اخبار داغ

استاندار قم:

جوانان هلال احمر قم در عرصه پیشگیری از اعتیاد ، مؤثرتر باشند

جوانان هلال احمر قم در عرصه پیشگیری از اعتیاد ، مؤثرتر باشند
استاندار قم با اشاره به اینکه شما جوانان هستید که می توانید نقش جدیدی در تحولات کشور و همه زمینه ها ایجاد کنید، گفت: جوانان هلال احمر قم در عرصه پیشگیری از اعتیاد ، موثرتر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خود با جوانان سازمان هلال احمر استان به مناسبت این روز با اشاره به اینکه سنت حسنه خدمت به دیگران به عنوان یک اصل اخلاقی و انسانی می باشد، اظهار داشت: هر آنچه که اتفاق به عنوان یک تحول مثبت و یا منفی رخ می دهد از حوزه جوانان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا،  , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: شما جوانان در این حوزه به عنوان عناصر مفید و موثر انسان دوست و با محبت و کسی که وقت و عمر خود را در جهت خدمت به دیگران تخصیص می دهد و از این راه محبت خود را به هم نوع خود اثبات می کند دارای  یک جایگاه ارزشی و ارزشمندی می باشد که همه توفیق این فرصت را پیدا نمی کنند.

,

استاندار قم گفت: شما باید قدر خود را به عنوان یک جایگاه انسانی والا بدانید و این توفیقی است که خداوند به شما داده است تا در این جایگاه باشید و تلاش ما در این زمینه ها موثر برای خودمان است و برکات آن نصیب شما خواهد شد.

,

وی بیان داشت:  شما در مسیری قرار گرفته اید که به نوعی عبادت خداوند می باشد و یکی از بالاترین عبادت ها رفع مشکل هم نوعان و کمک به او می باشد و امیدواریم که جوانان دیگر هم در این حوزه ومسیر شما قرار بگیرند و آنها هم از این مشارکت خداپسندانه و انسان دوستانه بهره مند شوند.

,

صادقی با اشاره به اینکه ارزش کاری که هلال احمر انجام می دهد برای مردم روشن، گویاست، خاطرنشان شد: نقش و اثر گذاری شما بر روی دیگر جوانان در مسئله پیشگیری از آسیب هایی که در جامعه مطرح است می باشد یعنی خود شما به عنوان یک الگوی عینی و عملی برای دیگر جوانان می توانید مطرح باشید.

,

وی افزود: شما جوانان باید اثربخشی خود را در مسئله پیشگیری از مصرف مواد مخدر و اعتیاد طبق برنامه ریزی های انجام شده نشان دهید.

,

استاندار قم یاد آور شد: نگاه مسئولین و کسانی که مسئولیت های مختلفی دارند به شما جوانان می باشد یعنی شما جوانان هستید که می توانید نقش جدیدی در تحولات کشور و همه زمینه ها ایجادکنید.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه