اخبار داغ

مدیر عامل هلال احمر استان قم خبر داد:

اهتمام هلال احمر قم به غنی سازی اوقات فراغت در مناطق محروم شهر

اهتمام هلال احمر قم به غنی سازی اوقات فراغت در مناطق محروم شهر
مدیر عامل هلال احمر استان قم با اشاره به کسب عنوان جوانان برتر در مسابقات کشوری توسط اعضای هلال احمر، گفت: هلال احمر قم به غنی سازی اوقات فراغت در مناطق محروم شهر بخصوص در منطقه پردیسان اهتمام دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  گلفشان مدیر عامل هلال احمر استان قم صبح امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امروز چهاردهم آبان ماه سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر است، اظهار داشت: آخرین فعالیت های این حوزه در کمک رسانی و جمع آوری برای مردم میانمار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,

وی با اشاره به دوره ها و مسابقات کشوری گفت: استان قم در این دوره ها و مسابقات به خصوص در مسائل فرهنگی ، عفاف و حجاب در میان استان ها، عنوان جوانان برتر را کسب کرده اند.

,

مدیر عامل هلال احمر استان قم گفت: با تمهیدات صورت گرفته امید است که بتوانیم در مناطق محروم استان به خصوص در منطقه پردیسان در جهت غنی سازی اوغات فراقت  فضایی را ایجاد نماییم.

,

همچنین در ادامه حجت السلام و المسلمین علامه نماینده ولایت فقیه در سازمان هلال احمر قم  اظهار کرد: با توجه به عدم شناخت نسبت به سازمان جوانان بعد از بسیج بیشترین جوانان در اختیار جمعیت هلال احمر میباشد

,

نماینده ولایت فقیه در سازمان هلال احمر قم در جمع اعضا و مدیران  هلال احمر استان قم گفت: یکی از افتخارات این مجموعه  این است که رسما کانون طلاب را دارا میباشد و کمتر سازمانی است که در چارت سازمانی خود کانون طلاب را داشته است

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه