اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه به فرهنگ عمومی در قم

ضرورت توجه ویژه به فرهنگ عمومی در قم
نماینده مردم قم با اشاره به اینکه حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان شرکت می کند، گفت: بحث فرهنگ عمومی در قم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی در گفتگو با قم فردا، با اشاره به فرهنگ عمومی ، اظهار داشت: متولی بحث فرهنگ، شورای فرهنگ عمومی استان ها می باشند البته شورای فرهنگ عمومی کشور هم داریم که وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد متولی آن می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: مجموعه آداب ، سنن و آن ارزش ها و باید و نبایدهایی که در جامعه در انزار عموم مردم قرار دارد باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و روی آن کار کرد به خصوص بحث فرهنگ دینی ملت ایران و همچنین مباحث این چنینی را باید بیشتر توجه کرد.

,

نماینده مردم قم در مجلس بیان داشت: شهر مقدس قم به عنوان ام القرای جهانی اسلام هم یکی از شهرهایی است که در بحث فرهنگ عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد.

,

وی عنوان داشت: شورای فرهنگ عمومی استان هم معمولا جلساتی را برگزار می کند  که بیشتر مباحث فرهنگی است و مسئولیت دبیر خانه هم با اداره فرهنگ ارشاد می باشد که از بین نمایندگان استان حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در جلسات آنها شرکت می کند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه