اخبار داغ

هم‌زمان با سالگرد «اعلامیه بالفور» برگزار شد؛

تظاهرات مردم یمن در حمایت از فلسطین+ تصاویر

تظاهرات مردم یمن در حمایت از فلسطین+ تصاویر
هزاران یمنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پایتخت این کشور تظاهرات گسترده‌ای را برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛هزاران تن از اهالی یمن هم‌زمان با سالگرد «اعلامیه بالفور»، تظاهرات گسترده‌ای را در پایتخت این کشور برپا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی ضد رژیم صهیونیستی، از مجامع حقوق بشر خواستند که در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین سکوت نکنند.

,

به گفته رسانه‌های محلی، تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، از سکوت کشورهای عربی در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین انتقاد کردند.

,

مردم صنعا همچنین از سکوت سازمان‌های حقوق بشر در قبال جنایت‌های رژیم سعودی و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن توسط این رژیم انتقاد کردند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، بسیاری از چهره‌های بلندپایه یمنی ازجمله چند فرمانده نظامی انصارالله در این مراسم شرکت کردند.

,

آنچه در تاریخ فلسطین به اعلامیه بالفور مشهور شده، نامه‌ای است در 121 کلمه که «جیمز آرتور بالفور»، وزیر امور خارجه وقت انگلستان در دوم نوامبر 1917،  به «ولتر دی روچیلد» یهودی متنفذ در دستگاه حاکمیت انگلستان می‌نویسد. او در این نامه به روچیلد اعلام می‌کند که بر اساس موافقت دولت وقت انگلستان، این کشور خود را در قبال تشکیل وطن قومی یهود در سرزمین فلسطین متعهد می‌داند.

,

هرساله هزاران نفر از کشورهای مختلف دنیا، هم‌زمان با مراسم سالگرد «اعلامیه بلفور» تظاهرات گسترده‌ای را علیه رژیم صهیونیستی برپا می‌کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه