اخبار داغ

نتانیاهو برای پنجمین بار به اتهام فساد مالی بازجویی شد

نتانیاهو برای پنجمین بار به اتهام فساد مالی بازجویی شد
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در منزلش برای پنجمین بار در رابطه با پرونده فساد مالی وی مورد بازجویی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم و به نقل از رسانه های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در رابطه با دو پرونده فساد مالی معروف به پرونده های 1000 و 2000 مورد بازجویی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایرنا، این بازجویی چند ساعت به طول انجامید و پس از انجام تحقیقات از نتانیاهو نتایج تحقیق به «آویخای مندلبلیت» دادستان رژیم صهیونیستی ارائه شده است.

,

بنیامین نتانیاهو پس از بازجویی در توئیتی نوشت: بار دیگر می گویم، هرگز چیزی نبوده است.

,

پیش تر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که قصد دارد تا از اواسط اکتبر (مهر/ آبان) تحقیق درخصوص فساد مالی بنیامین نتانیاهو را از سربگیرد.

,

پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.

,

نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.

,

روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.

,

مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه