اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:

تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت فقیه است

تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت فقیه است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت فقیه است و ما باید سیره شهدا و ولایتمداری و ولایت محوری را در راس کار های خود قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "صبح رابر" حجت الاسلام عربپور در هفدهمین یادواره سرداران و۳۵ شهید پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر و۶شهید گمنام میهمان شهر رابر، باعرض تسلیت اربعین حسینی اظهارداشت: انشاءالله  این قدمهای شیعیان به صحن وسرای اربابمان امام حسین (ع) برسد ومورد شفاعت ایشان درقیامت قرارگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  "صبح رابر" ,

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان با گرامیداشت یادوخاطره شهدای والامقام افزود: شهدایی که توانبخشی به جهان اسلام می کنند خصوصا شهدای گمنام حکم کیمیا را برای کشور ما دارندو هروقت یاس وناامیدی در کشور ما بواسطه تبلیغات دشمن جاری می شود این شهدا به یاری امت می رسیدند.

,

وی با اشاره به فلسفه  مفقودی شهدای گمنام گفت: در دوران دفاع مقدس تعدادی شهید و مفقود وتعدادی زیر آتش می ماندند وحکمت خدا براین بود که شهدای گمنام زیرخاکی شدند دیروز  به یاری امام  راحل و دین خدا و امروز به یاری امام دیگرشان آمدند، این سیره  شهداست.

,

عربپور با بیان این سئوال که شهدا چه سیره ای داشتند هم به شهادت و به سعادت رسیدند و سیره شهداء در چه چیزهایی است از شهید شناسی  و سیره شناسی گفت:  یکی از ویژگیهای شهدا بهره برداری درست از دنیا بوده است و با دنیاگرایی توسط نفس خویش مبارزه کردند ودرصحنه جهاد اکبر پیروز شدند.

,

وی افزود: شهدا دنیا را دارالصدق پنداشتندو آن را برای خود محل پندواندرز قراردادند، از دنیا عبرت گرفتند وبه دنیا به عنوان سجده گاه اولیا الهی نگاه کردند.

,

 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله از دیگر ویژگی های شهدا به هوس ستیزی و استقامت در راه حق اشاره وعنوان کرد: امروز همه دنیا دست بدست هم دادند تا این ایستادگی ومقاومت شما را بشکنند.

,

وی درهمین راستا سردادن نعره های ترامپ و رژیم صهیونیستی را از سر ترس از اسلام ومسلمانان برشمرد و گفت:  امروز بواسطه استقامت و صبر و درمیدان بودن مردم، به برکت خانواده شهدا وقدرت نظام جمهوری اسلامی،  انقلاب اسلامی قهرمانانه، مقتدرانه و با صلابت در حال صعود و پیروزی است و همه تدابیر آنها سست شدند که این نتیجه استقامت در راه خداست.

,

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه امروز جبهه ما دریای مدیترانه، یمن سوریه و عراق است افزود: بالغ بر۵۰۰هزار نیروی آدمکش آمدند در سوریه وعراق حکومتی راه اندازی کنند که بویی از انقلاب اسلامی نباشد ، هرچندکه توانمندی انها از نظر نظامی و پشتیبانی بسیار خوب بود اما استقامت رزمندگان وشهدای مدافع حرم نگذاشت آنها به کوچکترین خواسته خود دست یابند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: آنها داعش را با الگوگیری از بسیج ما راه انداختند  بسیج هنر امام بود آنها کج فهمیدند و امروز اثری از آنها نیست و همانطور که سردار سلیمانی گفتند تا دوسه ماه آینده اثری از آنها نیست.

,

حجت الاسلام عربپور باطل بودن داعش و استقامت نیروهای رزمنده و مدافع حرم را باعث از بین رفتن آنها عنوان کردو افزود: شهدا انسانهای بامعرفت وبصیرتی بودند که اطاعت از امام وولی امرمسلمین را برای دفاع از دین خدا داشتند.

,

 

,

وی با اشاره به چهارمین ویژگی سیره شهدا شناخت جبهه حق، امام حق و اولی الامر  گفت: امام شناسی سیره پاک شهداوشیعه است که امروز به تمام ادیان سرایت کرده است.

,

حجت الاسلام عربپوربا بیان اینکه اگر  دفاع از کشور خودمان می کنیم اگر ما نباشیم ذلت سراغ ما نی آید غیرت مردان عفت زنان از بین می رود من و شما باید برویم تا دین بماند در همین راستا گفت: امروز روحانی های مسیحی به تبعیت از مسلمانان وشیعه حرکت کردند برای زیارت امام حسین(ع) ومی گویند لبیک یا حسین که این اثرامام شناسی وولی شناسی است.

,

 

,

وی ادامه داد: اگر ما امام رابشناسیم امام ما را می شناسد وگره گشایی از کار ما می کند.

,

این مسئول دیگر ویژگی شهداء را وارستگی از کبر دانست و گفت:  شهید حججی انقلابی به پا کرد حججی همینطور شهید نشد هیچ شبی بیشتر ازنیم ساعت نخوابید یا لباس رزمندگان را می شست یا نماز می خواند وروزها سخت تلاش می کرد که سعادت شهادت را کسب کرد.

,

حجت الاسلام عربپور گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت محض از ولایت فقیه است و ما باید سیره شهدا و ولایتمداری و ولایت محوری را در راس کار های خود قرار دهیم.

,

 

,

وی بابیان اینکه تکبر مانع قبولی عبادات ومعنویات می شود گفت: شهدا در وادی جهاد اکبر و جهاد در درون خود پیروز شدند و هرانسانی تصمیم بگیرد گناه نکند خداوند کمکش می کند تا مرز عصمت پیش رود به گونه ای که زبانش حکمت گو، چشمش حکمت بین و گوشش حکمت شنو و مورد توجه امام زمان(ع) قرار می گیرد.

,

 

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله با اشاره به اینکه  انجام فرائض و واجبات از دیگر ویژگی های شهداء است گفت: حفظ جمهوری اسلامی و ارزشها ، دشمنی با دشمنان دین خدا ودوستی با دوستان و حفظ مساجد و حضور درسنگرهای نماز جمعه از انجام واجبات هم مهمتر است ومساجد نجات دهنده هستند.

,

 

,

وی تقوی و خداپرستی را ازدیگر ویژگی های شهدا ء خواند و افزود: راه برون رفت از سختی ها تقوی الهی  است و تقوی بنا به سفارش ائمه اطهار و امامان زیرساخت ایمان واعتقادات ماست هر کس این را داشته باشد از رستگاران است .

,

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه سیره شهدا سازش ناپذیریست گفت با نگاه به تاریخ  انقلاب می بینیم که هر کجا از امام تبعیت  کردیم پیروزی شدیم امروز اگر در مذاکرات و برجام رهنمودهای امام را بستر کار قرار می دادند دیگر ترامپ جرأت حرف زدن نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه