخواهند گرفت.

آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد
حجت‌‌الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروز مردم ایران با حضور بسیجی وار خود در راهپیمایی 13 آبان به دشمن می گویند که تاکنون هر چه در توان داشتید بر علیه ما به کار گرفتید اما آگاه باشید کاری از پیش نخواهید برد و تا زمانی که ملت ایران در خط رهبری باشند شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
وی با بیان اینکه قانون کاتسا برای سه کشور ایران، شوروی و کره شمالی برنامه ریزی شده است، افزود: در هیچ جای برجام هیچ خطی از بحث های موشکی و نظامی ایران نیست آمریکا می خواهد زور گویی خود را اثبات کند اما بداند تو دهنی محکمی از مردم ایران خواهد خورد.
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بیان کرد: این بهانه جویی های آمریکا به فرموده رهبر انقلاب نشان دهنده بدعهدی آنها است.

 
یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد
مولوی یوسف گرگیچ امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه با مشت های گره کرده شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر اسرائیل" را بر سر دشمنان فرود خواهیم آورد، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده تا به عنوان یک عالم دینی با صدای رسا و بلند شعار استکبار ستیزی به معنای حفظ استقلال کشور و دفاع از مظلوم را سر دهیم.
وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، افزود: راهپیمایی امسال برگ زرینی در افتخارات ملت ایران است زیرا یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد لذا امروز مشتهای گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان یاوه‌گویان است.
مولوی گرگیچ با اشاره به اینکه اهل سنت هرسال به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند، ادامه داد: هر فرد مسلمان بر اساس منطق و آموزه های دینی موظف به مقابله با ظلم و استکبار جهانی است.
امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: یکی از درس های بزرگ زندگی اهل بیت(ع) و به خصوص امام حسین (ع) این بود که در مقابل طاغوت سر خم نکرد.

ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.
مولوی سید محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.
مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.
 

وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.
نویسنده بلوچ با اشاره به تحریم های آمریکا بیان کرد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام  توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از جبهه استکبار به گوش می‏رسد.
مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت
علی داورنیا رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه 13 آبان نشان دهنده یکی از مهم‌ترین شاخص‌های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی «ظلم ناپذیری»، «عدالت‌خواهی» و «استکبارستیزی» است، اظهار کرد: بهترین پاسخ به صحبت‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا، پاسخ دندان شکن و مقدرانه‌ مقام معظم رهبری دانست که حسن ختام حکیمانه‌ای بر این موج بود.
 

وی مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان را شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان دانست و ادامه داد: این روز سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.
داورنیا بیان کرد: 13 آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سرور و سالار شهیدان است که لرزه بر لانه فساد، شر و جاسوسی مستکبران جهانی انداخت.

آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است
محمد محمدی رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مردم هم با مشارکت بالای خود عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
وی افزود: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
 

محمدی با اشاره به روز 13 آبان و اهمیت آن بیان کرد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان همواره در مبارزات ملت بزرگ ایران به اهداف و آرمان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می اندیشند و نقش بی بدیل خود را در گسستن بندهای وابستگی به بیگانگان، به خوبی انجام می دهند.
 رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار خاطرنشان کرد: وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سیاست استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی در ردیف محکمات نظام اسلامی بوده است.
حجت الاسلام محسن عارفی ادامه داد: مقوله استکبار ستیزی همواره در مراسم گوناگون از جمله ۱۳ آبان به عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر زورگویی، زیاده خواهی مداخله جویی و افزون طلبی مستکبران بویژه آمریکا جنایتکار بر آن تاکید شده است.
وی به دو راهبرد اصلی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف داخلی میان مردم و حاکمیت و ایجاد شرایط و تحریم جدید و افزایش فشار های بیرونی به منظور تبدیل مولفه های اجماع ساز و قدرت ملی به موضوعات  مورد اختلاف و مناقشه می باشد به طوری که در مواضع اخیر هیات حاکی آمریکا به ویژه در سخنان رئیس جمهور آن کشور به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.
حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: آمریکا  دوست دارد که مسائل دفاعی ایران اسلامی مورد مذاکره قرار گیرد اما این مورد اصلا جای مذاکره را ندارد.
وی تاکید کرد: آمریکا  پایبند به حرف های خود نیست و روز بر روز تحریم ها را زیاد می کند اما با این حال ملت ایران نه تنها از آمریکا نمی ترسد بلکه با تمام وجود در مقابل استکبار می ایستد.

رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است
فرماندار ویژه زابل نیز گفت: رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است چرا که ایشان با درنظر گرفتن تمام جوانب رهبری کشور را بر عهده دارند.
 

هوشنگ ناظری ادامه داد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که از مواضع خود کوتاه نمی آیند و پشتوانه نظام مقدس اسلامی ایران هستند.
وی افزود: سخنان اخیر ترامپ بسیار مضحک و سخیفانه بود به طوری که با تمام وجود دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رساند.
ناظری تصریح کرد: آمریکا و سران غربی هر روز به بهانه جدید و واهی سعی بر اعمال فشار بر ملت ایران را دارند و در تازه ترین بهانه خود توان نظامی ایران را مورد هجمه قرار دارند اما استعمارگران باید بدانند ملت ایران ترس و واهمه ای از آنان ندارند.
 
 
حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است
 حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: امروز شاهد خیل عظیمی از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی هستیم که نشانگر بیداری مردم نسبت به مسائل روز است.
وی افزود: قشر های مختلف مردم دسته به دسته با شور و شعف وصف ناپذیری از ساعات اولیه صبح خود را به مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) رساندند تا مانند دیگر مردم کشور شعار" مرگ بر استکبار" سر دهند.
 امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در هر کشور مناسبات خاصی وجود دارد، گفت: ۱۳ آبان یاد آور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف ایران برای ادای عهد و لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم انقلاب به میادین آمده و نفرت خود را به سردمداران کفر اعلام می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از هر طیف و قشر و با هر جریان سیاسی با همبستگی کنار هم، وحدت ملت شریف ایران را به نمایش گذاشتند.
وی خاطر نشان کرد: بی شک حماسه سازی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال بازتاب های گسترده ای خواهد داشت که دشمنان انقلاب خواهند فهمید که مردم ایران چه شیعه و سنی پیرو ولایت فقیه بوده و برای دفاع از مرز و کیان کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
 
 
استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام اهل سنت جمعه شهرستان سراوان گفت: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با حضور و مشارکت گسترده مردم و با همراهی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و آرمان های انقلاب وایستادگی مقابل تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان آغاز شد.
وی ادامه داد: استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست و آمریکا همیشه دشمن بوده و هم اکنون نیز دشمن باقی مانده است.
 امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: مردم شهرستان سراوان همانند دیگر مناسبات ملی با حضور گسترده خود مقابل زیاده خواهی ها و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا ایستادگی کردند.
مولوی ساداتی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به ملت آمریکا لقب تروریست را داده است که این موضوع توهین بزرگی به ملت ایران به حساب می آید که مردم در تمامی نقاط کشور با حضور پر شور خود  پاسخ ترامپ را دادند.

حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است
مولوی بزگ زاده مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان شهرستان سراوان در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم مرزدار شهرستان سراوان نماد وحدت و همدلی است که به رخ جهانیان کشاندند.
وی افزود: حضور سیل آسای آحاد مردم شیعه،سنی، زن، مرد و حضور گسترده از هر صنف در این راهپیمایی که بی شک دشمنان مستکبر خصوصا سران جنایتکار امریکا چشم دیدن چنین جمعیتی را ندارند مایه فخر و مباهت خواهد بود.
 

مدرس حوزه علیمه دارلعلوم زنیگان شهرستان سراوان خاطر نشان  کرد: حضور بی نظیر امروز مردم تیر خلاصی به سخنان زهرآلود رئیس جمهور آمریکا است.
 مولوی بزرگ زاده گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند مردم شریف ایران گوش به فرمان سکاندار انقلاب هستند و با حضور امروز خود صفحه زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
وی خاطر نشان کرد: مردم شیعه و سنی سراوان برخلاف اراجیف غرب، بدون هیچ گونه چشم داشتی شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند تاخشم خود را نسبت به سخنان اهانت آمیز ترامپ اعلام کردند.
 
سپاه پاسداران از بدنه ملت است
عبدالحکیم شهمیری بخشدار جالق شهرستان سراوان هم در ادامه افزود: راهپیمایی یوم الله 13 امسال، با توجه به موضع گیری ها و یاوه سرایی های ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مردم بخش مرزی جالق با حضور خود در صحنه پاسخ محکمی به یاوه سرایی های ترامپ خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: مردم جالق با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و با همبستگی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت مجدد کردند.
بخشدار جالق گفت: مردم ایران بار دیگر اعلام کردند که سپاه پاسداران از بدنه خود مردم است، و ارتش منظم و کلاسیک کشور هیچ وقت تحریف شدنی نیست.
شهمیری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله 13 آبان، افزود: ملت مسلمان ایران در این راهپیمایی نیز با اعلام همبستگی با تمام مظلومان دنیا اعم از مردم عراق، سوریه، بحرین، لبنان و افغانسان نفرت خود را از استکبار جهانی و سران کفر به معرض نمایش گذاشتند.
 
حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان گفت: مردم همیشه درصحنه شهرستان سراوان اعم از شیعه و سنُی،  فارس و بلوچ ، زن و مرد، دانش آموزان دختر و پسر مانند سنوات گذشته با حضور حداکثری خود در یوم الله ۱۳ آبان، مُشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر زدند تا هیچ قدرتی در جهان حتی اجازه قیاس کردن قدرت خود را با قدرت ایران که ملت همیشه در صحنه است، را به خود ندهد.
وی اضافه کرد: امروز تمام ممالک کفر جهان، علیه مسلمانان امت واحد شدند که هدف آنها نه تنها شیعه و نه تنها سُنی است، بلکه آنان با اصل اسلام مخالف هستند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد:  متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که مسلمانان با عقیده های مختلف با همدیگر در جنگ و نزاع بوده و خون همدیگر را می ریزند که امید است  این عقاید دوباره با هم ید واحد شده و با هم متحد گشته تا مسلمانان به قدرت صدراسلام برگردند.
 شیخ زاده گفت: امروز اگر ترامپ ها و نتانیاهوها غلط اضافی کرده و حرف های بی پایه و اساس می زنند از نا آگاه بودن چنین افرادی است، چنانچه مسلمانان جهان اسلام با هم متحد شوند نه ترامپ و نه نتانیاهو،  جرأت کلمه ای حرف زدن در خصوص خاورمیانه را هرگز به خود نمی دهند و فقط به فرموده امام راحل (ره) عمل کرده که فرموده اند : آن قدر عصبانی شوید تا از عصبانیتتان بمیرید.
 
 
از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند
 وی ادامه داد: امروز الحمدللـــه ایران قدرت منطقه بوده و از خلیج همیــشه «فارس» تا خزر از آذربایجان تا بلوچستـــان  و ما ایرانیان پشتیبان ولایت فقیه بوده و نمی گذاریم هیچ بیگانه ای خیال چنگ انداختن به خاک پاک وطن را در سر بپروراند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان تصریح کرد: همانطور که جوانان با غیرت مملکت اسلامی لانه جاسوسی را در چنین روزی تسخیر کردند و شماری از جاسوسان را باقدرت به اسارت گرفتند، جوانان ایران هنوز مثل سابق در خدمت دین و کشور و رهبر برای جان فدایی حاضر و آماده اند.
شیخ زاده اضافه کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و روستائیان ورزشکار امروز آمده است تا بگوید آمریکا و همه متحدانش در برابر قدرت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که قدرت اصلی ایران، ملت غیور و همیشه در صحنه بوده که پشت سر رهبر معظم انقلاب آماده ایستاده اند.
 
 مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان سالروز استکبار ستیزی ملت ایران در برابر آمریکا، در گفت و گو با خبرنگار پهره، بااشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال در این خصوص اظهار داشت:هر زمان که آمریکا اقدام به لفاظی گری، عربده کشی و تحریم های بیشتری علیه ملت بزرگ ایران را می کند، حضور مردم بر خلاف تصورات آنها در عرصه های مهم ملی همچون راهپیمایی 13 آبان، پرشورتر و گسترده می شود و پیامشان به دولت مردان آمریکایی این است که در برابرهیمنه پوشالی آنها نه تنها عقب نشینی نخواهند کرد، بلکه فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند تر و رساتر از هرسال خواهد بود.
 

وی تصویب کاتسا آمریکا را برخلاف برجام بیان کرد و گفت: آمریکا در ابتدا تحریم هایی تحت عنوان سیاه چاله بعد از امضای برجام تصویب کردند و در ادامه برنامه هایشان تحریم ها را گسترده تر از قبل به نام کاتسا که معروف به مادر تحریم هااست علیه ایران مصوب کردند اما مثل همیشه به در بسته خوردند و تحریم های جدید هیچ نتیجه مثبتی برایشان نداشت.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آیات قرآن و داشتن صبر و شکیبایی در برابر کید دشمنان افزود: اگر امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمن تقوا، صبر و شکیبایی داشته باشد و از غیر خدا نترسد هرگز توطئه های دشمنان بر آنها اثری نخواهد داشت.
حجت الاسلام ابطحی توان موشکی ایران را خاری در چشم آمریکا دانست و تصریح کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران همچون یک خار در چشم دولت مردان آمریکایی است و به خوبی می دانند اگر بخواهند یک درگیری و جنگ نظامی در منطقه راه بیندازند شکستشان حتمی خواهد بود و همیشه در تکاپو و تلاش هستند تا ما را تضعیف و مجبور به عقب نشینی بکنند تا ما هرگز قوی نشویم اما نمی دانند ایران روز به روز قوی تر و استوارتر می شود و اگر کوچکترین اشتباهی از آنها رخ دهد پایگاه های نظامی شان در منطقه در تیر راس ما هستند.
 

امام جمعه ایرانشهر مقاومت و ایستادگی را پیام ملت ایران  به یاوه گویی دولت مردان آمریکا خاطر نشان کرد و افزود: دولت ما باید یک تصمیم جدی و مهم بگیرد و همچون رهبر معظم انقلاب که با شفافیت، قاطعیت و با صلابت در مقابل یاوه گویی آنها ایستادگی کرد، عمل کند و اجازه هیچ اقدامی به آمریکا را ندهد و مطمئن باشد رفتار نرمشانه دربرابر دشمن او را گستاخ تر می کند و تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت است و نیروهای نظامی و مردم هم با وحدت و همدلی پشت دولت خواهند بود.

راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با یادآوری خاطرات و مجاهدات دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی به زوایای پیدا و پنهان دخالت های سفارت آمریکا در کشور پرداخت و گفت: در واقع به دلیل اوج خباثت سردم داران استکباری کشورهای غربی هیچ گاه نمی توان به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اعتماد کرد و لازم است تا مسئولان کشور با هوشیار بیشتری به مسائل نگاه کنند چرا که این شیطان بزرگ همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: آمریکایی ها با دخالت های همیشگی که در سال های قبل از انقلاب و پس از آن در کشور انجام دادند باعث تنش ها و مشکلات بسیاری در اوضاع سیاسی ایران شدند و اینک نیز با اینکه به روشنی برجام را نقض کرده و اعلام میکند به آن پایبند نیست ایران را متهم به عدم پایبندی به برجام میکند.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان، خاطرنشان کرد:  در این روز مهم بود که دانشجویان بصیر و فهیم ایران با حمله به سفارت آمریکا این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جهانیان نشان دادند آمریکایی ها حتی در روابط دیپلماتیک هم به دنبال جاسوسی و خراب کاری هستند.
 

13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروزه عدم توانایی استکبار در حل بحران های منطقه ای موجب شده تا دیگر بت ابر قدرت ها شکسته شود و جهانیان بدانند که دیگر استکبار جهانی نمی تواند به ملت های آزاده آسیبی وارد کند.
وی افزود: حماسه 13 آبان برای ابد در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود چرا که پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن در جهان رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و در ادامه آن نیز خبر شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگان ها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست تا ملت های آزاده جهان بدانند قدرت آمریکا تنها یک دروغ بزرگ بوده و آمریکا همچون طبلی تو خالی است.
سرهنگ پاسدار نادر شهرکی با اشاره بر لزوم شناخت راه های نفوذ دشمنان و سد کردن این راه ها با بصیرت و آگاهی ملی، بیان کرد: مسئولین ما باید هشیار بوده و نباید اجازه دهند تا نفوذی ها در کشور ما جای  برای خود داشته باشند، و ملت فهیم ایران نیز باید با بصیرت سیاسی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر استکبار و نقشه های دشمنان هوشیار باشند.

راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
رئیس دانشگاه پیام نور راسک سیزدهم آبان ماه را روز ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی و وحدت همیشگی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار دانست و اظهار داشت: این روز را می توان نمونه ای از بیداری همیشگی دانشجویان ایران در برابر نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی شاه، دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت، آگاهی و آن فهم انقلابی که داشتند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و راه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را در انقلاب ملت ایران بستند تا همچون چراغی روشن راه را برای دیگر ملت های آزادی خواه جهان نمایان کنند.
 

وی ادامه داد: دانشجویان ما ثابت کرده اند که همواره با بصیرت و فهم سیاسی، انقلاب خود را در برابر سناریوهای دشمن بیمه کرده و هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و نخواهند گذاشت تا غربی ها به خود اجازه دخالت در امور کشور ایران را بدهند.
عبدالملک شهنواز خالقدادی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عدم پایبندی به برجام و صحبت های ضد ایرانی ترامپ نمونه بارزی از دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است، آنان نه تنها هیچ باوری به برجام نداشته بلکه از آن بر علیه ملت ایران استفاده میکنند و میخواهند از این طریق برای خود راه نفوذی به کشور ایجاد کنند.

ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است
هوشنگ بامری فرماندار دلگان با تاکید بر اینکه امروز ما با حضور در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را از آمریکا و تمامی ایادی و تمامی جیره خواران این کشور را همگام با سایر اقشار در سایر نقاط کشورمان ابراز می کنیم، بیان کرد: با حضور خود ثابت می کنیم که دانش آموزان و دانشجویانی که لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان تسخیر کرده اند در آن زمان تشخیص و بینش عمیقی از موضوع داشته اند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم دانش آموزان امروز ما به تبعیت از دانش آموزان اول انقلاب باید هر روز بر بینش و بصیرت خود بیفزایند، ادامه داد: آنها باید در مقابل توطئه های مستکبران جهانی آماده باشند.
این مسئول با بیان اینکه ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است، اظهار کرد: مردم کشورمان از اول انقلاب اسلامی هر زمانی در صحنه اول انقلاب حضور داشته اند و پاسخ یاوه گویی های سران استکبار جهانی را داده اند.
 

بامری با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال نسبت به سال های قبل متفاوت باشد، گفت: با توجه به صحبت های سخیف و مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا که سخنانی را علیه ملت مسلمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.
وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با آگاهی و شناختی را که دارند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برگرفته از بینش انقلابی خود همیشه این را به اثبات رسانده اند که اگر ارتباط بین حاکمیت و مردم استحکام بیشتری داشته باشد، قطعا هر نوع دسیسه و توطئه ای که دشمن داشته باشد، نقش بر آب خواهند کرد.

مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است
حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز گفت: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
وی افزود:راهپیمایی 13آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است و در راه رسیدن به این استقلال، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.
وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور راهپیمایی 13 آبان را پاسخ ملت ایران به رییس جمهور ابله آمریکا دانست و تاکید کرد: ملت فهیم ایران هیچ گاه از تهدیدها و تحریم ها نهراسیده است و دولت آمریکا نمی تواند با اعمال فشار، ملت ما را از آرمان هایش عقب براند.

ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست
محمد میهنی اظهار کرد: روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و شعار مرگ بر آمریکا به عنوان تنفر از تفکر استکباری و ظلم ستیزی شعار همیشگی مردم ایران شد.
وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران، افزود: ماهیت استکباری و استعماری آمریکا در سخنان ترامپ مشهود است و امروز ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست، آمریکا به دنبال به استعمار کشیدن ملت های مظلوم است و از تحریم و تهدید برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند و هر کشوری بخواهد در مقابل خوی استکباری آمریکا بایستد این کشور از راه ها های مختلف درصدد ضربه زدن به آن کشور برمی آید.
وی استکبارستیزی را فلسفه حضور مردم در راهپیمایی 13 ابان نامید و خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان همدل و یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و مردم میرجاوه نیز همدم با سایر ملت ایران با حضور در این راهپیمایی، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را به نمایش گذاشتند.
 

میهنی راهپمایی 13 آبان را نمایش اتحاد ملت ایران در برابر ظلم عنوان و تاکید کرد: آمریکا در سال های گذشته تحت پوشش حقوق بشر از کشورهای مختلف بهره برداری کرده است با وجود ادعای حقوق بشری خود آشکارا از تروریست هایی مانند داعش حمایت می کند، مردم ما با این حضور همدلی خود را در مبارزه با استکبار به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ گاه دست از آرمان های والای خود در مبارزه با ظلم برنمی دارند و همواره پشتیبان رهبر و انقلاب خویش هستند و بزرگترین پاسخ به دولت آمریکا همان سخن رهبر کبیر انقلاب است که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آمریکا قابل اعتماد نیست
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اذعان داشت: 13 آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی خاطره انگیز است.
وی با بیان اینکه این روز نماد استکبار ستیزی برای همه ی مسلمانان جهان است ادامه داد: هر کجای جهان امروز جنایتی رخ می دهد رده پای آمریکا و هم پیمانانش دیده می شود.
حجت الاسام گزمه تصریح کرد: کشورهایی همچون عراق، بحرین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروزه از جناح آمریکایی ضربه بزرگی خورده اند، آمریکا در طول این سال ها نشان داده است که به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی می گردد.
 

امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا امروزه همه ی دنیا دیدند که رئیس جمهور دیوانه این کشور چه بر سر توافق هسته ای آورده است.
وی اظهار کرد: تجربه تلخ مذاکرات هسته ای نباید با اروپا تکرار شود، زیرا دست اروپا و آمریکا در یک کاسه قرار دارد.
 

راهپیمایی پرشکوه 13 آبان در استان البرز برگزار شد 

 

امروز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز، مردم عزیز  در تمامی شهرستانهای این استان یکبار دیگر باحضور خوددر مراسم این روز،  به آمریکا و مستکبران جهانی نشان دادند که همچنان بر آرمانهای انقلاب اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی ایستاده اند.

 
تصاویر ذیل مجموعه ای از حضور پر شور مردم استان البرز در این مراسم پرشکوه می باشد.
 
 
 
مردم دارالمومنین، یک بار دیگر دشمنان را ناامید کردند
 
تجمع با شکوه وباعظمت 13 آبان وتداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی، صبح امروزباحضور گسترده هیئت های حسینی، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، برگزارشد.

 

مردم دارالمومنین،همگام با دیگر مردم ایران اسلامی،ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب ،شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس،یک صدا فریاد برائت از استکبار وبه ویژه مرگ برآمریکا را سر دادند.

 

هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و با شگوه مردم انقلابی استان همدان برگزار شد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی: دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند / دشمن ما امروز آمریکا نیست، تحریم ها است

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم پاسداشت روز سیزده آبان در جمع مردم به ویژه دانش آموزان همدانی ضمن گرامیداشت و تکریم این روز حماسی اظهار کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که پیش از انقلاب انجام داده بود ایران را به عنوان ژاندارم منطقه می پنداشت و همه برنامه ریزی هابه دست ایران در منطقه اجرا می شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره به پیروزی رسید و دست او از این آب و خاک کوتاه شد.

 

وی افزود: آمریکا با تمام توان مقابل انقلاب ایران ایستاد و هزاران نفر را در خیابانها به خاک و خون کشید که نمونه ای از آن را در خیابان ژاله تهران شاهد بودیم اما ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورایی ایستادند و مقاومت کردند.

حاجی بابایی متذکر شد: امروز شاهد اقدامات جدید آمریکا علیه ایران هستیم تا جایی که هیئت حاکمه آمریکا با سیاستگذاری های جدید، تحریم و فشار را علیه ایران آغاز کرده اند.

 

وی با بیان اینکه هیئت حاکمه برنامه ریزی دقیقی را از سالها قبل علیه ایران آغاز کرده بود که با ریاست جمهوری اوباما آغاز شد گفت: ساده لوحی است اگر فکر کنیم دولت اوباما با دولت ترامپ متفاوت است چراکه نرم افزاری که برای تقابل با ایران نوشته شده بود توسط اوباما و ترامپ اجرایی می‌شود .

 

وی بیان کرد: این روزها شاهد هستیم عده‌ای در مجامع بین المللی به ویژه خود آمریکا تلاش می کنند بگویند ترامپ دیوانه است تا چهره اوباما تطهیر شود،در حالی آمریکا ابتدا نیازمند سیاهپوستی بود که قطعنامه۲۲۳۱ را بنویسند و بعدها به واسطه ترامپ در مجلسین تصویب کند.

 

وی در ادامه تبیین کرد: امروز علیرغم زیاده خواهی هایی که آمریکایی ها در برجام داشته‌اند تلاش میکنند تحریم های شدید و به زعم خود کشنده ای علیه ایران تصویب کنند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قطعنامه کاتسا ملت ایران را از داشتن هر نوع موشک محروم کرده است اظهار کرد:  آمریکا نمی دانست روزی که ما در دفاع مقدس با کمترین سلاح ها جلوی آنها ایستادیم روزی به برکت خون شهیدان دارای موشکهایی میشویم که تا ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد.

 

حاجی بابایی در ادامه ضمن تأکید بر این امر که امروز دشمن ما آمریکا نیست و دشمن امروز ما تحریمهای آمریکاست که ما باید در ایران برای آن برنامه ریزی داشته باشیم گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم و باید یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.

 

وی با اشاره به ۲۷ مورد نقض برجام توسط آمریکا بیان کرد: آمریکا به دنبال ماجراجویی است پس پیشنهاد می کنیم دولت محترم با اقتدار برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی کند، در همکاری با آژانس هسته ای تجدید نظر کند، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کرده وغنی سازی اورانیوم قوی تر و قدرتمندانه تر از قبل از برجام ادامه دهد.

 

تویسرکان:تویسرکانی ها با شعارمرگ بر امریکا ، پایه های کفررا لرزاندند

تویسرکانی ها در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، شعار ملت ماست»،«مرگ بر اسراییل» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از سیاست‌های استکباری مستکبران جهان و به ویژه امریکا اعلام انزجار کردند.

 

لبیک یا حسین(ع) و امریکا ننگت باد، ذلت نمی پذیرم شعار اصلی راهپیمایی کنندگان امروزبود و خواهد بود، شعاری که ترجمانی دیگر از هیهات من‌الذله است.

 

نهاوند: آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان نهاوندی به آتش کشیده شد

مردم انقلابی شهرستان نهاوند بعد از تجمع در میدان 22 بهمن این شهرستان با حرکت به سمت محل برگزاری مراسم اصلی روز 13 آبان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

 

دانش آموزان و دانشجویان نهاوندی در این راهپیمایی بنرها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون مبارزه با امریکا و استکبار جهانی در دست داشتند و در ادامه راهپیمایی نیز آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

 

رزن: مردم با شعار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در رزن همزمان با سایر نقاط کشور در هوای مطبوع پاییزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصو ص دانش آموزان برگزار شد.

 

در این راهپیمایی که مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند جمعیت با شعار ماندگار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا پاسخ دادند.

 

حضور پرشور و نشاط جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی و دست نوشته ها از مهمترین حواشی این حضور پرشور مردمی در محکومیت سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا و گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی بود.

 

کبودراهنگ : پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا همیشگی است

مردم ولایت مدار شهرستان کبودراهنگ از آغازین ساعات صبح در میدان امام حسین(ع)این شهر تجمع کرده و راه پیمائی ۱۳آبان ماه را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کردند.

حضور ده ها هزار دانش آموز،دانشجو،فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در هوایی بارانی نشان از عشق و علاقه مردمان ولایتمدار این دیار به آرمان های انقلاب اسلامی داشت.

 

خیل عظیم جمعیت مسیر میدان امام حسین(ع)تا میدان پنجم آبان این شهر را پر کرده بود تا صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آسمان این شهر را در بر گیرد.

 

تظاهرکنندگان با پیمودن مسیر مشخص شده به میدان پنجم آبان این شهرستان رسیدند و میدان پنجم آبان کبودراهنگ به مانند پنجم آبان سال۵۷ اینبار شاهد حماسه آفرینی فرزندان نسل سوم انقلاب اسلامی بود.

 

اسداباد:مردم یکپارچه مرگ برآمریکا سردادند

دانش آموزان و اقشار مختلف مردم اسدآباد نیز با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ تا میدان طالقانی را راهپیمایی کردند.

 

در این راهپیمایی که مسئولان ارشد شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و جمعی از رؤسای ادارات دولتی هم حضور داشتند، با شعار مرگ بر آمریکا و ننگ بر اسرائیل و امریکای جنایتکار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته شد.

 

قهاوند:13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است

حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه قهاوند نیز در جمع راهپیمایان 13 آبان گفت:سیاست های مداخله جویانه دولت امریکا در ایران مقدمه ظهور انقلاب اسلامی و 13 آبان و استکبارستیزی شد.

وی افزود: 13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است.

ملایر:طنین شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از همیشه در ملایر سر داده شد

دانش آموزان و دانشجویان و مردم شهید پرور ملایر در روز ملی استکبار ستیزی و گرامی داشت 13 آبان با راه پیمایی شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از همیشه سر دادند .

ملایری ها نیز با طی مسیر میدان امام خمینی (ره) تا میدان آزادگان با سر دادن شعار هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر اعلام کردند که از آرمان های امام و انقلاب همچنان پشتیبانی میکنند.

مراسم راهپیمایی 13 آبان با شکوه هرچه تمام تر در سراسر استان همدان برگزار شد.

راهپیمایی مردم استان یزد در روز ملی مبارزه با استکبار

مردم استان یزد امروز هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.
 
امروز نیز مانند هر سال، شعار اصلی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود و یزدی‌ها یک‌بار دیگر غیرت دینی خود را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
 
در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و با شعارهای خود، خباثت‌های آمریکا را محکوم کردند. مردم در طول مسیر راهپیمایی خود پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب را نیز به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ستمگران جهان به نمایش گذاشتند.
 
در این مراسم همچنین ماکت موشک شهاب ۳ و ذوالفقار به نشانه اقتدار نظامی ایران در مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان، به نمایش گذاشته شد. دانش آموزان یزدی امروز در گروهی بزرگ به اجرای سرود دانش آموزی ضد آمریکایی پرداختند و روز دانش آموز را گرامی داشتند.
 
در پایان مراسم راهپیمایی، قطع‌نامه‌ای در ۹ بند که مواضع ملت استکبارستیز ایران با تاکید بر مقاومت در برابر ظلم و جهاد را نشان می‌دهد، قرائت کرده و فریاد الله اکبر به نشانه تایید آن سر دادند.
 
 
راهپیمایی پر شور 13 آبان در دیار کریمان
 

 صبح امروز در آستانه اربعین حسینی و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان ماه با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  در بیش از 100 نقطه از استان کرمان برگزار شد.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«لبیک یا حسین(ع)» از جمله شعارهای این راهپیمایی است.

  

         

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی

 

مراسم روز استکبارستیزی در استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور دقایقی دیگر آغاز خواهدشد؛ خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی شلوغ تر است و خانواده‌های اردبیلی در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمایی می رسانند.

راهپیمایی روز 13 آبان در مهد تشیع ، ساعت 9 و نیم دقیقه و از دو مکان شروع خواهد شد که در اردبیل از ایستگاه سرعین به طرف مصلی و از چهارراه ژاندارمری به سمت مصلی امام(ره) انجام خواهد شد.

اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی و دانشجویی، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه های مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل است.

 9:30، فریاد مرگ بر آمریکا  و استکبار در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است؛ اردبیلی ها  یک صدا و با مشت های گره کرده فریاد می زنند "یک کلام مرگ بر آمریکا ".

شور و شوق وصف نشدنی در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در اردبیل وجود دارد بویژه در بین نوجوانان و  دانش آموزان، آنها با حمل دست نوشته هایی از آمریکا و هم پیمانانش  اعلام انزجار کردند و گفتند نسل جدید ایران همچنان  تن به ذلت نمی‌دهد و  برای آبادانی وطن هر چه توان دارد به کار می گیرد.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم یوم الله 13 آبان در اردبیل گفت: با گذشت زمان شعارهای ما کهنه نمی شود ، شعار "مرگ بر آمریکا" ریشه در فرهنگ دینی و قرآنی ما دارد، قران به ما آموخته که باید از مظلومان و مستضعفان دفاع کرد؛ آری از همین رو است که این شعارها از برجسته ترین عبادات است،قدر این شعارها را بدانید. 

وی افزود: با این حضور و ولایتمداری مردم ایران، دشمن می داند که همه مردم از هر جریانی همه در برابر استکبار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان ما در برابر استکبار دچار تردید نیستند، تصریح کرد: دشمن بداند با همه تهدیدها و تحریم ها، این مردم در دفاع از خون شهدا گرفتار سستی نمی‌شوند و هر چه قدر  هجمه‌های دشمنان  بیشتر شود  عزم فرزندان ایران اسلامی در سپاه پولادین افرون‌تر شده و به ادامه راه شهدا ایمان بیشتری پیدا می‌کنند.

حاج صادقی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فرزندان ما در سپاه هستند آمریکا حق دارد سرخورده و عصبانی باشد، خاطر نشان کرد: آمریکا چون می‌داند سپاه مصمم است آمریکای مستکبر  را از بین ببرد ، از سپاه در هراس است.

وی رمز موفقیت سپاه را در ایمان و توکل به خدا و اتکا به مردم دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر انقلاب ما نبود موشک ها بر سر اسراییل نمی خورد.

 شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

روز استکبار ستیزی در اصلاندوز

راهپیمایی 13 آبان همگام و همنوا با سراسر میهن اسلامی و در راستای محکومیت اقدامات استکبار جهانی و دشمنان،در شهر مرزی اصلاندوز مغان همراه با ویژه برنامه های این مناسبت از ساعت 10 صبح شنبه از محل میدان امام حسین(ع) روبروی سپاه ناحیه عشایری آغاز و به سمت چهارراه امام خمینی(ره) و خیابان شهید بهشتی اصلاندوز  در حال انجام است.

در این راهپیمایی عشایر اصلاندوز در پیشاپیش صف  شرکت کنندگان در حرکتند.

قدرت مهرآوران رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام(ره) و بیعت با مقام عظمای ولایت و ۳۶ هزار شهدای دانش آموزی و اعلام انزجار از استکبار جهانی پیام راهپیمایی ۱۳ آبان است.

وی افزود: آمریکا همچنان دشمن شماره یک ملت ایران بوده و به فرموده حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


 

رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز با محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر علیه ملت ایران و سپاه پاسداران گفت: سپاه بعنوان نورچشم ملت ایران است و حمایت همه جانبه خود را در خصوص توانمندسازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فعالیتهای موشکی اعلام می کنیم.

وی به بدعهدی آمریکا در مساله برجام اشاره کرد و گفت:ما در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیاییم و با اقتدار ایستادگی کنیم.

راهپیمایی 13 آبان در پارس آباد

راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از ساعت 10:30، از دو مسیر میدان سپاه و روبروی پمپ بنزین جدید به سمت چهارراه امام (ره) آغاز شد و راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم خود را از سردمداران زور و تزویر اعلام کردند.


 

موج استکبار ستیزی مردم خلخال

امروز در 13 آبان مردم ولایتمدار خلخال پا به پای مسئولین شهرستان، در زیر قطرات باران در خیابان ها حضور یافتند و همنوا با تمامی ملت ایران، انزجار خود از استکبارجهانی را با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

حضور پرشور مردم سرعین در راهپیمایی 13 آبان

مراسم روز استکبارستیزی در شهر توریستی سرعین نیز همزمان با سراسر کشور شروع شد خیابان ها و مسیر های  منتهی به مسیر راهپیمایی مثل همیشه شلوغ و خانواده ها در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمای رسانند.

راهپیمایی روز 13 آبان در شهر چشمه های بهشتی  ، ساعت 9:30 و از میدان دانش  شروع  و در مقابل مسجد جامع سرعین خاتمه یافت.

اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی ، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه ای مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در سرعین بود.

 

 

 

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نیر به روایت تصاویر

هم زمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم نیر از مقابل میدان بسیج آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان اصلی شهر در مقابل بانک ملی تجمع کردند.

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در این مراسم با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ارزشی کشورمان هیچ وقت به بایگانی نرفته و فراموش نمی‌شود، گفت: ما در طریق مکتب حسینی و حمایت از مظلومان جهان همواره در صحنه حاضر بوده و انقلابمان را متعلق به همه مستضعفان و آزادی‌خواهان می‌دانیم.

 امام جمعه نیر با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم گفت: استکباران دنیا چشمشان را بازکنند و ببینند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و یاوه گویی های آنها نمیتواند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد سازد.

 

 

پاسخ کوبنده به مواضع متزلزل ترامپ، با حضور پر شور مردم گرمی در راهپیمایی 13 آبان

امروز(شنبه)همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار شهرستان گرمی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری در کنار دانش آموزان انقلابی توطئه‌های تفرقه آمیز دشمنان دین و نظام اسلامی را نقش برآب کردند و فریاد مرگ بر امریکا پاسخ کوبنده ای به مواضع متزلزل ترامپ بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکترصفری بعنوان سخنران راهپیمایی 13 آبان شهرستان گرمی با بیان اینکه تا نابودی استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب اسراییل و تفاله‌های دنباله‌رو آنها یعنی آل سعود، شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم، اظهار کرد: استکبار ستیزی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی ما است و شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی است.

امام جمعه گرمی گفت: اکثر جنایات عالم زیر سر آمریکا است و آمریکا در عرصه های مختلف به ملت و کشور ما ضربه زده است، دست او در کودتای 28 مرداد مشهود بود، کمک کردن به رژیم ستم شاهی، کمک به رژیم عراق در 8 سال دفاع مقدس و ... از جنایات آمریکا است.

روز استکبار ستیزی در بیله سوار

همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه بیله سوار نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود از آمریکا و استکبارگران را نشان دادند.

 

نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در یوم‌الله ۱۳ آبان

به نقل از شاخص نیوز؛ سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی مردم ما یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، شهادت دانش آموزان مسلمان به دست رژیم پهلوی، تبعید امام خمینی و تسخیر لانه جاسوسی.

امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ملت ایران دانست و با تدبیر ایشان این تاریخ به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

امروز آنچه پس از گذشت ۳۹ سال انقلاب اسلامی ما را در برابر هجمه انواع توطئه‌های دنیای غرب سرپا نگه داشته روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

هرساله این روز در استان قزوین با حضور خیل کثیری از مردم، دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان گرامی داشته می‌شود و فریاد استکبارستیزی سر داده می‌شود.

امروز(شنبه) مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۶ همه اقشار مردم قزوین در نقاط مختلف استان با مشت‌های گره کرده و دست نوشته‌ها و شعارهای استکبارستیزی انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

شهرستان قزوین؛

شهرستان آبیک؛

اقبالیه؛

 

کهگیلویه و بویراحمد

این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم از ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت الله طالقانی - خیابان جمهوری اسلامی - میدان حضرت امام حسین(ع) ادامه  دارد و راهپیمایان با شعار های کوبنده مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، و دیگر شعارها خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز کردند.

عشایر غیور و ذخایر انقلاب با لباس های چقه و زناه و برنو بردوش همچون سال های گذشته این بار نیز در صف نخست اعلام انزجار از استکبار جهانی حضور یافته اند و تصاویر نابی از همبستگی ملی، پشتیبانی از ولایت و دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی کشورهای مستکبر به نمایش گذاشته اند.

زنان و کودکان، شیرمردان و شیر زنان، جوانان غیور این دیار ، دانش اموزان و دانشجویان ، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و همه کسانی که عشق به انقلاب و رهبری دارند در این راهپیمایی حضور یافتند و با فریاد های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همینه پوشالی دشمنان را در هم فرو ریختند.

در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرستان های ،کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، چرام، بهمئی، لنده  نیز راهپمایی روز مبارزه با استکبار ستیزی با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد. 

 

 

---
 
 
 
 
 
 
---
---
 
,

فریاد مرگ بر آمریکا در استان تهران طنین انداز شد

, فریاد مرگ بر آمریکا در استان تهران طنین انداز شد,

 مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور برگزار شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شد.

,

این مراسم با شعارهای ضد استکباری دانش‌اموزان و دانشجویان آغاز شد و با سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه یافت. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

,

راهپیمائی با رنگ اربعین

,

- گزارش‌های خبرنگاران مهر نشان می‌دهد، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد. از یک سو صدای نوحه‌های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر، پلاکاردهای لبیک یا حسین (ع) و هیهات‌مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خودنمایی می‌کند و این، نشان از درک عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.

,

- یاد و نام شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی و حضور ملی، حضوری پررنگ و چشم‌گیر دارد. تصاویر و ماکت‌های شهدای مدافع حرم در طول مسیر خیابان طالقانی نصب شده و دانش‌آموزان با آن‌ها «سلفی عزت» می‌گیرند.

,

- دانش آموزان پرچم های مرگ بر آمریکا را با سر دادن شعار های ضد استکباری به صورت هماهنگ به حرکت در می آوردند. سرود ما از تبار حیدریم و پیروان رهبریم دانش آموزان دهه هشتادی مقابل لانه جاسوسی حال و هوای خاصی به راهپیمایی بخشیده است.

,

مسابقه طناب کشی؛ زنگ تفریحی شاد

,

- اما در این میان شادی و شعف خاصی بین بچه ها حاکم است و مسابقه طناب کشی زنگ تفریحی شاد برای حاضران در این راهپیمایی است.

,

, ,

سلفی با مرگ بر آمریکا

,

- برخی دیگر از دانش آموزان نیز با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا سلفی می گرفتند. یکی از دانش آموزان که قد و هیکلی بزرگتر از بقیه داشت دوستانش را به نوبت روی دوش می گرفت تا بتوانند به خوبی مراسم را از ارتفاع بلند تماشا کنند.

,

مسابقه کاراته در وسط راهپیمائی

,

- کاراته کاران نیز با حضور در این راهپیمایی مبارزه ای جذاب را برای نوجوانان به نمایش گذاشته بودند.

,

عکس یادگاری با افتخارات موشکی

,

- همچنین موشک دور برد سپاه نیز در مقابل لانه جاسوسی به نمایش گذاشته شده است و دانش آموزان نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با افتخارات موشکی سپاه هستند.

,

, ,

تشییع تابوت ترامپ

,

- دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد هم تابوت دونالد ترامپ را به راهپیمایی آورده اند تا اعلام کنند حتی در میان دانش آموزان دهه هشتادی نیز آمریکا ابهتی ندارد و از بین رفتنی است.

,

, ,

من سپاهی‌ام

,

- پلاکارد های من هم سپاهی ام و ۱۳آبان نماد غیرت انقلابی در دست نوجوانان دختر و پسر حاضر در راهپیمایی نمایانگر گشوده شدن فصلی جدیدی از تاریخ مقاومت در میان جوانان ایرانی است.

,

, ,

حضور سردار یزدی و سردار فضلی

,

- سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج در راهپیمایی حضور یافتند.

,

برجام در آتش خشم دانش آموزان سوخت

,

- در ادامه این مراسم دانش آموزان در واکنش نقض عهدهای مکرر  و رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ایران به طور نمادین توافق هسته ای را به همراه پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.

,

, ,

- جمعیت حاضر در راه پیمایی هر دقیقه افزایش می یابد حالا دیگر علاوه بر دانش آموزان، زنان و مردان از اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ابان حضور یافته اند.
بعد از نقض اشکار برجام از سوی امریکا، راهپیمایی امروز ۱۳آبان اولین راهپیمایی رسمی ضد استکباری است.

,
,

قطعنامه راهپیمانان: آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است

,

- شرکت کنندگان در راهپیمایی۱۳ آبان با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا در قطعنامه پایانی تاکید کردند: عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهانخوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل اعتماد است.

,

نباید تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا فراموش شود

,

- در پایان این مراسم دانشجویان شرکت کننده در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در پایان این مراسم با صدور بیانیه ای تاکید کردند: نباید اجاز داد که تجربه مذاکره بی نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آن ها فراموش شود. آنان امیدوار کردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی را خیانتی فراموش نشدنی دانستند و تاکید کردند: امروز همگان فهمیده اند که فریاد « مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه از عقلانیت و واقع بینی ناشی شده است.

,

اهم سخنان شمخانی در مراسم امروز:

,
  • تا وقتی ملت ایران، انقلابی و حسینی است، آمریکایی‌ها دست از شرارت و خیانت برنخواهند داشت.
  • ایران رکورد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.
  • مسائل دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست
  • عمل کردن ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، 8 بار از سوی آژانس تایید شده است.
  • آمریکایی‌ها نه فقط به مصدق، بلکه به شاه و صدام و مبارک هم رحم نکردند.
  • وحدت، همراه سازی ملت و حاکمیت و حل مشکلات اقتصادی باید در دستور باشد تا 13 آبان 1397 آمریکا عاجزتر از همیشه باشد.
,
  • تا وقتی ملت ایران، انقلابی و حسینی است، آمریکایی‌ها دست از شرارت و خیانت برنخواهند داشت.
  • ,
  • ایران رکورد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا را به نام خود ثبت کرده است.
  • ,
  • مسائل دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نیست
  • ,
  • عمل کردن ایران به تعهدات خود در توافق هسته ای، 8 بار از سوی آژانس تایید شده است.
  • ,
  • آمریکایی‌ها نه فقط به مصدق، بلکه به شاه و صدام و مبارک هم رحم نکردند.
  • ,
  • وحدت، همراه سازی ملت و حاکمیت و حل مشکلات اقتصادی باید در دستور باشد تا 13 آبان 1397 آمریکا عاجزتر از همیشه باشد.
  • ,
     
    ,
     
    ,

    * قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»

    ,

    قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» سال 1396 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منتشر شد.

    ,

    متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:

    ,

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    ,

    با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمد حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد امت انقلابی ایران، اینک در پایان تظاهرات پرشور یوم‌الله 13 آبان، روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، ملت استکبارستیز ایران اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت در برابر ظلم و جهاد علیه مستکبران و طاغوت‌ها و اشغالگران، یک تکلیف دینی و رسالت انسانی است، مواضع خود را با ندای ملکوتی الله‌اکبر- خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌دارد:

    ,

    1 ـ ملّت قهرمان و بیدار ایران، علی‌رغم لبخندهای فریبکارانه دشمنان مستکبر، روحیه استکبارستیزی خود را همواره حفظ نموده و با هوشمندی و بصیرت کامل و نفی هرگونه سلطه سیاسی نظامی و اقتصادی بیگانگان، آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود می‌داند.

    ,

    2 ـ ما لفّاظی‌ها و لجن‌پراکنی‌های توهین‌آمیز رئیس‌جمهور منفور آمریکا نسبت به ملّت ایران و نهاد انقلابی سپاه پاسداران و به‌کارگیری واژه مجعول و غلط برای خلیج همیشه فارس را شدیداً محکوم می‌کنیم.

    ,

    3 ـ ملّت ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سد مستحکم در برابر نفوذ دشمنان و برهم زننده توطئه‌های استکبار در منطقه و خار در چشم آمریکا و رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل و ضدانقلاب می‌داند. ازاین‌رو ما فرزندان امام راحل، ضمن درخواست تقویت و ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور و نیروهای مسلّح، سپاه قدرتمند را مایه مباهات و نور چشم ملت ایران دانسته و حمایت قاطع و همه‌جانبه خود را از این نهاد انقلابی اعلام می‌داریم.

    ,

    4 ـ عیان شدن چهره بی‌نقاب آمریکای جهان خوار در مقابله با انقلاب اسلامی و مردم ایران برای چندمین بار نشان داد که آمریکا همچنان غیرقابل‌اعتماد است. ما ضمن حمایت از مواضع ضدآمریکایی رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، در تبعیت از رهنمودهای حکیمانه معظم له، مخالفت قاطع خود با هر نوع مذاکره درباره هر موضوعی با شیطان بزرگ را اعلام می‌نماییم.

    ,

    5 ـ ما بر اساس جوهره انقلاب اسلامی که ضد ظلم و مدافع مظلوم است، همدلی خویش را با ملّت‌های تحت ستم فلسطین، بحرین، یمن، سوریه، میانمار و شیعیان مظلوم عربستان اعلام داشته و از مبارزات ضد استکباری و حق‌طلبانه همه مظلومین جهان حمایت می‌کنیم.

    ,

    6 ـ ما ضمن تأکید بر ضرورت توجه به مشت‌های آهنین مخفی‌شده در دستکش‌های مخملی، به حرکت‌های مرموز و برخوردهای دوگانه کشورهای اروپایی نسبت به مسائل منطقه و موضوع برجام به دیده شک و تردید می‌نگریم و از مسئولان مراقبت هوشمندانه و انقلابی نسبت به عملکرد دولت‌های اروپایی را انتظار داریم.

    ,

    7 ـ ما ضمن تشکر از هم‌صدایی و همسویی و مواضع قاطع و یکپارچه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در برابر اقدامات خصمانه رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا و تصمیمات ظالمانه کنگره آمریکا، ادامه مواضع متحد و یکپارچه مسئولین را که از حمایت مردمی همه اقشار و جریان‌ها برخوردار است، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان دانسته و تا پای جان گوش‌به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبان مواضع استکبارستیزانه مسئولان نظام هستیم.

    ,

    8 ـ ماجرای برجام و بدعهدی‌های آمریکا و ادامه تحریم‌ها ثابت کرد که عزت و استقلال کشور، تنها در سایه اتکا به توانمندی‌ها و نیروها و ذخایر خویش است. ازاین‌رو تبعیت کامل خود را از رهنمودها و فرامین امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی اعلام داشته و اقتصاد مقاومتی را تنها راه‌حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می‌دانیم و خواستار جدی گرفتن این مسئله از سوی مسئولان جمهوری اسلامی، فراتر از لفظ و شعار هستیم.

    ,

    9- ما ضمن درخواست تبیین مستند و غیرقابل‌انکار دخالت‌ها و توطئه‌های رذیلانه و خلاف عرف بین‌المللی آمریکای پلید برعلیه انقلاب و نظام نوپای اسلامی، اقدام عملی با پرهیز از قرطاس بازی و تلاش مجدانه برای جبران مافات با بهره‌گیری از اسناد لانه جاسوسی طاغوت اعظم و تدریس آن در دانشگاه‌ها و مدارس را خواهانیم.

    ,

     

    ,

    طنین شعار مرگ بر آمریکا در پایتخت شور و شعور حسینی/یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است

    , طنین شعار مرگ بر آمریکا در پایتخت شور و شعور حسینی/یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است,

    مراسم راهپیمایی 13 آبان در زنجان هم‌زمان با سایر شهرهای کشور از خیابان امیر کبیر زنجان، و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

    ,
     
    ,
    راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم با فریاد «مرگ بر آمریکا» در زنجان و شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
    ,
     
    ,
    ویژه مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان" در زنجان شاهد حضور مردم، دانش آموزان و دانشجویان زنجانی است.
    ,
     
    ,
    سخنران ویژه مراسم راهپیمایی  روز 13 آبان کاشانی‌پور، مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در کشور است.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *طنین شعار مرگ برآمریکا در روز استکبار ستیزی
    ,
     
    ,
    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند، افزود: مرگ بر آمریکا شعار اصلی این حضور است.
    ,
     
    ,
    حسینی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز ۱۳ آبان افزود:  تاکید بر نقش امام راحل و مقام معظم رهبری و تبیین راهبردهای ولایت در زمینه مبارزه با استکبار از مهم‏ ترین سیاست‏ ها و رویکردهای مراسم ۱۳ آبان است.
    ,
     
    ,
    وی با بیان اینکه  حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و دانش ‎آموزان، ایستادگی در مقابل زیاده ‎خواهی‎ های استکباری و زمینه‌ سازی بازتاب جهانی روحیه استقامت از دیگر سیاست‎های اجرای برنامه‏ های ۱۳ آبان است، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در این روز برگزار می شود.
    ,
     
    ,
    حسینی از برپایی ایستگاه‏ های نقاشی در حاشیه راهپیمایی ۱۳  آبان خبر داد و افزود:‌ تجمع اولیه، راهپیمایی و تجمع نهایی، قرائت بیانیه دانش‏ آموزی و دانشجویی و قط‏نامه نهایی از جمله برنامه‏ های مورد نظر در روز ۱۳ آبان است.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی
    ,
     
    ,
    "سرهنگ رمضان آفریدون" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان نیز به تمهیدات اتخاذ شده برای روز راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان از میدان ۱۵ خرداد تا تقاطع صدر جهان اجرا شد.
    ,
     
    ,
    وی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی در زنجان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز اعمال شده است.
    ,
     
    ,
    این مسئول خاطرنشان کرد: این محدودیت در همه محورهای اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی اعمال و در این روز پلیس برای برقراری امنیت با تمام توان فعالیت خواهد کرد.
    ,
     
    ,
     وی از رانندگان خواست در مسیرهای اعلام شده تردد نکنند.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *حضور مردم زنجان در راهپیمایی 13 آبان
    ,
     
    ,
    در زنجان، لحظه به لحظه بر جمعیت مردم حاضر افزوده می ‌شود.
    ,
     
    ,
    قشرهای مختلف مردمی با«مرگ برآمریکا» گویان در خیابان انقلاب زنجان  و انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا اعلام کردند.
    ,
     
    ,
    همچنین در دقایق اولیه این راهپیمائی جمعی از دانش‌آموزان مدارس زنجان با در دست داشتن پلاکادرهای مانند«به آمریکا اعتماد نکنیم» و «آمریکا شیطان بزرگ است» حضور یافتند.
    ,
     
    ,
    تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در استان زنجان حماسی و پرشورتر از قبل برگزار شد.
    ,
     
    ,
    حضور خبرنگاران و عکاسان در راهپیمایی 13 آبان
    ,
     
    ,
    در تظاهرات 13 آبان امسال خبرنگاران،تصویربرداران و عکاسان خبری حضور داشتند.
    ,
     
    ,
    در راهپیمایی امسال با توجه به سخنان سخیف ترامپ در خصوص برجام، شعار مرگ بر آمریکا بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود.
    ,
     
    ,
    در مراسم راهپیمایی 13 آبان زنجان، پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر سعودی بر دستان مردم قرار دارد.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در 13 آبان
    ,
     
    ,
    در این مراسم همچنین پرچم آمریکا، و رژیم صهیونیستی در مقابل جایگاه اصلی مراسم به آتش کشیده شد.
    ,
     
    ,
    بیانیه دانشجویان و دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان نیز قرائت شد.
    ,
     
    ,
    در این بیانیه ها مردم ایران ضمن ابراز حمایت از انتفاضه فلسطین،سکوت جوامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم تهدیدی برای آرامش منطقه عنوان کردند.
    ,
     
    ,
    همچنین دانش آموزان خواستار ادامه مبارزه با استکبار شده و جنایت های آمریکا را محکوم کردند.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *یاوگویی ترامپ ناشی از عجز او در برابر ملت ایران است
    ,
     
    ,
    کاشانی پور در مراسم 13 آبان شهر زنجان با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی به وقوع پیوسته در 13 آبان، اظهار داشت:تبعید امام در سال 1343،اعتراض دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 58 که به عنوان انقلاب دوم مشهور است، از وقایع مهم این روز محسوب می شود.
    ,
     
    ,
    وی با بیان اینکه در سال 1343 شرایط اجتماعی و فشارهای مردمی و یاران امام و روحانیت و طلاب و مدرسین حوزه علمیه قم سبب شد که حضرت امام را پس از ده ماه زندان و حصر در تهران و شهر قم آزاد کردند،افزود: هر روز که می گذشت بر شدت مبارزات حضرت امام با رژیم فاسد و جبار افزوده می شد.
    ,
     
    ,
    وی با اشاره به اینکه در مهرماه 1343 که مصونیت مستشاران نظامی امریکا از تصویب مجلس گذشت، حضرت امام سخنرانی معروف را بر ضد آن قانون در روز تولد حضرت زهرا (س) بیان کردند، خاطرنشان کرد:امام در این سخنرانی، تنظیم کننده لایحه و تصویب کنندگان و اجرا کنندگان را خائن به اسلام و کشور دانسته و شدیدترین حملات را به رژیم شاه و امریکا بویژه به رئیس جمهور امریکا داشتند.
    ,
     
    ,
    این مسئول خاطرنشان کرد: شرایط سیاسی و اجتماعی سبب شد که جز تبعید حضرت امام (ره) هیچ راه گریزی برای حفظ رژیم و شاه و استمرار سلطه ننگین آمریکا نمانده بود.
    ,
     
    ,
     مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در واقعه دیگری در 13 آبان رژیم پهلوی برای خاموش کردن صدای مردم و دانشجویان درمیدان ژاله حمام خون به راه انداخت،افزود: اما این موضوع موجب نشد تا حرکت ملت ایران خدشه دار شود.
    ,
     
    ,
    کاشانی پور با اشاره به اینکه در 13 آبان سال 57 خون 65 دانش آموز به دستور آمریکا بر روی زمین ریخته شد، ادامه داد:ملت آزاده ایران اسلامی در این روز در برابر استکبار جهانی ایستادند.
    ,
     
    ,
    وی با بیان اینکه آمریکا گمان می کرد که در سال های 43 و 57 ملت ایران را به زانو درآورده است، گفت: اما در سال 58 جوانان ایرانی به منظور پاسداشت خون شهدای این دو سال با هدایت های امام خمینی (ره) گردهم آمدند و سفارتخانه آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر کردند.
    ,
     
    ,
    این مسئول گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود که هیمنه آمریکا را در هم شکست.
    ,
     
    ,
    مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه 13 آبان تبلور خشم ملت ایران در برابر یزدیان است،افزود: ملت ایران در برابر مستکبر زیاده خواه می ایستد.
    ,
     
    ,
    کاشانی پور با بیان اینکه در دنیا هر جا که جنایت،خیانت و تضییع حقوق مردم است به دستور مستقیم یا حمایت آمریکا روی می دهد، افزود: آمریکا در طول 39 سال گذشته از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فروگذار نکرده است.
    ,
     
    ,
    وی ادامه داد:همانگونه که شعار محوری پیامبر گرامی عدم قبول حاکمیت غیر خدا است، ما پیروان ابا عبدالله حسین (ع) نیز در برابر جنایت یزدیان زمان ایستاده و اجازه نمیدهیم نظام اسلامی با مشکل مواجه شود.
    ,
     
    ,
    این مسئول بیان داشت: آمریکا اگر چه پشتیبان شاه بود اما حکومت شاه 37 سال بیشتر دوام نیاورد اما جمهوری اسلامی با وجود توطئه های مختلف آمریکا نشان داد که همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".
    ,
     
    ,
    مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز بر روز عمق استراتژیک انقلاب اسلامی افزوده می شود، گفت: این روند رو به جلو،رئیس جمهور آمریکا را نیز به خشم آورده و ترامپ یاوگویی می کند.
    ,
     
    ,
    کاشانی پور بیان داشت:پیام 13 آبان این است که وقتی خدا باوریم از هیچ چیز نمی ترسیم و فرزندان ما همچون قاسم و خون و جانشان را فدای نظام اسلامی کنند.
    ,
     
    ,
    وی با بیان اینکه 48 درصد رزمندگان در دوران دفاع مقدس زیر 18 سال بودند،خاطرنشان کرد: آمریکا امروز از آحاد ملت ایران از بسیجی و کشاورز گرفته تا روحانی و مبارزان می ترسد.
    ,
     
    ,
    این مسئول با اشاره به اینکه پیروزی از آن ماست و ملت ایران با وحدت و همراهی بدون توجه به گرایش های سیاسی در این روز ملی در برابر استکبار جهانی ایستاده است، گفت: امروز به برکت همین ایستادگی،ملت ایران بالاترین محبوبیت و عزت را دارد حق طلبی را فریاد می زند.
    ,
     
    ,
    مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با بیان اینکه اگر آمریکا برجام را پاره کند ما ریزریزش می کنیم،افزود: همه ما سپاهی هستیم و اجازه نمی دهیم به این نیروی عظیم انقلاب اسلامی خدشه ای وارد شود.
    ,
     
    ,
    کاشانی پور تصریح کرد: مردم زنجان افتخار ملت ایران هستند چرا که رمز قرآن از امام حسین(ع) آموخته و شعله های حضورشان جان یزیدیان را می سوزاند
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *استکبار ستیزی انقلاب ایران، دنیای بشریت را بیدار کرد
    ,
     
    ,
    به نقل از شمیم ماهنشان،شعار مرگ بر امریکا در  روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور، درماهنشان با حضور دانش آموزان و دانشجویان، مردم و مسئولین طنین انداز شد.
    ,
     
    ,
    امروز در ۱۳ آبان تمام اقشار مختلف مردم در راهپیمایی حضور داشته و نسبت به سالهای گذشته پر شورتر و با صلابتتر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.
    ,
     
    ,
    حضور دانش آموزان و دانشجویان با شور و نشاط نشان از بصیرت و آمادگی آنها داشت، دانش آموزان که به حق یکی از ارکان و پایه‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند، امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با مشت های گره کرده از دهان یاوه گویان نظام اسلامی زدند، آنها آمدند تا بگویند پا جا پای دانش آموزان و دانشجویان انقلابی که قبل از ما پیروزی انقلاب را رقم زدند، می گذاریم و این انقلاب را حفظ خواهیم کرد.
    ,
     
    ,
    حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در این مراسم اظهارداشت: حضور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مردم در این راهپیمایی درس آموز، امید آفرین بوده  و یاس آفرین برای دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی است.
    ,
     
    ,
    وی با بیان اینکه امام ره با روشنگری پر محتوا دانش آموزان و دانشجویان را چنان بیدار کرد که آنها در برابر کاپیتولاسیون ایستادگی کردند.
    ,
     
    ,
    امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کاپیتولاسیون سند بردگی ایران در دوران رژیم پهلوی بود که امام ره وقتی که در تبعید بود متوجه شد و با ایراد نطقی حاد و اعلامیه­ای افشاگر، همگان را به حرکت و خروش و مقابله با توطئه شاه و آمریکا فرا خواند و ملت هوشیار برای اعتراض به این سند ننگین تظاهرات کردند .
    ,
     
    ,
    حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه راه امام خمینی راه حسینی بود، اظهارداشت: راهی که امام خمینی ره طی کرد راه حسینی بود و شهدا هم لبیک گویان به پیشوای خود این راه را طی کردند و در برابر استکبار و زور گویان ایستادگی کردند تا بجای ننگین و بردگی بودن در برابر آمریکا با عزت و اقتدار باشند.
    ,
     
    ,
    وی افزود: در برابر دشمن همیشه باید بیدار بود، چرا که آنان همیشه و هر دوره نقشه های جدیدی برای براندازی انقلاب و نظام دارند، یکی از وظایف نسل امروز و ملت ایران دشمن شناسی است، اگر دشمن خود را نشناسید و از حیله های آنها غافل باشید و در خواب بمانید، زمانی بیدار می شوید که زیر پای دشمن خواهید بود و این یعنی زلت.
    ,
     
    ,
    امام جمعه شهرستان ماهنشان، گفت: بالاترین شناخت دشمن شناسی است، دانش اموزان و دانشجویان زمان انقلاب اثبات کردند که دشمن شناس بوده و سند ننگین غربی ها که قانون برابری سگ آمریکا با شاه ایران بود پاره کرده و در برابر  آن شاه سر سپرده به آمریکا ایستادگی کردند و نیرنگ دشمنان را خنثی کردند.
    ,
     
    ,
    حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تاریخ ایران را انهایی که نام کوروش را افتخار خود می دانند و مقبره آن را پرستش می کنند، بخواننددانشجویان و دانش اموزان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی دشمن را ناامید کردندچرا که به خود امید داشتند.
    ,
     
    ,
    وی افزود: ما هم به تاسی از شهدا و امام راحل ضمن تجدید پیمان با ارمان های انها امید افرین هستیم و برای دشمنان یاس آفرین خواهیم بود.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *  13آبان نماد اقتدار ملت ایران است
    ,
     
    ,
    به نقل از ایجرود خبر،امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه  13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی الهام بخش ملت ایران، مقاومت اسلامی در منطقه و مستضعفان جهانی است،افزود: اگر این روز به خوبی تبیین شود در برابر فتنه های جدید بیمه خواهیم شدو
    ,
     
    ,
    وی گفت: حضور مردم ولایت مدار شهرستان ایجرود در یوم الله 13آبان بار دیگر نشان داد پشتیبانی از ولایت فقیه تنها هدف است.
    ,
     
    ,
    امام جمعه ایجرود  با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در دوران اقتدار موشکی و دفاعی خود قرار دارد و حضور مردم در روز 13آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا بود، افزود: ما با این حضور اعلام کردیم این ملت با عهدی که با امام و رهبر معظم انقلاب بسته، مستحکم ایستاده است.
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    *13 آبان نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران
    ,
     
    ,
    به نقل از اشراق24،حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در مراسم یوم الله 13 آبان در خدابنده با اشاره به وقایع مهم 13 آبان گفت: این روز دانش آموزان، تسخیر للانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و از همه مهم تر با عنوان روز ملی مبارزه با استکلبار جهانی شناخته شده است.
    ,
     
    ,
    وی، افزود: تمامی مناسبت ها و روزها اعم از خوب و بد ز ذهن مردم پاک نمیشود و هر کدام به نوبه خود مراسمی در بین مردم دارد روز استکبار ستیزی سوا این روزها نبوده همگان جهت بزرگداشت این یوم الله به میدان خواهند آمد.
    ,
     
    ,
    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان  با اشاره به خوی استکباری دشمنان اظهار داشت: دشمنان دست از دشمنی با ایرانیان برنداشته و با نقشه های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند ولی با وجود وحدت ملت ایران هیچگاه به مقصد خود نخواهند رسید.
    ,
     
    ,
    وی، ۱۳ آبان را نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران توصیف کرد و افزود: موضع‌گیری تمام مسئولان در مقابله با استکبار یکسان و هم سو است و ملت ایران نیز هماهنگ با آرمان‌های نظام و انقلاب همواره  از  گرامیداشت این روزها و حضور در صحنه‌های دفاع از نظام  و انقلاب غافل نمانده‌اند
    ,
     
    ,
    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه گزافه‌گویی‌های مداوم رئیس جمهور آمریکا به دلیل شکست‌های پی در پی وی از  جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: مستکبران و به ویژه آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جواب یاوه‌گویی‌هایی خود را از ملت ایران دریافت کردند و بیقین حضور پر شور مردم در این روز مشتی محکم بر دهان یاه‌گویان و مستکبران بود
    ,
     
    ,
    وی، با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ملت ایران حفظ وحدت در سایه تبعیت از ولایت بوده است، بیان داشت:  ۱۳ آبان امسال نیز مردم ایران  با شور انقلابی و معرفت در راهپیمایی حاضر شدند و به دنیا نشان دادند که ملت ایران زیر بار استبداد و ظلم نمی‌رود.
    ,
     
    ,
    حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آن ها سر بزند و یا نگاهی چپ به این آب و خاک داشته باشند قطعا همین جوانان برای مقابله با دشمنان مردانه قد علم می کنند.
    ,

    مردم همیشه در صحنه زنجان امروز در جای جای این استان با حضور در راهپیمایی 13 آبان به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی جواب دندان شکن دادند.

    سیزده آبان زنجان

    سیزده آبان زنجان

    سیزده آبان زنجان

     

    سیزده آبان زنجان

    سیزده آبان زنجان

     

    سیزده آبان زنجان

    سیزده آبان زنجان

    سیزده آبان زنجان

    ,

    مردم همیشه در صحنه زنجان امروز در جای جای این استان با حضور در راهپیمایی 13 آبان به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی جواب دندان شکن دادند.

    ,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

     

    ,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

     

    ,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,

    سیزده آبان زنجان

    , سیزده آبان زنجان,
     
    ,

    مراسم یوم الله 13 آبان، صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولین، علمای اهل تشیع و تسنن و خیل عظیم مردم همیشه در صحنه استان در بیش از 50 نقطه برگزار شد.
    در حاشیه این مراسم جمعی از علما و مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: مشت های گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان استکبارجهانی به ویژه ترامپ است.

    استان سیستان و بلوچستان

     حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی
    علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13آبان به خبرنگارعصرهامون گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.
    وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، ادامه داد: مردم تحت لوای پرچم اسلام و رهبر انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبارجهانی می زنند.
     


    آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم
    نماینده مردم زاهدان در مجلس در خصوص تحریم های موشکی ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران باید به هوش و آگاه باشند؛ اقدامات ایران به جا است و در لوای سند تحریم نمی گنجد ما باید آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم زیرا نقض برجام از سوی آمریکا محرز است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید آمادگی خود را داشته و هوشیار باشیم.
     
    ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند
    مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای برجسته اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار عصرهامونگفت: حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی در این راهپیمایی تائید و تاکیدی است بر اینکه با گذشت سال ها هنوز ملت ایران بر موضع خود استوار هستند و متحد، متفق و ضد استکبار می باشند.
    وی در خصوص تحریم های موشیکی ایران توسط آمریکا افزود: در هر مسئله ای که مسئولان موضع بگیرند ما با آنها هستیم.
    چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است
    علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مردم در صحنه عمل، خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می کنند، گفت: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده به گونه ای که در هرفرصتی در هر کجای دنیا خشم و انزجار و نفرت خودرا از سیاست های آمریکا نشان می دهند.
    وی تصریح کرد: اقدامات و نیت های پلید سیاست گذاران آمریکا با شعار خود تحت عنوان "مبارزه با تروریسم" یا "دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر" در کشورها حضور پیدا کرده و مداخله نظامی می کنند ولی در عمل اثری از وقوع آزادی یا رفع و کاهش مواد مخدر یا جدیت آنها در مبارزه با گروه های افراطی مثل داعش مشاهده نمی شود.
     

    مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند
    وی با بیان اینکه تحلیل آمریکا نسبت به منطقه درست نیست، افزود: آنها بر اساس یک برداشت صحیح اقدام نمی کنند از همین رو نتیجه ای هم از اقدامات خود نمی بینند؛ آنچه مشاهده می کنیم حضور آمریکا به عنوان یک نوع دفاع از بعضی حکام کشورهای ارتجاعی و مستبد در مقابله با مواجهه با مردم است لذا امروز این برای همه مردم آشکار است و بر همین اساس در چنین روزی مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند.
    جمشیدنژاد در پاسخ به این سوال که چرا امروز مهار توان دفاعی و موشکی ایران به هدف اصلی آمریکا و اروپا تبدیل شده است نیز گفت: مخالفت با آزادی و آزادی خواهی و مخالفت آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی به گذشته های دور بر می گردد منتهی هیچگاه نتیجه مورد دلخواهی از اقدامات خود در هیچ زمینه ای ندیده لذا در استمرار فعالیتی که دارد به ظاهر محکومیت برای بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی تحت عنوان سپاه پاسداران است که باید تاکید کرد در این زمینه هم مانند قبل نتیجه ای نخواهند گرفت.

    آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد
    حجت‌‌الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروز مردم ایران با حضور بسیجی وار خود در راهپیمایی 13 آبان به دشمن می گویند که تاکنون هر چه در توان داشتید بر علیه ما به کار گرفتید اما آگاه باشید کاری از پیش نخواهید برد و تا زمانی که ملت ایران در خط رهبری باشند شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
    وی با بیان اینکه قانون کاتسا برای سه کشور ایران، شوروی و کره شمالی برنامه ریزی شده است، افزود: در هیچ جای برجام هیچ خطی از بحث های موشکی و نظامی ایران نیست آمریکا می خواهد زور گویی خود را اثبات کند اما بداند تو دهنی محکمی از مردم ایران خواهد خورد.
    امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بیان کرد: این بهانه جویی های آمریکا به فرموده رهبر انقلاب نشان دهنده بدعهدی آنها است.

     
    یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد
    مولوی یوسف گرگیچ امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه با مشت های گره کرده شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر اسرائیل" را بر سر دشمنان فرود خواهیم آورد، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده تا به عنوان یک عالم دینی با صدای رسا و بلند شعار استکبار ستیزی به معنای حفظ استقلال کشور و دفاع از مظلوم را سر دهیم.
    وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، افزود: راهپیمایی امسال برگ زرینی در افتخارات ملت ایران است زیرا یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد لذا امروز مشتهای گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان یاوه‌گویان است.
    مولوی گرگیچ با اشاره به اینکه اهل سنت هرسال به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند، ادامه داد: هر فرد مسلمان بر اساس منطق و آموزه های دینی موظف به مقابله با ظلم و استکبار جهانی است.
    امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: یکی از درس های بزرگ زندگی اهل بیت(ع) و به خصوص امام حسین (ع) این بود که در مقابل طاغوت سر خم نکرد.

    ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد
    مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.
    مولوی سید محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.
    مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.
     

    وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.
    نویسنده بلوچ با اشاره به تحریم های آمریکا بیان کرد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام  توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از جبهه استکبار به گوش می‏رسد.
    مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

    هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت
    علی داورنیا رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه 13 آبان نشان دهنده یکی از مهم‌ترین شاخص‌های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی «ظلم ناپذیری»، «عدالت‌خواهی» و «استکبارستیزی» است، اظهار کرد: بهترین پاسخ به صحبت‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا، پاسخ دندان شکن و مقدرانه‌ مقام معظم رهبری دانست که حسن ختام حکیمانه‌ای بر این موج بود.
     

    وی مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان را شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان دانست و ادامه داد: این روز سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.
    داورنیا بیان کرد: 13 آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سرور و سالار شهیدان است که لرزه بر لانه فساد، شر و جاسوسی مستکبران جهانی انداخت.

    آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است
    محمد محمدی رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مردم هم با مشارکت بالای خود عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
    وی افزود: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
     

    محمدی با اشاره به روز 13 آبان و اهمیت آن بیان کرد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان همواره در مبارزات ملت بزرگ ایران به اهداف و آرمان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می اندیشند و نقش بی بدیل خود را در گسستن بندهای وابستگی به بیگانگان، به خوبی انجام می دهند.
     رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار خاطرنشان کرد: وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

    سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سیاست استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی در ردیف محکمات نظام اسلامی بوده است.
    حجت الاسلام محسن عارفی ادامه داد: مقوله استکبار ستیزی همواره در مراسم گوناگون از جمله ۱۳ آبان به عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر زورگویی، زیاده خواهی مداخله جویی و افزون طلبی مستکبران بویژه آمریکا جنایتکار بر آن تاکید شده است.
    وی به دو راهبرد اصلی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف داخلی میان مردم و حاکمیت و ایجاد شرایط و تحریم جدید و افزایش فشار های بیرونی به منظور تبدیل مولفه های اجماع ساز و قدرت ملی به موضوعات  مورد اختلاف و مناقشه می باشد به طوری که در مواضع اخیر هیات حاکی آمریکا به ویژه در سخنان رئیس جمهور آن کشور به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.
    حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: آمریکا  دوست دارد که مسائل دفاعی ایران اسلامی مورد مذاکره قرار گیرد اما این مورد اصلا جای مذاکره را ندارد.
    وی تاکید کرد: آمریکا  پایبند به حرف های خود نیست و روز بر روز تحریم ها را زیاد می کند اما با این حال ملت ایران نه تنها از آمریکا نمی ترسد بلکه با تمام وجود در مقابل استکبار می ایستد.

    رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است
    فرماندار ویژه زابل نیز گفت: رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است چرا که ایشان با درنظر گرفتن تمام جوانب رهبری کشور را بر عهده دارند.
     

    هوشنگ ناظری ادامه داد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که از مواضع خود کوتاه نمی آیند و پشتوانه نظام مقدس اسلامی ایران هستند.
    وی افزود: سخنان اخیر ترامپ بسیار مضحک و سخیفانه بود به طوری که با تمام وجود دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رساند.
    ناظری تصریح کرد: آمریکا و سران غربی هر روز به بهانه جدید و واهی سعی بر اعمال فشار بر ملت ایران را دارند و در تازه ترین بهانه خود توان نظامی ایران را مورد هجمه قرار دارند اما استعمارگران باید بدانند ملت ایران ترس و واهمه ای از آنان ندارند.
     
     
    حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است
     حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: امروز شاهد خیل عظیمی از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی هستیم که نشانگر بیداری مردم نسبت به مسائل روز است.
    وی افزود: قشر های مختلف مردم دسته به دسته با شور و شعف وصف ناپذیری از ساعات اولیه صبح خود را به مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) رساندند تا مانند دیگر مردم کشور شعار" مرگ بر استکبار" سر دهند.
     امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در هر کشور مناسبات خاصی وجود دارد، گفت: ۱۳ آبان یاد آور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف ایران برای ادای عهد و لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم انقلاب به میادین آمده و نفرت خود را به سردمداران کفر اعلام می کنند.
    حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از هر طیف و قشر و با هر جریان سیاسی با همبستگی کنار هم، وحدت ملت شریف ایران را به نمایش گذاشتند.
    وی خاطر نشان کرد: بی شک حماسه سازی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال بازتاب های گسترده ای خواهد داشت که دشمنان انقلاب خواهند فهمید که مردم ایران چه شیعه و سنی پیرو ولایت فقیه بوده و برای دفاع از مرز و کیان کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
     
     
    استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست
    مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام اهل سنت جمعه شهرستان سراوان گفت: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با حضور و مشارکت گسترده مردم و با همراهی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و آرمان های انقلاب وایستادگی مقابل تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان آغاز شد.
    وی ادامه داد: استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست و آمریکا همیشه دشمن بوده و هم اکنون نیز دشمن باقی مانده است.
     امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: مردم شهرستان سراوان همانند دیگر مناسبات ملی با حضور گسترده خود مقابل زیاده خواهی ها و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا ایستادگی کردند.
    مولوی ساداتی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به ملت آمریکا لقب تروریست را داده است که این موضوع توهین بزرگی به ملت ایران به حساب می آید که مردم در تمامی نقاط کشور با حضور پر شور خود  پاسخ ترامپ را دادند.

    حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است
    مولوی بزگ زاده مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان شهرستان سراوان در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم مرزدار شهرستان سراوان نماد وحدت و همدلی است که به رخ جهانیان کشاندند.
    وی افزود: حضور سیل آسای آحاد مردم شیعه،سنی، زن، مرد و حضور گسترده از هر صنف در این راهپیمایی که بی شک دشمنان مستکبر خصوصا سران جنایتکار امریکا چشم دیدن چنین جمعیتی را ندارند مایه فخر و مباهت خواهد بود.
     

    مدرس حوزه علیمه دارلعلوم زنیگان شهرستان سراوان خاطر نشان  کرد: حضور بی نظیر امروز مردم تیر خلاصی به سخنان زهرآلود رئیس جمهور آمریکا است.
     مولوی بزرگ زاده گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند مردم شریف ایران گوش به فرمان سکاندار انقلاب هستند و با حضور امروز خود صفحه زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
    وی خاطر نشان کرد: مردم شیعه و سنی سراوان برخلاف اراجیف غرب، بدون هیچ گونه چشم داشتی شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند تاخشم خود را نسبت به سخنان اهانت آمیز ترامپ اعلام کردند.
     
    سپاه پاسداران از بدنه ملت است
    عبدالحکیم شهمیری بخشدار جالق شهرستان سراوان هم در ادامه افزود: راهپیمایی یوم الله 13 امسال، با توجه به موضع گیری ها و یاوه سرایی های ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مردم بخش مرزی جالق با حضور خود در صحنه پاسخ محکمی به یاوه سرایی های ترامپ خواهند داد.
    وی خاطر نشان کرد: مردم جالق با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و با همبستگی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت مجدد کردند.
    بخشدار جالق گفت: مردم ایران بار دیگر اعلام کردند که سپاه پاسداران از بدنه خود مردم است، و ارتش منظم و کلاسیک کشور هیچ وقت تحریف شدنی نیست.
    شهمیری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله 13 آبان، افزود: ملت مسلمان ایران در این راهپیمایی نیز با اعلام همبستگی با تمام مظلومان دنیا اعم از مردم عراق، سوریه، بحرین، لبنان و افغانسان نفرت خود را از استکبار جهانی و سران کفر به معرض نمایش گذاشتند.
     
    حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر
    مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان گفت: مردم همیشه درصحنه شهرستان سراوان اعم از شیعه و سنُی،  فارس و بلوچ ، زن و مرد، دانش آموزان دختر و پسر مانند سنوات گذشته با حضور حداکثری خود در یوم الله ۱۳ آبان، مُشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر زدند تا هیچ قدرتی در جهان حتی اجازه قیاس کردن قدرت خود را با قدرت ایران که ملت همیشه در صحنه است، را به خود ندهد.
    وی اضافه کرد: امروز تمام ممالک کفر جهان، علیه مسلمانان امت واحد شدند که هدف آنها نه تنها شیعه و نه تنها سُنی است، بلکه آنان با اصل اسلام مخالف هستند.
    رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد:  متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که مسلمانان با عقیده های مختلف با همدیگر در جنگ و نزاع بوده و خون همدیگر را می ریزند که امید است  این عقاید دوباره با هم ید واحد شده و با هم متحد گشته تا مسلمانان به قدرت صدراسلام برگردند.
     شیخ زاده گفت: امروز اگر ترامپ ها و نتانیاهوها غلط اضافی کرده و حرف های بی پایه و اساس می زنند از نا آگاه بودن چنین افرادی است، چنانچه مسلمانان جهان اسلام با هم متحد شوند نه ترامپ و نه نتانیاهو،  جرأت کلمه ای حرف زدن در خصوص خاورمیانه را هرگز به خود نمی دهند و فقط به فرموده امام راحل (ره) عمل کرده که فرموده اند : آن قدر عصبانی شوید تا از عصبانیتتان بمیرید.
     
     
    از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند
     وی ادامه داد: امروز الحمدللـــه ایران قدرت منطقه بوده و از خلیج همیــشه «فارس» تا خزر از آذربایجان تا بلوچستـــان  و ما ایرانیان پشتیبان ولایت فقیه بوده و نمی گذاریم هیچ بیگانه ای خیال چنگ انداختن به خاک پاک وطن را در سر بپروراند.
    رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان تصریح کرد: همانطور که جوانان با غیرت مملکت اسلامی لانه جاسوسی را در چنین روزی تسخیر کردند و شماری از جاسوسان را باقدرت به اسارت گرفتند، جوانان ایران هنوز مثل سابق در خدمت دین و کشور و رهبر برای جان فدایی حاضر و آماده اند.
    شیخ زاده اضافه کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و روستائیان ورزشکار امروز آمده است تا بگوید آمریکا و همه متحدانش در برابر قدرت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که قدرت اصلی ایران، ملت غیور و همیشه در صحنه بوده که پشت سر رهبر معظم انقلاب آماده ایستاده اند.
     
     مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی
    حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان سالروز استکبار ستیزی ملت ایران در برابر آمریکا، در گفت و گو با خبرنگار پهره، بااشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال در این خصوص اظهار داشت:هر زمان که آمریکا اقدام به لفاظی گری، عربده کشی و تحریم های بیشتری علیه ملت بزرگ ایران را می کند، حضور مردم بر خلاف تصورات آنها در عرصه های مهم ملی همچون راهپیمایی 13 آبان، پرشورتر و گسترده می شود و پیامشان به دولت مردان آمریکایی این است که در برابرهیمنه پوشالی آنها نه تنها عقب نشینی نخواهند کرد، بلکه فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند تر و رساتر از هرسال خواهد بود.
     

    وی تصویب کاتسا آمریکا را برخلاف برجام بیان کرد و گفت: آمریکا در ابتدا تحریم هایی تحت عنوان سیاه چاله بعد از امضای برجام تصویب کردند و در ادامه برنامه هایشان تحریم ها را گسترده تر از قبل به نام کاتسا که معروف به مادر تحریم هااست علیه ایران مصوب کردند اما مثل همیشه به در بسته خوردند و تحریم های جدید هیچ نتیجه مثبتی برایشان نداشت.
    امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آیات قرآن و داشتن صبر و شکیبایی در برابر کید دشمنان افزود: اگر امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمن تقوا، صبر و شکیبایی داشته باشد و از غیر خدا نترسد هرگز توطئه های دشمنان بر آنها اثری نخواهد داشت.
    حجت الاسلام ابطحی توان موشکی ایران را خاری در چشم آمریکا دانست و تصریح کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران همچون یک خار در چشم دولت مردان آمریکایی است و به خوبی می دانند اگر بخواهند یک درگیری و جنگ نظامی در منطقه راه بیندازند شکستشان حتمی خواهد بود و همیشه در تکاپو و تلاش هستند تا ما را تضعیف و مجبور به عقب نشینی بکنند تا ما هرگز قوی نشویم اما نمی دانند ایران روز به روز قوی تر و استوارتر می شود و اگر کوچکترین اشتباهی از آنها رخ دهد پایگاه های نظامی شان در منطقه در تیر راس ما هستند.
     

    امام جمعه ایرانشهر مقاومت و ایستادگی را پیام ملت ایران  به یاوه گویی دولت مردان آمریکا خاطر نشان کرد و افزود: دولت ما باید یک تصمیم جدی و مهم بگیرد و همچون رهبر معظم انقلاب که با شفافیت، قاطعیت و با صلابت در مقابل یاوه گویی آنها ایستادگی کرد، عمل کند و اجازه هیچ اقدامی به آمریکا را ندهد و مطمئن باشد رفتار نرمشانه دربرابر دشمن او را گستاخ تر می کند و تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت است و نیروهای نظامی و مردم هم با وحدت و همدلی پشت دولت خواهند بود.

    راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
    حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با یادآوری خاطرات و مجاهدات دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی به زوایای پیدا و پنهان دخالت های سفارت آمریکا در کشور پرداخت و گفت: در واقع به دلیل اوج خباثت سردم داران استکباری کشورهای غربی هیچ گاه نمی توان به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اعتماد کرد و لازم است تا مسئولان کشور با هوشیار بیشتری به مسائل نگاه کنند چرا که این شیطان بزرگ همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
    وی افزود: آمریکایی ها با دخالت های همیشگی که در سال های قبل از انقلاب و پس از آن در کشور انجام دادند باعث تنش ها و مشکلات بسیاری در اوضاع سیاسی ایران شدند و اینک نیز با اینکه به روشنی برجام را نقض کرده و اعلام میکند به آن پایبند نیست ایران را متهم به عدم پایبندی به برجام میکند.
    حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان، خاطرنشان کرد:  در این روز مهم بود که دانشجویان بصیر و فهیم ایران با حمله به سفارت آمریکا این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جهانیان نشان دادند آمریکایی ها حتی در روابط دیپلماتیک هم به دنبال جاسوسی و خراب کاری هستند.
     

    13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست
    جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروزه عدم توانایی استکبار در حل بحران های منطقه ای موجب شده تا دیگر بت ابر قدرت ها شکسته شود و جهانیان بدانند که دیگر استکبار جهانی نمی تواند به ملت های آزاده آسیبی وارد کند.
    وی افزود: حماسه 13 آبان برای ابد در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود چرا که پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن در جهان رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و در ادامه آن نیز خبر شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگان ها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست تا ملت های آزاده جهان بدانند قدرت آمریکا تنها یک دروغ بزرگ بوده و آمریکا همچون طبلی تو خالی است.
    سرهنگ پاسدار نادر شهرکی با اشاره بر لزوم شناخت راه های نفوذ دشمنان و سد کردن این راه ها با بصیرت و آگاهی ملی، بیان کرد: مسئولین ما باید هشیار بوده و نباید اجازه دهند تا نفوذی ها در کشور ما جای  برای خود داشته باشند، و ملت فهیم ایران نیز باید با بصیرت سیاسی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر استکبار و نقشه های دشمنان هوشیار باشند.

    راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
    رئیس دانشگاه پیام نور راسک سیزدهم آبان ماه را روز ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی و وحدت همیشگی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار دانست و اظهار داشت: این روز را می توان نمونه ای از بیداری همیشگی دانشجویان ایران در برابر نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی شاه، دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت، آگاهی و آن فهم انقلابی که داشتند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و راه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را در انقلاب ملت ایران بستند تا همچون چراغی روشن راه را برای دیگر ملت های آزادی خواه جهان نمایان کنند.
     

    وی ادامه داد: دانشجویان ما ثابت کرده اند که همواره با بصیرت و فهم سیاسی، انقلاب خود را در برابر سناریوهای دشمن بیمه کرده و هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و نخواهند گذاشت تا غربی ها به خود اجازه دخالت در امور کشور ایران را بدهند.
    عبدالملک شهنواز خالقدادی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عدم پایبندی به برجام و صحبت های ضد ایرانی ترامپ نمونه بارزی از دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است، آنان نه تنها هیچ باوری به برجام نداشته بلکه از آن بر علیه ملت ایران استفاده میکنند و میخواهند از این طریق برای خود راه نفوذی به کشور ایجاد کنند.

    ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است
    هوشنگ بامری فرماندار دلگان با تاکید بر اینکه امروز ما با حضور در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را از آمریکا و تمامی ایادی و تمامی جیره خواران این کشور را همگام با سایر اقشار در سایر نقاط کشورمان ابراز می کنیم، بیان کرد: با حضور خود ثابت می کنیم که دانش آموزان و دانشجویانی که لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان تسخیر کرده اند در آن زمان تشخیص و بینش عمیقی از موضوع داشته اند.
    وی با اشاره به اینکه امیدواریم دانش آموزان امروز ما به تبعیت از دانش آموزان اول انقلاب باید هر روز بر بینش و بصیرت خود بیفزایند، ادامه داد: آنها باید در مقابل توطئه های مستکبران جهانی آماده باشند.
    این مسئول با بیان اینکه ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است، اظهار کرد: مردم کشورمان از اول انقلاب اسلامی هر زمانی در صحنه اول انقلاب حضور داشته اند و پاسخ یاوه گویی های سران استکبار جهانی را داده اند.
     

    بامری با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال نسبت به سال های قبل متفاوت باشد، گفت: با توجه به صحبت های سخیف و مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا که سخنانی را علیه ملت مسلمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.
    وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با آگاهی و شناختی را که دارند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برگرفته از بینش انقلابی خود همیشه این را به اثبات رسانده اند که اگر ارتباط بین حاکمیت و مردم استحکام بیشتری داشته باشد، قطعا هر نوع دسیسه و توطئه ای که دشمن داشته باشد، نقش بر آب خواهند کرد.

    مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است
    حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز گفت: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
    وی افزود:راهپیمایی 13آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است و در راه رسیدن به این استقلال، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.
    وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
     

    حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور راهپیمایی 13 آبان را پاسخ ملت ایران به رییس جمهور ابله آمریکا دانست و تاکید کرد: ملت فهیم ایران هیچ گاه از تهدیدها و تحریم ها نهراسیده است و دولت آمریکا نمی تواند با اعمال فشار، ملت ما را از آرمان هایش عقب براند.

    ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست
    محمد میهنی اظهار کرد: روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و شعار مرگ بر آمریکا به عنوان تنفر از تفکر استکباری و ظلم ستیزی شعار همیشگی مردم ایران شد.
    وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران، افزود: ماهیت استکباری و استعماری آمریکا در سخنان ترامپ مشهود است و امروز ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست، آمریکا به دنبال به استعمار کشیدن ملت های مظلوم است و از تحریم و تهدید برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند و هر کشوری بخواهد در مقابل خوی استکباری آمریکا بایستد این کشور از راه ها های مختلف درصدد ضربه زدن به آن کشور برمی آید.
    وی استکبارستیزی را فلسفه حضور مردم در راهپیمایی 13 ابان نامید و خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان همدل و یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و مردم میرجاوه نیز همدم با سایر ملت ایران با حضور در این راهپیمایی، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را به نمایش گذاشتند.
     

    میهنی راهپمایی 13 آبان را نمایش اتحاد ملت ایران در برابر ظلم عنوان و تاکید کرد: آمریکا در سال های گذشته تحت پوشش حقوق بشر از کشورهای مختلف بهره برداری کرده است با وجود ادعای حقوق بشری خود آشکارا از تروریست هایی مانند داعش حمایت می کند، مردم ما با این حضور همدلی خود را در مبارزه با استکبار به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ گاه دست از آرمان های والای خود در مبارزه با ظلم برنمی دارند و همواره پشتیبان رهبر و انقلاب خویش هستند و بزرگترین پاسخ به دولت آمریکا همان سخن رهبر کبیر انقلاب است که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    آمریکا قابل اعتماد نیست
    حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اذعان داشت: 13 آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی خاطره انگیز است.
    وی با بیان اینکه این روز نماد استکبار ستیزی برای همه ی مسلمانان جهان است ادامه داد: هر کجای جهان امروز جنایتی رخ می دهد رده پای آمریکا و هم پیمانانش دیده می شود.
    حجت الاسام گزمه تصریح کرد: کشورهایی همچون عراق، بحرین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروزه از جناح آمریکایی ضربه بزرگی خورده اند، آمریکا در طول این سال ها نشان داده است که به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی می گردد.
     

    امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا امروزه همه ی دنیا دیدند که رئیس جمهور دیوانه این کشور چه بر سر توافق هسته ای آورده است.
    وی اظهار کرد: تجربه تلخ مذاکرات هسته ای نباید با اروپا تکرار شود، زیرا دست اروپا و آمریکا در یک کاسه قرار دارد.
    ,

    مراسم یوم الله 13 آبان، صبح امروز (شنبه) با حضور مسئولین، علمای اهل تشیع و تسنن و خیل عظیم مردم همیشه در صحنه استان در بیش از 50 نقطه برگزار شد.
    در حاشیه این مراسم جمعی از علما و مسئولین استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" در باور ملت ایران نهادینه شده است، عنوان کردند: مشت های گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان استکبارجهانی به ویژه ترامپ است.

    ,
    ,

    استان سیستان و بلوچستان

     حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی
    علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 13آبان به خبرنگارعصرهامون گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.
    وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، ادامه داد: مردم تحت لوای پرچم اسلام و رهبر انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبارجهانی می زنند.
     

    , استان سیستان و بلوچستان,
    ,
    , حضور گسترده مردم جواب کوبنده ای بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی,
    , عصرهامون ,
    ,
    ,
    , ,

    آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم
    نماینده مردم زاهدان در مجلس در خصوص تحریم های موشکی ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران باید به هوش و آگاه باشند؛ اقدامات ایران به جا است و در لوای سند تحریم نمی گنجد ما باید آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم زیرا نقض برجام از سوی آمریکا محرز است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید آمادگی خود را داشته و هوشیار باشیم.
     
    ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند
    مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای برجسته اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار عصرهامونگفت: حضور گسترده مردم اعم از شیعه و سنی در این راهپیمایی تائید و تاکیدی است بر اینکه با گذشت سال ها هنوز ملت ایران بر موضع خود استوار هستند و متحد، متفق و ضد استکبار می باشند.
    وی در خصوص تحریم های موشیکی ایران توسط آمریکا افزود: در هر مسئله ای که مسئولان موضع بگیرند ما با آنها هستیم.
    چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است
    علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه مردم در صحنه عمل، خوی اصلی استکبار جهانی را مشاهده می کنند، گفت: چهره آمریکا برای مردم آشکار شده به گونه ای که در هرفرصتی در هر کجای دنیا خشم و انزجار و نفرت خودرا از سیاست های آمریکا نشان می دهند.
    وی تصریح کرد: اقدامات و نیت های پلید سیاست گذاران آمریکا با شعار خود تحت عنوان "مبارزه با تروریسم" یا "دفاع از آزادی و مبارزه با مواد مخدر" در کشورها حضور پیدا کرده و مداخله نظامی می کنند ولی در عمل اثری از وقوع آزادی یا رفع و کاهش مواد مخدر یا جدیت آنها در مبارزه با گروه های افراطی مثل داعش مشاهده نمی شود.
     
    ,
    , آمادگی خود را در قسمت های دفاعی داشته باشیم,
    ,
    ,
    , ملت ایران متحد، متفق و ضد استکبار هستند,
    , عصرهامون,
    ,
    , چهره آمریکا برای مردم آشکار شده است,
    , عصرهامون ,
    ,
    ,
    , ,

    مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند
    وی با بیان اینکه تحلیل آمریکا نسبت به منطقه درست نیست، افزود: آنها بر اساس یک برداشت صحیح اقدام نمی کنند از همین رو نتیجه ای هم از اقدامات خود نمی بینند؛ آنچه مشاهده می کنیم حضور آمریکا به عنوان یک نوع دفاع از بعضی حکام کشورهای ارتجاعی و مستبد در مقابله با مواجهه با مردم است لذا امروز این برای همه مردم آشکار است و بر همین اساس در چنین روزی مردم ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند.
    جمشیدنژاد در پاسخ به این سوال که چرا امروز مهار توان دفاعی و موشکی ایران به هدف اصلی آمریکا و اروپا تبدیل شده است نیز گفت: مخالفت با آزادی و آزادی خواهی و مخالفت آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی به گذشته های دور بر می گردد منتهی هیچگاه نتیجه مورد دلخواهی از اقدامات خود در هیچ زمینه ای ندیده لذا در استمرار فعالیتی که دارد به ظاهر محکومیت برای بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی تحت عنوان سپاه پاسداران است که باید تاکید کرد در این زمینه هم مانند قبل نتیجه ای نخواهند گرفت.

    آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد
    حجت‌‌الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروز مردم ایران با حضور بسیجی وار خود در راهپیمایی 13 آبان به دشمن می گویند که تاکنون هر چه در توان داشتید بر علیه ما به کار گرفتید اما آگاه باشید کاری از پیش نخواهید برد و تا زمانی که ملت ایران در خط رهبری باشند شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
    وی با بیان اینکه قانون کاتسا برای سه کشور ایران، شوروی و کره شمالی برنامه ریزی شده است، افزود: در هیچ جای برجام هیچ خطی از بحث های موشکی و نظامی ایران نیست آمریکا می خواهد زور گویی خود را اثبات کند اما بداند تو دهنی محکمی از مردم ایران خواهد خورد.
    امام جمعه موقت شهرستان زاهدان بیان کرد: این بهانه جویی های آمریکا به فرموده رهبر انقلاب نشان دهنده بدعهدی آنها است.

     
    یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد
    مولوی یوسف گرگیچ امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه با مشت های گره کرده شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر اسرائیل" را بر سر دشمنان فرود خواهیم آورد، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده تا به عنوان یک عالم دینی با صدای رسا و بلند شعار استکبار ستیزی به معنای حفظ استقلال کشور و دفاع از مظلوم را سر دهیم.
    وی با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، افزود: راهپیمایی امسال برگ زرینی در افتخارات ملت ایران است زیرا یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد لذا امروز مشتهای گره کرده مردم پشتوانه نظام برای بستن دهان یاوه‌گویان است.
    مولوی گرگیچ با اشاره به اینکه اهل سنت هرسال به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند، ادامه داد: هر فرد مسلمان بر اساس منطق و آموزه های دینی موظف به مقابله با ظلم و استکبار جهانی است.
    امام جماعت اهل سنت مسجد حضرت ابراهیم(ع) زاهدان در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: یکی از درس های بزرگ زندگی اهل بیت(ع) و به خصوص امام حسین (ع) این بود که در مقابل طاغوت سر خم نکرد.

    ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد
    مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.
    مولوی سید محمد درتکیده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده اند اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.
    مولوی اهل سنت ادامه داد: آمریکا همواره با حربه های مختلف در تلاش برای ضربه زدن و ایجاد مانع در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و  اجرا و عملیاتی شدن قانون ظالمانه (کاتسا) که از آن به مادر تحریم‌ها یاد می‏ شود در این راستا است.
     
    ,
    , مردم ایران با حضور در راهپیمایی تنفر خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان می دهند,
    ,
    ,
    ,
    , آمریکا تودهنی محکمی از ملت ایران خواهد خورد,
    , عصرهامون ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , یاوه گویی های استکبار جهانی در عزم و اراده ملت ایران هیچ تاثیری ندارد,
    , عصرهامون ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ترامپ با بهانه موشکی قصد فروش سلاح در منطقه را دارد,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    وی گفت: ملت ایران به‏ ویژه جوانان غیور و انقلابی کشورمان امروز با حضور خود در ۱۳ آبان، پاسخ قاطع و دندان‏شکنی به آمریکا و اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی در این ‏رابطه دادند.
    نویسنده بلوچ با اشاره به تحریم های آمریکا بیان کرد: هنوز تکلیف برجام هسته‏ ای نامشخص و در هاله‏ای از ابهام  توسط آمریکا است که زمزمه برجام‌های موشکی و حقوق بشری از جبهه استکبار به گوش می‏رسد.
    مولوی درتکیده خاطرنشان کرد: دانش آموزان با تأسی به دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

    هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت
    علی داورنیا رئیس بنیاد شهید چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه 13 آبان نشان دهنده یکی از مهم‌ترین شاخص‌های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی «ظلم ناپذیری»، «عدالت‌خواهی» و «استکبارستیزی» است، اظهار کرد: بهترین پاسخ به صحبت‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا، پاسخ دندان شکن و مقدرانه‌ مقام معظم رهبری دانست که حسن ختام حکیمانه‌ای بر این موج بود.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , هویت استکباری و انقلابی مردم ایران در 13 آبان شکل گرفت,
    ,
    ,
    , ,

    وی مهمترین اثرات و نتایج 13 آبان را شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان دانست و ادامه داد: این روز سبب آشکار شدن جنایت های استکبار جهانی، شکسته شدن استراتژی و سیاست تهدید و فشار و تضمین تداوم پیروزی های انقلاب اسلامی شد.
    داورنیا بیان کرد: 13 آبان طنین فریاد «هیهات منّا الذله» سرور و سالار شهیدان است که لرزه بر لانه فساد، شر و جاسوسی مستکبران جهانی انداخت.

    آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است
    محمد محمدی رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: 13آبان فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مردم هم با مشارکت بالای خود عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
    وی افزود: با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زور گویانه و خوی استکباری و استعماری دولت‌ مردان آمریکا در مواجهه با ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    , آمریکا شیطان و دشمن بزرگ جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی است,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    محمدی با اشاره به روز 13 آبان و اهمیت آن بیان کرد: فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان همواره در مبارزات ملت بزرگ ایران به اهداف و آرمان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می اندیشند و نقش بی بدیل خود را در گسستن بندهای وابستگی به بیگانگان، به خوبی انجام می دهند.
     رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار خاطرنشان کرد: وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت عظیم نهضت و انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی، نفی نظام‌های سلطه و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ فرداهای این کشور قرار گیرد.

    سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سیاست استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی در ردیف محکمات نظام اسلامی بوده است.
    حجت الاسلام محسن عارفی ادامه داد: مقوله استکبار ستیزی همواره در مراسم گوناگون از جمله ۱۳ آبان به عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ایران در برابر زورگویی، زیاده خواهی مداخله جویی و افزون طلبی مستکبران بویژه آمریکا جنایتکار بر آن تاکید شده است.
    وی به دو راهبرد اصلی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف داخلی میان مردم و حاکمیت و ایجاد شرایط و تحریم جدید و افزایش فشار های بیرونی به منظور تبدیل مولفه های اجماع ساز و قدرت ملی به موضوعات  مورد اختلاف و مناقشه می باشد به طوری که در مواضع اخیر هیات حاکی آمریکا به ویژه در سخنان رئیس جمهور آن کشور به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.
    حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: آمریکا  دوست دارد که مسائل دفاعی ایران اسلامی مورد مذاکره قرار گیرد اما این مورد اصلا جای مذاکره را ندارد.
    وی تاکید کرد: آمریکا  پایبند به حرف های خود نیست و روز بر روز تحریم ها را زیاد می کند اما با این حال ملت ایران نه تنها از آمریکا نمی ترسد بلکه با تمام وجود در مقابل استکبار می ایستد.

    رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است
    فرماندار ویژه زابل نیز گفت: رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است چرا که ایشان با درنظر گرفتن تمام جوانب رهبری کشور را بر عهده دارند.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    , سیاست استکبار ستیزی در ردیف محکمات نظام به شمار می رود,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , رمز موفقیت ملت ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب است,
    ,
    ,
    , ,

    هوشنگ ناظری ادامه داد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که از مواضع خود کوتاه نمی آیند و پشتوانه نظام مقدس اسلامی ایران هستند.
    وی افزود: سخنان اخیر ترامپ بسیار مضحک و سخیفانه بود به طوری که با تمام وجود دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رساند.
    ناظری تصریح کرد: آمریکا و سران غربی هر روز به بهانه جدید و واهی سعی بر اعمال فشار بر ملت ایران را دارند و در تازه ترین بهانه خود توان نظامی ایران را مورد هجمه قرار دارند اما استعمارگران باید بدانند ملت ایران ترس و واهمه ای از آنان ندارند.
     
     
    حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است
     حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: امروز شاهد خیل عظیمی از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی هستیم که نشانگر بیداری مردم نسبت به مسائل روز است.
    وی افزود: قشر های مختلف مردم دسته به دسته با شور و شعف وصف ناپذیری از ساعات اولیه صبح خود را به مقابل مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) رساندند تا مانند دیگر مردم کشور شعار" مرگ بر استکبار" سر دهند.
     امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه در هر کشور مناسبات خاصی وجود دارد، گفت: ۱۳ آبان یاد آور تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و همه ساله ملت شریف ایران برای ادای عهد و لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم انقلاب به میادین آمده و نفرت خود را به سردمداران کفر اعلام می کنند.
    حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از هر طیف و قشر و با هر جریان سیاسی با همبستگی کنار هم، وحدت ملت شریف ایران را به نمایش گذاشتند.
    وی خاطر نشان کرد: بی شک حماسه سازی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال بازتاب های گسترده ای خواهد داشت که دشمنان انقلاب خواهند فهمید که مردم ایران چه شیعه و سنی پیرو ولایت فقیه بوده و برای دفاع از مرز و کیان کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , حماسه سازی در راهپیمایی ۱۳ آبان  نشانگر بیداری مردم است,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,
     
    استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست
    مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام اهل سنت جمعه شهرستان سراوان گفت: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با حضور و مشارکت گسترده مردم و با همراهی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و آرمان های انقلاب وایستادگی مقابل تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمنان آغاز شد.
    وی ادامه داد: استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست و آمریکا همیشه دشمن بوده و هم اکنون نیز دشمن باقی مانده است.
     امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: مردم شهرستان سراوان همانند دیگر مناسبات ملی با حضور گسترده خود مقابل زیاده خواهی ها و تهدیدات رئیس جمهور آمریکا ایستادگی کردند.
    مولوی ساداتی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به ملت آمریکا لقب تروریست را داده است که این موضوع توهین بزرگی به ملت ایران به حساب می آید که مردم در تمامی نقاط کشور با حضور پر شور خود  پاسخ ترامپ را دادند.

    حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است
    مولوی بزگ زاده مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان شهرستان سراوان در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم مرزدار شهرستان سراوان نماد وحدت و همدلی است که به رخ جهانیان کشاندند.
    وی افزود: حضور سیل آسای آحاد مردم شیعه،سنی، زن، مرد و حضور گسترده از هر صنف در این راهپیمایی که بی شک دشمنان مستکبر خصوصا سران جنایتکار امریکا چشم دیدن چنین جمعیتی را ندارند مایه فخر و مباهت خواهد بود.
     
    ,
    , استقلال و منافع ملی کشور قابل مذاکره و معامله نیست,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , حضور سیل آسای مردم شیعه و سنی سراوان مایه مباهات است,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    مدرس حوزه علیمه دارلعلوم زنیگان شهرستان سراوان خاطر نشان  کرد: حضور بی نظیر امروز مردم تیر خلاصی به سخنان زهرآلود رئیس جمهور آمریکا است.
     مولوی بزرگ زاده گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند مردم شریف ایران گوش به فرمان سکاندار انقلاب هستند و با حضور امروز خود صفحه زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
    وی خاطر نشان کرد: مردم شیعه و سنی سراوان برخلاف اراجیف غرب، بدون هیچ گونه چشم داشتی شعار "مرگ بر آمریکا" را سردادند تاخشم خود را نسبت به سخنان اهانت آمیز ترامپ اعلام کردند.
     
    سپاه پاسداران از بدنه ملت است
    عبدالحکیم شهمیری بخشدار جالق شهرستان سراوان هم در ادامه افزود: راهپیمایی یوم الله 13 امسال، با توجه به موضع گیری ها و یاوه سرایی های ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، مردم بخش مرزی جالق با حضور خود در صحنه پاسخ محکمی به یاوه سرایی های ترامپ خواهند داد.
    وی خاطر نشان کرد: مردم جالق با اعلام انزجار خود از استکبار جهانی و با همبستگی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیعت مجدد کردند.
    بخشدار جالق گفت: مردم ایران بار دیگر اعلام کردند که سپاه پاسداران از بدنه خود مردم است، و ارتش منظم و کلاسیک کشور هیچ وقت تحریف شدنی نیست.
    شهمیری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله 13 آبان، افزود: ملت مسلمان ایران در این راهپیمایی نیز با اعلام همبستگی با تمام مظلومان دنیا اعم از مردم عراق، سوریه، بحرین، لبنان و افغانسان نفرت خود را از استکبار جهانی و سران کفر به معرض نمایش گذاشتند.
     
    حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر
    مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان گفت: مردم همیشه درصحنه شهرستان سراوان اعم از شیعه و سنُی،  فارس و بلوچ ، زن و مرد، دانش آموزان دختر و پسر مانند سنوات گذشته با حضور حداکثری خود در یوم الله ۱۳ آبان، مُشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر زدند تا هیچ قدرتی در جهان حتی اجازه قیاس کردن قدرت خود را با قدرت ایران که ملت همیشه در صحنه است، را به خود ندهد.
    وی اضافه کرد: امروز تمام ممالک کفر جهان، علیه مسلمانان امت واحد شدند که هدف آنها نه تنها شیعه و نه تنها سُنی است، بلکه آنان با اصل اسلام مخالف هستند.
    رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد:  متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که مسلمانان با عقیده های مختلف با همدیگر در جنگ و نزاع بوده و خون همدیگر را می ریزند که امید است  این عقاید دوباره با هم ید واحد شده و با هم متحد گشته تا مسلمانان به قدرت صدراسلام برگردند.
     شیخ زاده گفت: امروز اگر ترامپ ها و نتانیاهوها غلط اضافی کرده و حرف های بی پایه و اساس می زنند از نا آگاه بودن چنین افرادی است، چنانچه مسلمانان جهان اسلام با هم متحد شوند نه ترامپ و نه نتانیاهو،  جرأت کلمه ای حرف زدن در خصوص خاورمیانه را هرگز به خود نمی دهند و فقط به فرموده امام راحل (ره) عمل کرده که فرموده اند : آن قدر عصبانی شوید تا از عصبانیتتان بمیرید.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , سپاه پاسداران از بدنه ملت است,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و سردمداران کفر,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,
     
    از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند
     وی ادامه داد: امروز الحمدللـــه ایران قدرت منطقه بوده و از خلیج همیــشه «فارس» تا خزر از آذربایجان تا بلوچستـــان  و ما ایرانیان پشتیبان ولایت فقیه بوده و نمی گذاریم هیچ بیگانه ای خیال چنگ انداختن به خاک پاک وطن را در سر بپروراند.
    رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان تصریح کرد: همانطور که جوانان با غیرت مملکت اسلامی لانه جاسوسی را در چنین روزی تسخیر کردند و شماری از جاسوسان را باقدرت به اسارت گرفتند، جوانان ایران هنوز مثل سابق در خدمت دین و کشور و رهبر برای جان فدایی حاضر و آماده اند.
    شیخ زاده اضافه کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و روستائیان ورزشکار امروز آمده است تا بگوید آمریکا و همه متحدانش در برابر قدرت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که قدرت اصلی ایران، ملت غیور و همیشه در صحنه بوده که پشت سر رهبر معظم انقلاب آماده ایستاده اند.
     
     مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی
    حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان سالروز استکبار ستیزی ملت ایران در برابر آمریکا، در گفت و گو با خبرنگار پهره، بااشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال در این خصوص اظهار داشت:هر زمان که آمریکا اقدام به لفاظی گری، عربده کشی و تحریم های بیشتری علیه ملت بزرگ ایران را می کند، حضور مردم بر خلاف تصورات آنها در عرصه های مهم ملی همچون راهپیمایی 13 آبان، پرشورتر و گسترده می شود و پیامشان به دولت مردان آمریکایی این است که در برابرهیمنه پوشالی آنها نه تنها عقب نشینی نخواهند کرد، بلکه فریاد مرگ بر آمریکایشان بلند تر و رساتر از هرسال خواهد بود.
     
    ,
    , از خلیج همیشه فارس تا خزر همه پشتیبان ولایت فقیه هستند,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,  مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با استکبارجهانی,
    ,
    ,
    , ,

    وی تصویب کاتسا آمریکا را برخلاف برجام بیان کرد و گفت: آمریکا در ابتدا تحریم هایی تحت عنوان سیاه چاله بعد از امضای برجام تصویب کردند و در ادامه برنامه هایشان تحریم ها را گسترده تر از قبل به نام کاتسا که معروف به مادر تحریم هااست علیه ایران مصوب کردند اما مثل همیشه به در بسته خوردند و تحریم های جدید هیچ نتیجه مثبتی برایشان نداشت.
    امام جمعه ایرانشهر با اشاره به آیات قرآن و داشتن صبر و شکیبایی در برابر کید دشمنان افزود: اگر امت اسلامی در برابر مکر و حیله دشمن تقوا، صبر و شکیبایی داشته باشد و از غیر خدا نترسد هرگز توطئه های دشمنان بر آنها اثری نخواهد داشت.
    حجت الاسلام ابطحی توان موشکی ایران را خاری در چشم آمریکا دانست و تصریح کرد: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران همچون یک خار در چشم دولت مردان آمریکایی است و به خوبی می دانند اگر بخواهند یک درگیری و جنگ نظامی در منطقه راه بیندازند شکستشان حتمی خواهد بود و همیشه در تکاپو و تلاش هستند تا ما را تضعیف و مجبور به عقب نشینی بکنند تا ما هرگز قوی نشویم اما نمی دانند ایران روز به روز قوی تر و استوارتر می شود و اگر کوچکترین اشتباهی از آنها رخ دهد پایگاه های نظامی شان در منطقه در تیر راس ما هستند.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    امام جمعه ایرانشهر مقاومت و ایستادگی را پیام ملت ایران  به یاوه گویی دولت مردان آمریکا خاطر نشان کرد و افزود: دولت ما باید یک تصمیم جدی و مهم بگیرد و همچون رهبر معظم انقلاب که با شفافیت، قاطعیت و با صلابت در مقابل یاوه گویی آنها ایستادگی کرد، عمل کند و اجازه هیچ اقدامی به آمریکا را ندهد و مطمئن باشد رفتار نرمشانه دربرابر دشمن او را گستاخ تر می کند و تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت است و نیروهای نظامی و مردم هم با وحدت و همدلی پشت دولت خواهند بود.

    راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
    حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با یادآوری خاطرات و مجاهدات دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی به زوایای پیدا و پنهان دخالت های سفارت آمریکا در کشور پرداخت و گفت: در واقع به دلیل اوج خباثت سردم داران استکباری کشورهای غربی هیچ گاه نمی توان به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اعتماد کرد و لازم است تا مسئولان کشور با هوشیار بیشتری به مسائل نگاه کنند چرا که این شیطان بزرگ همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
    وی افزود: آمریکایی ها با دخالت های همیشگی که در سال های قبل از انقلاب و پس از آن در کشور انجام دادند باعث تنش ها و مشکلات بسیاری در اوضاع سیاسی ایران شدند و اینک نیز با اینکه به روشنی برجام را نقض کرده و اعلام میکند به آن پایبند نیست ایران را متهم به عدم پایبندی به برجام میکند.
    حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان، خاطرنشان کرد:  در این روز مهم بود که دانشجویان بصیر و فهیم ایران با حمله به سفارت آمریکا این لانه جاسوسی را تسخیر کردند و به جهانیان نشان دادند آمریکایی ها حتی در روابط دیپلماتیک هم به دنبال جاسوسی و خراب کاری هستند.
     
    ,
    ,
    ,
    , راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست
    جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سرباز نیز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروزه عدم توانایی استکبار در حل بحران های منطقه ای موجب شده تا دیگر بت ابر قدرت ها شکسته شود و جهانیان بدانند که دیگر استکبار جهانی نمی تواند به ملت های آزاده آسیبی وارد کند.
    وی افزود: حماسه 13 آبان برای ابد در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود چرا که پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، خط دفاعی آمریکا، که همیشه به وسیله آن در جهان رعب و وحشت ایجاد می کرد فرو ریخت و در ادامه آن نیز خبر شکست های پیاپی آمریکا در بُعد حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات گروگان ها، اسطوره غیرقابل نفوذ بودن آمریکا را درهم شکست تا ملت های آزاده جهان بدانند قدرت آمریکا تنها یک دروغ بزرگ بوده و آمریکا همچون طبلی تو خالی است.
    سرهنگ پاسدار نادر شهرکی با اشاره بر لزوم شناخت راه های نفوذ دشمنان و سد کردن این راه ها با بصیرت و آگاهی ملی، بیان کرد: مسئولین ما باید هشیار بوده و نباید اجازه دهند تا نفوذی ها در کشور ما جای  برای خود داشته باشند، و ملت فهیم ایران نیز باید با بصیرت سیاسی و تکیه بر رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر استکبار و نقشه های دشمنان هوشیار باشند.

    راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ
    رئیس دانشگاه پیام نور راسک سیزدهم آبان ماه را روز ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی و وحدت همیشگی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار دانست و اظهار داشت: این روز را می توان نمونه ای از بیداری همیشگی دانشجویان ایران در برابر نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی شاه، دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت، آگاهی و آن فهم انقلابی که داشتند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کرده و راه نفوذ و دخالت استکبار جهانی را در انقلاب ملت ایران بستند تا همچون چراغی روشن راه را برای دیگر ملت های آزادی خواه جهان نمایان کنند.
     
    ,
    , 13 آبان طلسم و بت ابرقدرت ها را شکست,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , راهپیمایی ضد استکباری ملت ایران بهترین پاسخ به ترامپ,
    ,
    ,
    , ,

    وی ادامه داد: دانشجویان ما ثابت کرده اند که همواره با بصیرت و فهم سیاسی، انقلاب خود را در برابر سناریوهای دشمن بیمه کرده و هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و نخواهند گذاشت تا غربی ها به خود اجازه دخالت در امور کشور ایران را بدهند.
    عبدالملک شهنواز خالقدادی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عدم پایبندی به برجام و صحبت های ضد ایرانی ترامپ نمونه بارزی از دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است، آنان نه تنها هیچ باوری به برجام نداشته بلکه از آن بر علیه ملت ایران استفاده میکنند و میخواهند از این طریق برای خود راه نفوذی به کشور ایجاد کنند.

    ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است
    هوشنگ بامری فرماندار دلگان با تاکید بر اینکه امروز ما با حضور در راهپیمایی این روز خشم و انزجار خود را از آمریکا و تمامی ایادی و تمامی جیره خواران این کشور را همگام با سایر اقشار در سایر نقاط کشورمان ابراز می کنیم، بیان کرد: با حضور خود ثابت می کنیم که دانش آموزان و دانشجویانی که لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان تسخیر کرده اند در آن زمان تشخیص و بینش عمیقی از موضوع داشته اند.
    وی با اشاره به اینکه امیدواریم دانش آموزان امروز ما به تبعیت از دانش آموزان اول انقلاب باید هر روز بر بینش و بصیرت خود بیفزایند، ادامه داد: آنها باید در مقابل توطئه های مستکبران جهانی آماده باشند.
    این مسئول با بیان اینکه ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است، اظهار کرد: مردم کشورمان از اول انقلاب اسلامی هر زمانی در صحنه اول انقلاب حضور داشته اند و پاسخ یاوه گویی های سران استکبار جهانی را داده اند.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ملت مسلمان ایران هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیامده است,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    بامری با تاکید بر اینکه 13 آبان امسال نسبت به سال های قبل متفاوت باشد، گفت: با توجه به صحبت های سخیف و مذبوحانه رئیس جمهور آمریکا که سخنانی را علیه ملت مسلمان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.
    وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با آگاهی و شناختی را که دارند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برگرفته از بینش انقلابی خود همیشه این را به اثبات رسانده اند که اگر ارتباط بین حاکمیت و مردم استحکام بیشتری داشته باشد، قطعا هر نوع دسیسه و توطئه ای که دشمن داشته باشد، نقش بر آب خواهند کرد.

    مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است
    حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز گفت: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
    وی افزود:راهپیمایی 13آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است و در راه رسیدن به این استقلال، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.
    وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار اصلی و همیشگی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا با نقض برجام و اعمال تحریم های دوباره علیه ملت ایران، چهره استکباری خود را بهتر بیشتر از گذشته نشان داد و امروز ملت ما یک صدا و متحد پاسخی دندان شکن به آمریکای جهانخوار دادند.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    , مرگ بر آمریکا پاسخ ملت ایران به نقض برجام است,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور راهپیمایی 13 آبان را پاسخ ملت ایران به رییس جمهور ابله آمریکا دانست و تاکید کرد: ملت فهیم ایران هیچ گاه از تهدیدها و تحریم ها نهراسیده است و دولت آمریکا نمی تواند با اعمال فشار، ملت ما را از آرمان هایش عقب براند.

    ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست
    محمد میهنی اظهار کرد: روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و شعار مرگ بر آمریکا به عنوان تنفر از تفکر استکباری و ظلم ستیزی شعار همیشگی مردم ایران شد.
    وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ علیه مردم ایران، افزود: ماهیت استکباری و استعماری آمریکا در سخنان ترامپ مشهود است و امروز ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست، آمریکا به دنبال به استعمار کشیدن ملت های مظلوم است و از تحریم و تهدید برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند و هر کشوری بخواهد در مقابل خوی استکباری آمریکا بایستد این کشور از راه ها های مختلف درصدد ضربه زدن به آن کشور برمی آید.
    وی استکبارستیزی را فلسفه حضور مردم در راهپیمایی 13 ابان نامید و خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان همدل و یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و مردم میرجاوه نیز همدم با سایر ملت ایران با حضور در این راهپیمایی، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را به نمایش گذاشتند.
     
    ,
    ,
    ,
    , ترامپ نماد اصلی استکبار و چهره استعماری آمریکاست,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    میهنی راهپمایی 13 آبان را نمایش اتحاد ملت ایران در برابر ظلم عنوان و تاکید کرد: آمریکا در سال های گذشته تحت پوشش حقوق بشر از کشورهای مختلف بهره برداری کرده است با وجود ادعای حقوق بشری خود آشکارا از تروریست هایی مانند داعش حمایت می کند، مردم ما با این حضور همدلی خود را در مبارزه با استکبار به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ گاه دست از آرمان های والای خود در مبارزه با ظلم برنمی دارند و همواره پشتیبان رهبر و انقلاب خویش هستند و بزرگترین پاسخ به دولت آمریکا همان سخن رهبر کبیر انقلاب است که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    آمریکا قابل اعتماد نیست
    حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اذعان داشت: 13 آبان ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران روزی خاطره انگیز است.
    وی با بیان اینکه این روز نماد استکبار ستیزی برای همه ی مسلمانان جهان است ادامه داد: هر کجای جهان امروز جنایتی رخ می دهد رده پای آمریکا و هم پیمانانش دیده می شود.
    حجت الاسام گزمه تصریح کرد: کشورهایی همچون عراق، بحرین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروزه از جناح آمریکایی ضربه بزرگی خورده اند، آمریکا در طول این سال ها نشان داده است که به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی می گردد.
     
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    ,
    , ,

    امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها اعلام داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست، لذا امروزه همه ی دنیا دیدند که رئیس جمهور دیوانه این کشور چه بر سر توافق هسته ای آورده است.
    وی اظهار کرد: تجربه تلخ مذاکرات هسته ای نباید با اروپا تکرار شود، زیرا دست اروپا و آمریکا در یک کاسه قرار دارد.
    ,
    ,
    ,
     
    ,

    راهپیمایی پرشکوه 13 آبان در استان البرز برگزار شد 

    , راهپیمایی پرشکوه 13 آبان در استان البرز برگزار شد ,

     

    ,

    امروز 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز، مردم عزیز  در تمامی شهرستانهای این استان یکبار دیگر باحضور خوددر مراسم این روز،  به آمریکا و مستکبران جهانی نشان دادند که همچنان بر آرمانهای انقلاب اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی ایستاده اند.

    ,
     
    ,
    تصاویر ذیل مجموعه ای از حضور پر شور مردم استان البرز در این مراسم پرشکوه می باشد.
    ,
     
    ,
    , , , , ,
     
    ,
     
    ,
    مردم دارالمومنین، یک بار دیگر دشمنان را ناامید کردند
    , مردم دارالمومنین، یک بار دیگر دشمنان را ناامید کردند,
     
    ,
    تجمع با شکوه وباعظمت 13 آبان وتداوم استکبارستیزی عاشورای حسینی، صبح امروزباحضور گسترده هیئت های حسینی، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان در سراسر کشور، برگزارشد.
    ,

     

    ,

    مردم دارالمومنین،همگام با دیگر مردم ایران اسلامی،ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب ،شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس،یک صدا فریاد برائت از استکبار وبه ویژه مرگ برآمریکا را سر دادند.

    ,

     

    ,

    هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و با شگوه مردم انقلابی استان همدان برگزار شد.

    ,

     

    ,

    نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی: دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند / دشمن ما امروز آمریکا نیست، تحریم ها است

    ,

    , ,

    حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم پاسداشت روز سیزده آبان در جمع مردم به ویژه دانش آموزان همدانی ضمن گرامیداشت و تکریم این روز حماسی اظهار کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که پیش از انقلاب انجام داده بود ایران را به عنوان ژاندارم منطقه می پنداشت و همه برنامه ریزی هابه دست ایران در منطقه اجرا می شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره به پیروزی رسید و دست او از این آب و خاک کوتاه شد.

    ,

     

    ,

    وی افزود: آمریکا با تمام توان مقابل انقلاب ایران ایستاد و هزاران نفر را در خیابانها به خاک و خون کشید که نمونه ای از آن را در خیابان ژاله تهران شاهد بودیم اما ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورایی ایستادند و مقاومت کردند.

    ,

    حاجی بابایی متذکر شد: امروز شاهد اقدامات جدید آمریکا علیه ایران هستیم تا جایی که هیئت حاکمه آمریکا با سیاستگذاری های جدید، تحریم و فشار را علیه ایران آغاز کرده اند.

    ,

     

    ,

    وی با بیان اینکه هیئت حاکمه برنامه ریزی دقیقی را از سالها قبل علیه ایران آغاز کرده بود که با ریاست جمهوری اوباما آغاز شد گفت: ساده لوحی است اگر فکر کنیم دولت اوباما با دولت ترامپ متفاوت است چراکه نرم افزاری که برای تقابل با ایران نوشته شده بود توسط اوباما و ترامپ اجرایی می‌شود .

    ,

     

    ,

    وی بیان کرد: این روزها شاهد هستیم عده‌ای در مجامع بین المللی به ویژه خود آمریکا تلاش می کنند بگویند ترامپ دیوانه است تا چهره اوباما تطهیر شود،در حالی آمریکا ابتدا نیازمند سیاهپوستی بود که قطعنامه۲۲۳۱ را بنویسند و بعدها به واسطه ترامپ در مجلسین تصویب کند.

    ,

     

    ,

    وی در ادامه تبیین کرد: امروز علیرغم زیاده خواهی هایی که آمریکایی ها در برجام داشته‌اند تلاش میکنند تحریم های شدید و به زعم خود کشنده ای علیه ایران تصویب کنند.

    ,

     

    ,

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قطعنامه کاتسا ملت ایران را از داشتن هر نوع موشک محروم کرده است اظهار کرد:  آمریکا نمی دانست روزی که ما در دفاع مقدس با کمترین سلاح ها جلوی آنها ایستادیم روزی به برکت خون شهیدان دارای موشکهایی میشویم که تا ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد.

    ,

     

    ,

    حاجی بابایی در ادامه ضمن تأکید بر این امر که امروز دشمن ما آمریکا نیست و دشمن امروز ما تحریمهای آمریکاست که ما باید در ایران برای آن برنامه ریزی داشته باشیم گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم و باید یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.

    ,

     

    ,

    وی با اشاره به ۲۷ مورد نقض برجام توسط آمریکا بیان کرد: آمریکا به دنبال ماجراجویی است پس پیشنهاد می کنیم دولت محترم با اقتدار برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی کند، در همکاری با آژانس هسته ای تجدید نظر کند، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کرده وغنی سازی اورانیوم قوی تر و قدرتمندانه تر از قبل از برجام ادامه دهد.

    ,

     

    ,

    تویسرکان:تویسرکانی ها با شعارمرگ بر امریکا ، پایه های کفررا لرزاندند

    ,

    , ,

    تویسرکانی ها در راهپیمایی استکبارستیزانه 13 آبان با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا، شعار ملت ماست»،«مرگ بر اسراییل» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از سیاست‌های استکباری مستکبران جهان و به ویژه امریکا اعلام انزجار کردند.

    ,

     

    ,

    لبیک یا حسین(ع) و امریکا ننگت باد، ذلت نمی پذیرم شعار اصلی راهپیمایی کنندگان امروزبود و خواهد بود، شعاری که ترجمانی دیگر از هیهات من‌الذله است.

    ,

     

    ,

    نهاوند: آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان نهاوندی به آتش کشیده شد

    ,

    , ,

    مردم انقلابی شهرستان نهاوند بعد از تجمع در میدان 22 بهمن این شهرستان با حرکت به سمت محل برگزاری مراسم اصلی روز 13 آبان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

    ,

     

    ,

    دانش آموزان و دانشجویان نهاوندی در این راهپیمایی بنرها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون مبارزه با امریکا و استکبار جهانی در دست داشتند و در ادامه راهپیمایی نیز آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

    ,

     

    ,

    رزن: مردم با شعار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا پاسخ دادند

    ,

    , ,

    راهپیمایی یوم الله 13 آبان در رزن همزمان با سایر نقاط کشور در هوای مطبوع پاییزی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصو ص دانش آموزان برگزار شد.

    ,

     

    ,

    در این راهپیمایی که مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند جمعیت با شعار ماندگار مرگ برآمریکا به سخنان توهین آمیز رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا پاسخ دادند.

    ,

     

    ,

    حضور پرشور و نشاط جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی و دست نوشته ها از مهمترین حواشی این حضور پرشور مردمی در محکومیت سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا و گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی بود.

    ,

     

    ,

    کبودراهنگ : پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا همیشگی است

    ,

    , ,

    مردم ولایت مدار شهرستان کبودراهنگ از آغازین ساعات صبح در میدان امام حسین(ع)این شهر تجمع کرده و راه پیمائی ۱۳آبان ماه را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کردند.

    ,

    حضور ده ها هزار دانش آموز،دانشجو،فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در هوایی بارانی نشان از عشق و علاقه مردمان ولایتمدار این دیار به آرمان های انقلاب اسلامی داشت.

    ,

     

    ,

    خیل عظیم جمعیت مسیر میدان امام حسین(ع)تا میدان پنجم آبان این شهر را پر کرده بود تا صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آسمان این شهر را در بر گیرد.

    ,

     

    ,

    تظاهرکنندگان با پیمودن مسیر مشخص شده به میدان پنجم آبان این شهرستان رسیدند و میدان پنجم آبان کبودراهنگ به مانند پنجم آبان سال۵۷ اینبار شاهد حماسه آفرینی فرزندان نسل سوم انقلاب اسلامی بود.

    ,

     

    ,

    اسداباد:مردم یکپارچه مرگ برآمریکا سردادند

    ,

    , ,

    دانش آموزان و اقشار مختلف مردم اسدآباد نیز با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای این شهر مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ تا میدان طالقانی را راهپیمایی کردند.

    ,

     

    ,

    در این راهپیمایی که مسئولان ارشد شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج و جمعی از رؤسای ادارات دولتی هم حضور داشتند، با شعار مرگ بر آمریکا و ننگ بر اسرائیل و امریکای جنایتکار روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشته شد.

    ,

     

    ,

    قهاوند:13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است

    ,

    , ,

    حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه قهاوند نیز در جمع راهپیمایان 13 آبان گفت:سیاست های مداخله جویانه دولت امریکا در ایران مقدمه ظهور انقلاب اسلامی و 13 آبان و استکبارستیزی شد.

    ,

    وی افزود: 13 آبان تجسم خواستن ملت ایران در برابر استکبارجهانی است.

    ,

    ملایر:طنین شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از همیشه در ملایر سر داده شد

    ,

    , ,

    دانش آموزان و دانشجویان و مردم شهید پرور ملایر در روز ملی استکبار ستیزی و گرامی داشت 13 آبان با راه پیمایی شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از همیشه سر دادند .

    ,

    ملایری ها نیز با طی مسیر میدان امام خمینی (ره) تا میدان آزادگان با سر دادن شعار هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر اعلام کردند که از آرمان های امام و انقلاب همچنان پشتیبانی میکنند.

    ,

    مراسم راهپیمایی 13 آبان با شکوه هرچه تمام تر در سراسر استان همدان برگزار شد.

    ,

    راهپیمایی مردم استان یزد در روز ملی مبارزه با استکبار

    , راهپیمایی مردم استان یزد در روز ملی مبارزه با استکبار,
    مردم استان یزد امروز هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.
    ,
     
    ,
    امروز نیز مانند هر سال، شعار اصلی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بود و یزدی‌ها یک‌بار دیگر غیرت دینی خود را در برابر استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
    ,
     
    ,
    در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و با شعارهای خود، خباثت‌های آمریکا را محکوم کردند. مردم در طول مسیر راهپیمایی خود پرچم آمریکا و اسرائیل غاصب را نیز به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ستمگران جهان به نمایش گذاشتند.
    ,
     
    ,
    در این مراسم همچنین ماکت موشک شهاب ۳ و ذوالفقار به نشانه اقتدار نظامی ایران در مقابله با هرگونه تجاوز دشمنان، به نمایش گذاشته شد. دانش آموزان یزدی امروز در گروهی بزرگ به اجرای سرود دانش آموزی ضد آمریکایی پرداختند و روز دانش آموز را گرامی داشتند.
    ,
     
    ,
    در پایان مراسم راهپیمایی، قطع‌نامه‌ای در ۹ بند که مواضع ملت استکبارستیز ایران با تاکید بر مقاومت در برابر ظلم و جهاد را نشان می‌دهد، قرائت کرده و فریاد الله اکبر به نشانه تایید آن سر دادند.
    ,
     
    ,
    , , , , ,
     
    ,
    راهپیمایی پر شور 13 آبان در دیار کریمان
    , راهپیمایی پر شور 13 آبان در دیار کریمان,
     
    ,

     صبح امروز در آستانه اربعین حسینی و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان ماه با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  در بیش از 100 نقطه از استان کرمان برگزار شد.

    «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«لبیک یا حسین(ع)» از جمله شعارهای این راهپیمایی است.

      

             

    ,

     صبح امروز در آستانه اربعین حسینی و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان ماه با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  در بیش از 100 نقطه از استان کرمان برگزار شد.

    ,

    «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،«لبیک یا حسین(ع)» از جمله شعارهای این راهپیمایی است.

    ,

      

    , ,  , ,  , ,

             

    , , , , , , , , , ,

    طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی

    , طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی, طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی, طنین فریاد مرگ بر آمریکا در اردبیل در روز استکبار ستیزی,

     

    ,

    مراسم روز استکبارستیزی در استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور دقایقی دیگر آغاز خواهدشد؛ خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی شلوغ تر است و خانواده‌های اردبیلی در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمایی می رسانند.

    ,

    راهپیمایی روز 13 آبان در مهد تشیع ، ساعت 9 و نیم دقیقه و از دو مکان شروع خواهد شد که در اردبیل از ایستگاه سرعین به طرف مصلی و از چهارراه ژاندارمری به سمت مصلی امام(ره) انجام خواهد شد.

    ,

    اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی و دانشجویی، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه های مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در اردبیل است.

    ,

    , ,

     9:30، فریاد مرگ بر آمریکا  و استکبار در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است؛ اردبیلی ها  یک صدا و با مشت های گره کرده فریاد می زنند "یک کلام مرگ بر آمریکا ".

    ,

    شور و شوق وصف نشدنی در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در اردبیل وجود دارد بویژه در بین نوجوانان و  دانش آموزان، آنها با حمل دست نوشته هایی از آمریکا و هم پیمانانش  اعلام انزجار کردند و گفتند نسل جدید ایران همچنان  تن به ذلت نمی‌دهد و  برای آبادانی وطن هر چه توان دارد به کار می گیرد.

    ,

    , ,

    , ,

    حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم یوم الله 13 آبان در اردبیل گفت: با گذشت زمان شعارهای ما کهنه نمی شود ، شعار "مرگ بر آمریکا" ریشه در فرهنگ دینی و قرآنی ما دارد، قران به ما آموخته که باید از مظلومان و مستضعفان دفاع کرد؛ آری از همین رو است که این شعارها از برجسته ترین عبادات است،قدر این شعارها را بدانید. 

    ,

    , ,

    وی افزود: با این حضور و ولایتمداری مردم ایران، دشمن می داند که همه مردم از هر جریانی همه در برابر استکبار ایستاده اند.

    ,

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان ما در برابر استکبار دچار تردید نیستند، تصریح کرد: دشمن بداند با همه تهدیدها و تحریم ها، این مردم در دفاع از خون شهدا گرفتار سستی نمی‌شوند و هر چه قدر  هجمه‌های دشمنان  بیشتر شود  عزم فرزندان ایران اسلامی در سپاه پولادین افرون‌تر شده و به ادامه راه شهدا ایمان بیشتری پیدا می‌کنند.

    ,

    حاج صادقی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فرزندان ما در سپاه هستند آمریکا حق دارد سرخورده و عصبانی باشد، خاطر نشان کرد: آمریکا چون می‌داند سپاه مصمم است آمریکای مستکبر  را از بین ببرد ، از سپاه در هراس است.

    ,

    وی رمز موفقیت سپاه را در ایمان و توکل به خدا و اتکا به مردم دانست.

    ,

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر انقلاب ما نبود موشک ها بر سر اسراییل نمی خورد.

    ,

     شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

    ,

    , ,

    روز استکبار ستیزی در اصلاندوز

    ,

    راهپیمایی 13 آبان همگام و همنوا با سراسر میهن اسلامی و در راستای محکومیت اقدامات استکبار جهانی و دشمنان،در شهر مرزی اصلاندوز مغان همراه با ویژه برنامه های این مناسبت از ساعت 10 صبح شنبه از محل میدان امام حسین(ع) روبروی سپاه ناحیه عشایری آغاز و به سمت چهارراه امام خمینی(ره) و خیابان شهید بهشتی اصلاندوز  در حال انجام است.

    ,

    در این راهپیمایی عشایر اصلاندوز در پیشاپیش صف  شرکت کنندگان در حرکتند.

    ,

    , ,

    قدرت مهرآوران رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام(ره) و بیعت با مقام عظمای ولایت و ۳۶ هزار شهدای دانش آموزی و اعلام انزجار از استکبار جهانی پیام راهپیمایی ۱۳ آبان است.

    ,

    وی افزود: آمریکا همچنان دشمن شماره یک ملت ایران بوده و به فرموده حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    ,


     

    , ,
    ,

    رئیس آموزش و پرورش اصلاندوز با محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر علیه ملت ایران و سپاه پاسداران گفت: سپاه بعنوان نورچشم ملت ایران است و حمایت همه جانبه خود را در خصوص توانمندسازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فعالیتهای موشکی اعلام می کنیم.

    ,

    وی به بدعهدی آمریکا در مساله برجام اشاره کرد و گفت:ما در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیاییم و با اقتدار ایستادگی کنیم.

    ,

    راهپیمایی 13 آبان در پارس آباد

    ,

    راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد از ساعت 10:30، از دو مسیر میدان سپاه و روبروی پمپ بنزین جدید به سمت چهارراه امام (ره) آغاز شد و راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خشم خود را از سردمداران زور و تزویر اعلام کردند.

    ,

    , ,

    , ,


     

    , ,
    ,

    موج استکبار ستیزی مردم خلخال

    , موج استکبار ستیزی مردم خلخال,

    امروز در 13 آبان مردم ولایتمدار خلخال پا به پای مسئولین شهرستان، در زیر قطرات باران در خیابان ها حضور یافتند و همنوا با تمامی ملت ایران، انزجار خود از استکبارجهانی را با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند.

    ,

    , ,

    , ,

    حضور پرشور مردم سرعین در راهپیمایی 13 آبان

    ,

    مراسم روز استکبارستیزی در شهر توریستی سرعین نیز همزمان با سراسر کشور شروع شد خیابان ها و مسیر های  منتهی به مسیر راهپیمایی مثل همیشه شلوغ و خانواده ها در یک هوای نیمه ابری و سرد دسته دسته برای حضور در مراسم 13 آبان خود را به محل شروع راهپیمای رسانند.

    ,

    راهپیمایی روز 13 آبان در شهر چشمه های بهشتی  ، ساعت 9:30 و از میدان دانش  شروع  و در مقابل مسجد جامع سرعین خاتمه یافت.

    ,

    اجرای سرود، قرائت بیانیه های دانش آموزی ، قرائت قطعنامه و سخنرانی از جمله برنامه ای مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در سرعین بود.

    ,

     

    ,

    , ,

    , ,

     

    ,

     

    ,

    روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نیر به روایت تصاویر

    , روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نیر به روایت تصاویر,

    هم زمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم نیر از مقابل میدان بسیج آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از خیابان اصلی شهر در مقابل بانک ملی تجمع کردند.

    ,

    حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در این مراسم با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ارزشی کشورمان هیچ وقت به بایگانی نرفته و فراموش نمی‌شود، گفت: ما در طریق مکتب حسینی و حمایت از مظلومان جهان همواره در صحنه حاضر بوده و انقلابمان را متعلق به همه مستضعفان و آزادی‌خواهان می‌دانیم.

    ,

    , ,

     امام جمعه نیر با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم گفت: استکباران دنیا چشمشان را بازکنند و ببینند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند و یاوه گویی های آنها نمیتواند خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد سازد.

    ,

    , ,

     

    ,

    , ,

     

    ,

    پاسخ کوبنده به مواضع متزلزل ترامپ، با حضور پر شور مردم گرمی در راهپیمایی 13 آبان

    , پاسخ کوبنده به مواضع متزلزل ترامپ، با حضور پر شور مردم گرمی در راهپیمایی 13 آبان,

    امروز(شنبه)همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار شهرستان گرمی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضد استکباری در کنار دانش آموزان انقلابی توطئه‌های تفرقه آمیز دشمنان دین و نظام اسلامی را نقش برآب کردند و فریاد مرگ بر امریکا پاسخ کوبنده ای به مواضع متزلزل ترامپ بود.

    ,

    حجت الاسلام و المسلمین دکترصفری بعنوان سخنران راهپیمایی 13 آبان شهرستان گرمی با بیان اینکه تا نابودی استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب اسراییل و تفاله‌های دنباله‌رو آنها یعنی آل سعود، شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم، اظهار کرد: استکبار ستیزی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی ما است و شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی است.

    ,

    , ,

    امام جمعه گرمی گفت: اکثر جنایات عالم زیر سر آمریکا است و آمریکا در عرصه های مختلف به ملت و کشور ما ضربه زده است، دست او در کودتای 28 مرداد مشهود بود، کمک کردن به رژیم ستم شاهی، کمک به رژیم عراق در 8 سال دفاع مقدس و ... از جنایات آمریکا است.

    ,

    , ,

    , ,

    روز استکبار ستیزی در بیله سوار

    ,

    همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه بیله سوار نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود از آمریکا و استکبارگران را نشان دادند.

    ,

    , ,

    , ,

     

    ,

    نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در یوم‌الله ۱۳ آبان

    , نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در یوم‌الله ۱۳ آبان, نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در یوم‌الله ۱۳ آبان, نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در یوم‌الله ۱۳ آبان,

    به نقل از شاخص نیوز؛ سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی مردم ما یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، شهادت دانش آموزان مسلمان به دست رژیم پهلوی، تبعید امام خمینی و تسخیر لانه جاسوسی.

    , شاخص نیوز؛,

    امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ملت ایران دانست و با تدبیر ایشان این تاریخ به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

    ,

    امروز آنچه پس از گذشت ۳۹ سال انقلاب اسلامی ما را در برابر هجمه انواع توطئه‌های دنیای غرب سرپا نگه داشته روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

    ,

    هرساله این روز در استان قزوین با حضور خیل کثیری از مردم، دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان گرامی داشته می‌شود و فریاد استکبارستیزی سر داده می‌شود.

    ,

    امروز(شنبه) مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۶ همه اقشار مردم قزوین در نقاط مختلف استان با مشت‌های گره کرده و دست نوشته‌ها و شعارهای استکبارستیزی انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

    ,

    شهرستان قزوین؛

    ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    شهرستان آبیک؛

    ,

    , , ,

    , , ,

    اقبالیه؛

    ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

    , , ,

     

    ,

    کهگیلویه و بویراحمد

    , کهگیلویه و بویراحمد,

    این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم از ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت الله طالقانی - خیابان جمهوری اسلامی - میدان حضرت امام حسین(ع) ادامه  دارد و راهپیمایان با شعار های کوبنده مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه، و دیگر شعارها خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز کردند.

    ,

    عشایر غیور و ذخایر انقلاب با لباس های چقه و زناه و برنو بردوش همچون سال های گذشته این بار نیز در صف نخست اعلام انزجار از استکبار جهانی حضور یافته اند و تصاویر نابی از همبستگی ملی، پشتیبانی از ولایت و دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی کشورهای مستکبر به نمایش گذاشته اند.

    ,

    زنان و کودکان، شیرمردان و شیر زنان، جوانان غیور این دیار ، دانش اموزان و دانشجویان ، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و همه کسانی که عشق به انقلاب و رهبری دارند در این راهپیمایی حضور یافتند و با فریاد های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همینه پوشالی دشمنان را در هم فرو ریختند.

    ,

    در سایر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرستان های ،کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، چرام، بهمئی، لنده  نیز راهپمایی روز مبارزه با استکبار ستیزی با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد. 

    ,

     

    ,

     

    ,
    , ,
    ---
    ,
    , ,
    , ,
    , ,
     
    ,
     
    ,
    , ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
     
    ,
    , ,
    ---
    ,
    , ,
    ---
    ,
    , ,
     
    ,
    , ,
    , ,
    در سخنرانی های راهپیمایی 13 آبان در آذربایجان غربی تاکید شد؛
    ,

    مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا

    به نقل از اروم نیوز،سخنرانان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، در سخنان خود بر لزوم استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا تاکید کردند.

    در ادامه مشروح سخنان مراسم راهپیمایی در شهرهای مختلف استان را می خوانید

    ارومیه

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی که به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب ارومیه و با حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یک نماد و یک نشانه است از ویژگی ممتاز ملت ایران اسلامی، ویژگی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از آمریکای جهانخوار و به معنای واقعی کلمه ۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکاست.

    سردار جوانی، با تاکید بر ایجاد تردید در شعار مرگ بر آمریکا توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: زمانی که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند عده ای از دشمنان سعی دارند تا در اصل این شعار تردید ایجاد کنند و آن را به تحریف به مردم آمریکا و ملت آنها تعمیمی می دهند، این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا مبنای دینی، اعتقادی و عقلی و منطقی دارد.

    وی ادامه داد: همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند، آمریکا سالها در برابر ملت ایران قد علم کرده است، این حق طبیعی ماست که روزی را به نام مبارزه با استکبار جهانی داشته باشیم، ۱۳ آبان تجربه چند دهه ملت ایران است و بسیار طبیعی است که این روز را به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنیم.

    وی، با اشاره به تجربه ۳ رویداد مهم تاریخی در ۱۳ آبان در دهه های مختلف اذعان داشت: ۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تجربه ای که در مقطع تاریخی تجربه های مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موضوعاتی است که در تمام آن ها آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده و موجب بروز این رویدادها شده است.

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکا، ملت ایران را مشکل اصلی خود می داند، گفت: این روزها شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا هستیم، دونالد ترامپ با ملت ایران دشمنی دارد، وی که ملت ایران را تروریست معرفی کرد با این سخنان غیر معقول و سفیهانه نشان داد مشکل اصلی آمریکایی ها با موشک ما، انرژِ هسته ای ما و سپاه پاسداران نیست بلکه مشکل اصلی آمریکا با ملت ایران است.

    سردار جوانی، افزود: دونالد ترامپ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند چرا چون آگاه و بیدار است، یک ملت آزادیخواه، اسلامخواه، ایستاده در برابر ظالمان و یاری گر مظلومان و محرومان جهان است، آمریکا با این ها مشکل دارد.

    وی، با بیان اینکه آمریکا ۳۸ سال در تلاش است تا ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: در طول ۳۸ سال پس از انقلاب تا کنون به روش ها و طرق مختلف سعی در تضعیف و تحقیر ملت ایران داشتند اما به حول و قوه الهی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ملت روز به روز موانع را یکی پس از دیگری برداشته و اکنون به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

    سردار جوانی، با تاکید بر دغدغه اصلی امروز آمریکا؛ بیان داشت: امروز مشکل اصلی آمریکا قدرتمندی ایران است، ملت ایران به قدرت ها دسترسی پیدا کرده و اگر دشمنان ایران اسلامی هر روز تحریم های جدیدی اعم از هسته ای، موشکی و … علیه ملت ایران اعمال می کنند، به دلیل تضعیف ایرانیان از طریق تحریم هاست اما زهی خیال باطل که هرگز این را نخواهند دید.

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه های گذشته نشان می دهد تحریم ها نه تنها باعث تضعیف ملت ایران نشده بلکه موجب قوی تر شدن آن ها شده است، به طوریکه در حال حاضر جرئت ندارید حتی یک گلوله به سمت ملت ایران پرتاب کنید چرا که جواب آن را به بدترین صورت می بینید.

    وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۴ کشور موشکی جهان قرار دارد، تاکید کرد: زمان زیادی نگذشت وقتی که داعش به مجلس شورای اسلامی در تهران حمله کرد و پاسخ کوبنده ایران را با هدف قراردادن موشک های ایرانی در دیرالزور سوریه گرفتند؛ این نشانگر این است که آمریکا بداند هرجا به جمعیت ایران تجاوزی داشته باشید پاسخ کوبنده ما را در همان نقطه دریافت خواهید کرد.

    سردار جوانی، با اشاره به اینکه اگر دشمن بتواند ملت ایران را تهدید کند می تواند سپاه را تهدید کند، اضافه کرد: شکست قطعی آمریکا در خاورمیانه اثبات شده است، به نحوی که تصور می کردید راه سلطه بر جهان از خاورمیانه می گذرد و ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کردید،افغانستان و عراق را اشغال کردید، گروههای تکفیری و تروریستی را ایجاد کردید، داعش را به وجود آوردید با این تصور که بر جهان سلطه بیابید.

    وی، ادامه داد: اما امروز همه دنیا حتی سناتورهای آمریکایی اعتراف می کنند آمریکا در خاورمیانه با شکست قطعی مواجه شده است و این جمهوری اسلامی ایران است که مواضعش برای آمریکا خطر دارد و تصور می کنند با اعمال تحریم های بیشتر به نفوذ ایران در منطقه پایان می دهند اما این خیال باطلی بیش نیست.

    میاندوآب

    راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور باشکوه مردم و مسئولان در میاندوآب برگزار شد.

    این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰صبح درمیاندوآب آغاز و در پایان آن فرماندار میاندوآب سخنرانی کرد و قطعنامه پایانی قرائت شد.

    در این مراسم ناصر امیری فرماندار میاندوآب در سخنانی تاکید کرد: ما مطیع رهبری بوده و با استکبار جهانی تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد.

    بوکان

    مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوکان همزمان با سرایر کشور از ساعت ۱۰ صبح با راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان آغاز شد.
    صبح روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خیابانهای باران دیده بوکان مملو از شور و نشاط دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و مردم ولایتمدار و انقلابی بوکان بود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
    در این مراسم قطعنامه ای در حمایت از ملت های مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم و بیداد استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی، اعتماد نکردن به گفته های آمریکا با توجه بر تاکید رهبری بر بدعهدی دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرائت شد
    سخنران اصلی این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی “محمد قسیم عثمانی” بود.

    سردشت

    مردم شهرستان سردشت از همان اوایل صبح امروز /شنبه/ با تجمع در چهار راه سپاه همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی پرشکوه روز ملی ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کردند و با پیمودن مسیر خیابان پیروزی و وحدت با مشت های گره کرده شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را سردادند و در نهایت در میدان صلاح الدین ایوبی گرد آمده و قطعنامه سراسری را قرائت کردند.

    “حجت الاسلام کاظم عبدالی” به دلایل اهمیت روز ملی ۱۳ آبان در تاریخ مملکت اشاره کرد و گفت: در این روز تحولی بزرگ در مبارزات ضداستکباری و ضداستبدادی ملت ایران شکل گرفت و به همین مناسبت باید گرامی داشته شود.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت افزود: در سال ۵۷ و در زمان اوج گیری حمایت های مردمی از انقلاب اسلامی عده ای از دانش آموزان که علیه طاغوت به مبارزه برخواسته بودند با حمایت های آمریکا و سکوت حقوق بشر به شهادت رسیدند و این حضور باشکوه در نهضت ضد استعماری زمینه پیروزی انقلاب را بیش از پیش تسریع بخشید.

    وی ادامه داد: در چنین روزی و در سال ۵۸ دانشجویان خط امام بە لانە جاسوسی که محل طراحی توطئە گروهای لیبرال بود حمله کردند که تسخیر سفارت آمریکا ضمن شکست وجهه و پاکسازی وابستگان آنها به ماهیت مستقل نظام تبلور عینی بخشید.

    شاهین دژ

    حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان  ضمن گرامیداشت روز دانش آموز گفت: امروز جامعه ما به جوانان مومن انقلابی نیازمند است چرا که  جوان مومن انقلابی  نسبت به سیاست های نظام اسلامی بی تفاوت نیست،،با محیط خود ارتباط برقرار میکند و سیاست باز و سیاست کار نیست بلکه با معنویت و درایت بر جامعه خود تاثیر خواهد گذاشت.

    وی افزود : الحمدالله و المنه امروز در کشور و در شهرستان ما جوانان مومن انقلابی از  روحیات توصیف شده برخوردارند و با مطالعه تاریخ معاصر مشاهده میکنند که نظام اسلامی تا چه حد پیش رفته است .

    امام جمعه شاهین دژ روحیه دشمن شناسی را از دیگر خصوصیات  جوان مومن انقلابی برشمرد و اظهار داشت : اصلی ترین دشمن نظام اسلامی آمریکا و اسرائیل است و بایست جوانان مومن و متعهد انقلابی دشمن شناس بوده و بر نیرنگ های این دشمنان احاطه بیشتری داشته باشند.

    حجت الاسلام فصیح نیا ادامه داد: رئیس جمهور ابله،احمق و گستاخ  آمریکا گذشته ننگین و خفت بار کشور خود را فراموش کرده است همان زمان که لانه جاسوسی اش توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

    وی  ابراز کرد: امروز چندین برابر زمان انقلاب جوان مومن و متعهد انقلابی داریم  و دشمن این را بداند اگر کوچکترین خطایی بکند پاسخی دندان شکن خواهد دید و هرگز یارای مقابله با خیل عظیم این ملت ولایی و همیشه بیدار را نخواهد داشت.

    پیرانشهر

    امروز هم زمان با سراسر کشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان با حضور گرم، اقسام و اقشار مختلف مردم شهید پرور پیرانشهر، اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، مسئولین ادارجات و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

    ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از حضور پرشور مردم و مسئولان و دانش آموزان پیرانشهری گفت: آرزو دارم همیشه مردم در این صحنه ها حضور داشته باشند و در برابر دشمن بایستند.

    وی روز ۱۳ آبان را روز ۳  انقلاب بزرگ نامید و گفت: یک؛ در این روز رژیم دیکتاتوری عده ای از دانش آموزان وقت را به شهادت رساند  صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

    این جوانان پر شور و خداجو، گروه گروه، داخل دانشگاه شدند و به همراه دانشجویان و گروه‌های دیگری از مردم در زمین چمن دانشگاه اجتماع کردند. ساعت ۱۱ صبح، مأموران،‌ ابتدا چند گلوله گاز اشک‌آور در میان این جمعیت خروشان پرتاب کردند؛ اما، اجتماع کنندگان در حالی که به سختی نفس می‌کشیدند، صدای خود را رساتر کرده و با فریاد الله‌اکبر، لرزه بر اندام مأموران مسلح شاه افکندند. در این هنگام تیراندازی آغاز شد و جوانان و نوجوانان بی‌گناه، یکی پس از دیگری، در خون خود غلتیدند. در این روز، ۵۶ نفر شهید و صدها نفر مجروح شدند.

    ماموستا محمودی به دومین انقلاب اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند. دانشجویان از دانشگاه‌های تهران، پلی‌تکنیک، صنعتی شریف، شهید بهشتی و … گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند.

    امام جمعه پیرانشهر  سومین انقلاب را تبعید امام خمینی به ترکیه در  ۱۳ آبان ۱۳۴۳ دانست.

    وی به اقدامات شوم و شر امریکایها در منطقه اشاره کرد و گف: در خاورمیانه جریانات تکفیری و سلفی ها را به وجود آورده که با ساخت آنها باعث جنگ شده، تا بتواند از این طریق سلاح و مهمات خود را به فروش برساند و منابع زیرزمینی خاورمیانه را بدزدد.

    ماموستا محمودی تصریح کرد: سپاه خوار چشم دشمنان اسلام است و امروز امریکایی ها آمده اند سپاه را تحریم کرده اند آنها نمی دانند که سپاه یعنی مردم و همین اتحاد مردم سبب قدرت گرفتن بیشتر در برابر امریکای جنایتکار خواهد بود.

    وی درپایان گفت : یک روز میرسد که مسلمانان در سرتاسر دنیا پیروز خواهند شد.

    در پایان مراسم قطعنامه ۱۳ آبان قرائت شد و پرچم اسرائیل جنایتکار و امریکای خیانتکار آتش زده شد.

    ,

    مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا

    , مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا, مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا, مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد/ ۱۳ آبان؛ روز مرگ بر آمریکا,

    به نقل از اروم نیوز،سخنرانان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی، در سخنان خود بر لزوم استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا تاکید کردند.

    , اروم نیوز,

    در ادامه مشروح سخنان مراسم راهپیمایی در شهرهای مختلف استان را می خوانید

    ,

    ارومیه

    , ارومیه,

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی که به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب ارومیه و با حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یک نماد و یک نشانه است از ویژگی ممتاز ملت ایران اسلامی، ویژگی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از آمریکای جهانخوار و به معنای واقعی کلمه ۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکاست.

    ,

    سردار جوانی، با تاکید بر ایجاد تردید در شعار مرگ بر آمریکا توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: زمانی که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند عده ای از دشمنان سعی دارند تا در اصل این شعار تردید ایجاد کنند و آن را به تحریف به مردم آمریکا و ملت آنها تعمیمی می دهند، این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا مبنای دینی، اعتقادی و عقلی و منطقی دارد.

    ,

    وی ادامه داد: همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند، آمریکا سالها در برابر ملت ایران قد علم کرده است، این حق طبیعی ماست که روزی را به نام مبارزه با استکبار جهانی داشته باشیم، ۱۳ آبان تجربه چند دهه ملت ایران است و بسیار طبیعی است که این روز را به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنیم.

    ,

    وی، با اشاره به تجربه ۳ رویداد مهم تاریخی در ۱۳ آبان در دهه های مختلف اذعان داشت: ۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تجربه ای که در مقطع تاریخی تجربه های مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موضوعاتی است که در تمام آن ها آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده و موجب بروز این رویدادها شده است.

    ,

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکا، ملت ایران را مشکل اصلی خود می داند، گفت: این روزها شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا هستیم، دونالد ترامپ با ملت ایران دشمنی دارد، وی که ملت ایران را تروریست معرفی کرد با این سخنان غیر معقول و سفیهانه نشان داد مشکل اصلی آمریکایی ها با موشک ما، انرژِ هسته ای ما و سپاه پاسداران نیست بلکه مشکل اصلی آمریکا با ملت ایران است.

    ,

    سردار جوانی، افزود: دونالد ترامپ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند چرا چون آگاه و بیدار است، یک ملت آزادیخواه، اسلامخواه، ایستاده در برابر ظالمان و یاری گر مظلومان و محرومان جهان است، آمریکا با این ها مشکل دارد.

    ,

    وی، با بیان اینکه آمریکا ۳۸ سال در تلاش است تا ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: در طول ۳۸ سال پس از انقلاب تا کنون به روش ها و طرق مختلف سعی در تضعیف و تحقیر ملت ایران داشتند اما به حول و قوه الهی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ملت روز به روز موانع را یکی پس از دیگری برداشته و اکنون به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

    ,

    سردار جوانی، با تاکید بر دغدغه اصلی امروز آمریکا؛ بیان داشت: امروز مشکل اصلی آمریکا قدرتمندی ایران است، ملت ایران به قدرت ها دسترسی پیدا کرده و اگر دشمنان ایران اسلامی هر روز تحریم های جدیدی اعم از هسته ای، موشکی و … علیه ملت ایران اعمال می کنند، به دلیل تضعیف ایرانیان از طریق تحریم هاست اما زهی خیال باطل که هرگز این را نخواهند دید.

    ,

    مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه های گذشته نشان می دهد تحریم ها نه تنها باعث تضعیف ملت ایران نشده بلکه موجب قوی تر شدن آن ها شده است، به طوریکه در حال حاضر جرئت ندارید حتی یک گلوله به سمت ملت ایران پرتاب کنید چرا که جواب آن را به بدترین صورت می بینید.

    ,

    وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۴ کشور موشکی جهان قرار دارد، تاکید کرد: زمان زیادی نگذشت وقتی که داعش به مجلس شورای اسلامی در تهران حمله کرد و پاسخ کوبنده ایران را با هدف قراردادن موشک های ایرانی در دیرالزور سوریه گرفتند؛ این نشانگر این است که آمریکا بداند هرجا به جمعیت ایران تجاوزی داشته باشید پاسخ کوبنده ما را در همان نقطه دریافت خواهید کرد.

    ,

    سردار جوانی، با اشاره به اینکه اگر دشمن بتواند ملت ایران را تهدید کند می تواند سپاه را تهدید کند، اضافه کرد: شکست قطعی آمریکا در خاورمیانه اثبات شده است، به نحوی که تصور می کردید راه سلطه بر جهان از خاورمیانه می گذرد و ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کردید،افغانستان و عراق را اشغال کردید، گروههای تکفیری و تروریستی را ایجاد کردید، داعش را به وجود آوردید با این تصور که بر جهان سلطه بیابید.

    ,

    وی، ادامه داد: اما امروز همه دنیا حتی سناتورهای آمریکایی اعتراف می کنند آمریکا در خاورمیانه با شکست قطعی مواجه شده است و این جمهوری اسلامی ایران است که مواضعش برای آمریکا خطر دارد و تصور می کنند با اعمال تحریم های بیشتر به نفوذ ایران در منطقه پایان می دهند اما این خیال باطلی بیش نیست.

    ,

    , ,

    میاندوآب

    , میاندوآب,

    راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور باشکوه مردم و مسئولان در میاندوآب برگزار شد.

    ,

    این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰صبح درمیاندوآب آغاز و در پایان آن فرماندار میاندوآب سخنرانی کرد و قطعنامه پایانی قرائت شد.

    ,

    در این مراسم ناصر امیری فرماندار میاندوآب در سخنانی تاکید کرد: ما مطیع رهبری بوده و با استکبار جهانی تا آخرین نفس مبارزه خواهیم کرد.

    ,

    , ,

    بوکان

    , بوکان,

    مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوکان همزمان با سرایر کشور از ساعت ۱۰ صبح با راهپیمایی جمع کثیری از مردم انقلابی این شهرستان آغاز شد.
    صبح روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خیابانهای باران دیده بوکان مملو از شور و نشاط دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و مردم ولایتمدار و انقلابی بوکان بود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
    در این مراسم قطعنامه ای در حمایت از ملت های مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم و بیداد استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی، اعتماد نکردن به گفته های آمریکا با توجه بر تاکید رهبری بر بدعهدی دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرائت شد
    سخنران اصلی این مراسم نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی “محمد قسیم عثمانی” بود.

    ,
    ,
    ,
    ,

    , ,

    سردشت

    , سردشت,

    مردم شهرستان سردشت از همان اوایل صبح امروز /شنبه/ با تجمع در چهار راه سپاه همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی پرشکوه روز ملی ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کردند و با پیمودن مسیر خیابان پیروزی و وحدت با مشت های گره کرده شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” را سردادند و در نهایت در میدان صلاح الدین ایوبی گرد آمده و قطعنامه سراسری را قرائت کردند.

    ,

    “حجت الاسلام کاظم عبدالی” به دلایل اهمیت روز ملی ۱۳ آبان در تاریخ مملکت اشاره کرد و گفت: در این روز تحولی بزرگ در مبارزات ضداستکباری و ضداستبدادی ملت ایران شکل گرفت و به همین مناسبت باید گرامی داشته شود.

    ,

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت افزود: در سال ۵۷ و در زمان اوج گیری حمایت های مردمی از انقلاب اسلامی عده ای از دانش آموزان که علیه طاغوت به مبارزه برخواسته بودند با حمایت های آمریکا و سکوت حقوق بشر به شهادت رسیدند و این حضور باشکوه در نهضت ضد استعماری زمینه پیروزی انقلاب را بیش از پیش تسریع بخشید.

    ,

    وی ادامه داد: در چنین روزی و در سال ۵۸ دانشجویان خط امام بە لانە جاسوسی که محل طراحی توطئە گروهای لیبرال بود حمله کردند که تسخیر سفارت آمریکا ضمن شکست وجهه و پاکسازی وابستگان آنها به ماهیت مستقل نظام تبلور عینی بخشید.

    ,

    شاهین دژ

    , شاهین دژ,

    حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان  ضمن گرامیداشت روز دانش آموز گفت: امروز جامعه ما به جوانان مومن انقلابی نیازمند است چرا که  جوان مومن انقلابی  نسبت به سیاست های نظام اسلامی بی تفاوت نیست،،با محیط خود ارتباط برقرار میکند و سیاست باز و سیاست کار نیست بلکه با معنویت و درایت بر جامعه خود تاثیر خواهد گذاشت.

    ,

    وی افزود : الحمدالله و المنه امروز در کشور و در شهرستان ما جوانان مومن انقلابی از  روحیات توصیف شده برخوردارند و با مطالعه تاریخ معاصر مشاهده میکنند که نظام اسلامی تا چه حد پیش رفته است .

    ,

    امام جمعه شاهین دژ روحیه دشمن شناسی را از دیگر خصوصیات  جوان مومن انقلابی برشمرد و اظهار داشت : اصلی ترین دشمن نظام اسلامی آمریکا و اسرائیل است و بایست جوانان مومن و متعهد انقلابی دشمن شناس بوده و بر نیرنگ های این دشمنان احاطه بیشتری داشته باشند.

    ,

    حجت الاسلام فصیح نیا ادامه داد: رئیس جمهور ابله،احمق و گستاخ  آمریکا گذشته ننگین و خفت بار کشور خود را فراموش کرده است همان زمان که لانه جاسوسی اش توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

    ,

    وی  ابراز کرد: امروز چندین برابر زمان انقلاب جوان مومن و متعهد انقلابی داریم  و دشمن این را بداند اگر کوچکترین خطایی بکند پاسخی دندان شکن خواهد دید و هرگز یارای مقابله با خیل عظیم این ملت ولایی و همیشه بیدار را نخواهد داشت.

    ,

    , ,

    پیرانشهر

    , پیرانشهر,

    امروز هم زمان با سراسر کشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان با حضور گرم، اقسام و اقشار مختلف مردم شهید پرور پیرانشهر، اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان، مسئولین ادارجات و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

    ,

    ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از حضور پرشور مردم و مسئولان و دانش آموزان پیرانشهری گفت: آرزو دارم همیشه مردم در این صحنه ها حضور داشته باشند و در برابر دشمن بایستند.

    ,

    وی روز ۱۳ آبان را روز ۳  انقلاب بزرگ نامید و گفت: یک؛ در این روز رژیم دیکتاتوری عده ای از دانش آموزان وقت را به شهادت رساند  صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

    ,

    این جوانان پر شور و خداجو، گروه گروه، داخل دانشگاه شدند و به همراه دانشجویان و گروه‌های دیگری از مردم در زمین چمن دانشگاه اجتماع کردند. ساعت ۱۱ صبح، مأموران،‌ ابتدا چند گلوله گاز اشک‌آور در میان این جمعیت خروشان پرتاب کردند؛ اما، اجتماع کنندگان در حالی که به سختی نفس می‌کشیدند، صدای خود را رساتر کرده و با فریاد الله‌اکبر، لرزه بر اندام مأموران مسلح شاه افکندند. در این هنگام تیراندازی آغاز شد و جوانان و نوجوانان بی‌گناه، یکی پس از دیگری، در خون خود غلتیدند. در این روز، ۵۶ نفر شهید و صدها نفر مجروح شدند.

    ,

    ماموستا محمودی به دومین انقلاب اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت با هدف وادار کردن آمریکا به استرداد شاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند. دانشجویان از دانشگاه‌های تهران، پلی‌تکنیک، صنعتی شریف، شهید بهشتی و … گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند.

    ,

    امام جمعه پیرانشهر  سومین انقلاب را تبعید امام خمینی به ترکیه در  ۱۳ آبان ۱۳۴۳ دانست.

    ,

    وی به اقدامات شوم و شر امریکایها در منطقه اشاره کرد و گف: در خاورمیانه جریانات تکفیری و سلفی ها را به وجود آورده که با ساخت آنها باعث جنگ شده، تا بتواند از این طریق سلاح و مهمات خود را به فروش برساند و منابع زیرزمینی خاورمیانه را بدزدد.

    ,

    ماموستا محمودی تصریح کرد: سپاه خوار چشم دشمنان اسلام است و امروز امریکایی ها آمده اند سپاه را تحریم کرده اند آنها نمی دانند که سپاه یعنی مردم و همین اتحاد مردم سبب قدرت گرفتن بیشتر در برابر امریکای جنایتکار خواهد بود.

    ,

    وی درپایان گفت : یک روز میرسد که مسلمانان در سرتاسر دنیا پیروز خواهند شد.

    ,

    در پایان مراسم قطعنامه ۱۳ آبان قرائت شد و پرچم اسرائیل جنایتکار و امریکای خیانتکار آتش زده شد.

    ,

    , ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه