اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگویی مطرح کرد؛

اینترنت گران و بی کیفیت نتیجه بی توجهی دولت به فضای مجازی است

اینترنت گران و بی کیفیت نتیجه بی توجهی دولت به فضای مجازی است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از بی توجهی دولت به حوزه فضای مجازی گفت: اینترنت گران قیمت و بی کیفیتی که در اختیار مردم قرار داده شده است نشان دهنده بی توجهی و بی اراده ای مسئولان مربوطه است که در این زمینه مشغول فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصراله پژمانفر در رابطه با فضای مجازی و اثرت مخرب آن بر روی نسل جوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اظهار داشت: وظیفه شورای عالی فضای مجازی به عنوان متولی این امر نظارت اساسی در شبکه های اجتماعی و بازی های مخرب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: مشکل اساسی در فضای مجازی نگاه سطحی به آن است زیرا به دنبال بی توجهی به فضای مجازی آسیب های مختلفی جامعه، افراد و فرزندان را دربرمی گیرد؛ گرچه فضای مجازی یک فرصت برای پیشرفت است اما در صورت عدم استفاده صحیح این فرصت به یک تهدید بزرگ تبدیل می شود که مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن توضیح این که شورای عالی فضای مجازی عالی ترین شواریی است که در حوزه فضای مجازی تأسیس شده ، گفت: رؤسای سه قوه در شورای عالی فضای مجازی حضور دارند که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور کشور است و در این شورا چندین وزیر و جایگاه حقوقی از دادستان و ... نیز مشغول به فعالیت هستند.

,

وی در ادامه افزود: اگر در انجام نظارت در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی اراده لازم وجود داشته باشد، شورای عالی فضای مجازی می تواند به صورت جدی و بسیار سریع به این موضوع مهم بپردازد و مسائل را حل و فصل کند.

,

پژمانفر با ابراز تأسف از بی توجهی دولت به حوزه فضای مجازی گفت: تبدیل شدن فرصت ها برای حل مشکلات جامعه به یک تهدید بزرگ در نتیجه بی توجهی دولت به فضای مجازی است.

,

وی وظایف شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات در جلوگیری از بروز آسیب های فضای مجازی را بسیار روشن دانست و هشدار داد اگر در این رابطه اراده ای راسخ و عزم جدی وجود نداشته باشد متأسفانه شرایط سخت تری را در پیش خواهیم داشت.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی و بی کیفتی اینترنت مورد استفاده کاربران فضای مجازی، افزود: اینترنت گران قیمت و بی کیفیتی که در اختیار مردم قرار داده شده است نشان دهنده بی توجهی و بی اراده ای مسئولان مربوطه است که در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه