اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

بخشی از بدهی ۶۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی از طریق تهاتر زمین انجام می شود

بخشی از بدهی ۶۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی از طریق تهاتر زمین انجام می شود
عضو شورای شهر بروجرد گفت: بخشی از بدهی ۶۰ میلیاردی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی از طریق تهاتر زمین انجام خواهد شد و قرار است جریمه ها در این زمینه کاهش یابد تا شهرداری بتواند بخشی از بدهی را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: شهرداری بروجرد در حال حاضر حدود 60 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که از این مبلغ بدهی 20 میلیارد تومان جریمه و 40 میلیارد تومان بدهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: با توجه به اوضاع مالی شهرداری بروجرد، حقوق های معوقه و سایر مشکلات این نهاد توانایی پرداخت این مقدار بدهی و جریمه را ندارد و قرار شد برای پرداخت بخشی از بدهی تهاتر زمین انجام شود.

,

 

,

روزبهانی تصریح کرد: در همین راستا با تهاتر می توان حداقل مبلغ پنج میلیارد تومان از این میزان بدهی را پرداخت کرد و قرار است تامین اجتماعی هم مبلغ جریمه ها را کاهش دهد تا بخشی از این بار بدهی کم شود.

,

 

,

به گفته وی با توجه به مبلغ سنگین بدهی شهرداری بروجرد تنها راهکار برای پرداخت این میزان بدهی این است که از بیرون شهرستان و استان کمک هایی صورت گیرد تا شهرداری بروجرد بتواند بدهی به تامین اجتماعی را پرداخت نماید.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد افزود: در حال حاضر بیمه کارگران شهرداری بروجرد به روز پرداخت می شود و نیاز است برای رفع این مشکل بدهی در شهرداری بروجرد اقدامی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه