اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار:

مسابقه طرح برتر سوزن دوزی تعاونی های زنانه در چابهار برگزار می شود/ فعالیت 10 شرکت تعاونی صنایع دستی در چابهار

مسابقه طرح برتر سوزن دوزی تعاونی های زنانه در چابهار برگزار می شود/ فعالیت 10 شرکت تعاونی صنایع دستی در چابهار
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار از برگزاری مسابقه طرح برتر سوزن دوزی تعاونی های زنانه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله امیریان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به برگزاری مسابقه طرح برتر سوزن دوزی اظهار کرد: پس از برگزاری موفق اولین کارگاه ارتقای کسب و کار و تشکیل کارگاه تخصصی نگاهی نو به دنیای سوزوندوزی در چابهار، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با همکاری دبیرخانه توسعه مدرسه تعاونی و تعاونی پژوهشی آموزشی برگ نو تصمیم به برگزاری مسابقه طرح برتر سوزن دوزی گرفته است.

وی با بیان اینکه این مسابقه به منظور نهادسازی و تشویق تعاونی‌های زنانه سوزن‌دوز در چابهار برگزار می شود افزود: بانوان سوزن دوز این شهرستان می توانند از تاریخ 27 آبان به مدت یک ماه با مراجعه به هتل ساحلی ونوس (واقع در دانشگاه دریانوردی) و یا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چابهار، طرح‌های خام اولیه را تحویل گرفته و پس از تکمیل کار و فرم ثبت نام، آن را به همان مرکز تحویل دهند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: پس از طی مراحل داوری، به طرح های اول تا سوم به ترتیب جوایزی اهدا خواهد شد.

امیریان با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 شرکت تعاونی صنایع دستی در چابهار فعالیت می کنند افزود: بیش از 300 نفر از بانوان شهرستان نیز در این تعاونی ها مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه