اخبار داغ

100 خانوار فاقد برق در بخش دشتیاری از نعمت برق بهره مند شدند

100 خانوار فاقد برق در بخش دشتیاری از نعمت برق بهره مند شدند
مدیر برق بخش های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار و بخش تلنگ قصرقند از بهره مندی 100 خانوار فاقد برق در چهار روستای بخش دشتیاری از نعمت برق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، وحید غلامیان با اشاره به برق رسانی به چهار روستا در بخش دشتیاری چابهار اظهار کرد: برق رسانی به روستاهای فاقد برق بازار محمد کریم، عثمان آباد مچکور، شهدلد بازار و خلیل آباد، پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و پنج دستگاه ترانس برق نصب شده است.

وی افزود: برای بهره مندی ۱۰۰ خانوار فاقد برق در این روستاها از نعمت برق چهار میلیارد و 893 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر برق بخش مرکزی چابهار با اشاره به افت ولتاژ برق در روستاها گفت: ۱۹ دستگاه ترانس جدید در روستای بخش مرکزی چابهار با اعتبار 11 میلیارد و 203 میلیون ریال نصب شده تا دیگر شاهد افت ولتاژ برق در این روستاها نباشیم.

غلامیان با اشاره به پروژه توسعه برق روستایی که 375 خانوار جدید از نعمت برق بهره مند شدند، افزود: توسعه شبکه برق روستایی در ۲۵ روستای بخش مرکزی، دشتیاری و پلان با اجرای ۱۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف جدید و نصب ۱۵ پست ترانس برق جدید در این مدت انجام شده است.

وی تعویض سیم های فرسوده شبکه برق روستاهای مرزی ریمدان به منظور پایداری شبکه برق و جلوگیری از وقوع خاموشی با اعتبار 2 میلیارد و 480 میلیون ریال و نصب ۱۳ سری خازن بر روی خطوط فشار متوسط منطقه دشتیاری و پلان و مرکزی برای بهبود ولتاژ با اعتبار چهار میلیارد و 101 میلیون ریال را از دیگر اقدامات امور برق نگور عنوان کرد.

مدیر برق بخش های دشتیاری، پلان و مرکزی چابهار و بخش تلنگ قصرقند بیان کرد: امور برق نگور چهار بخش دشتیاری، پلان، قسمتی از بخش مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند را زیر پوشش دارد که در مجموع به ۵۰۰ روستا خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه