اخبار داغ

گزارش تصویری؛

محبت عشایر کرمانشاه تمامی ندارد/ موج ذخایر انقلاب برای کمک به زلزله زدگان

محبت عشایر کرمانشاه تمامی ندارد/ موج ذخایر انقلاب برای کمک به زلزله زدگان
در چهارمین روز پس از وقوع زلزله در کرمانشاه کمک رسانی مردم عشایر همچنان با عشق و محبت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، چهار روز از وقوع زمین لرزه 7/3 ریشتری در کرمانشاه میگذرد اما با وجود این مردم دیگر نقاط استان و حتی کشور امداد رسانی خود را نه تنها کم نکرده بلکه هر روز بر شدت آن می افزایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

در این میان کم توقع ترین قشر جامعه یعنی عشایر که به گفته امام راحل ذخایر انقلاب هستند نیز دوشا دوش دیگر مردم کمک های خود را در پایگاههای جمع آوری تحویل داده و برای مردم مناطق زلزله زده ار سال می کنند.

,

محبت و معرفت غیر قابل انکار این مردم غیور، آنچنان ادامه داشته است که تا به امروز فقط از مردم عشایرایل بزرگ ذوله در استان کرمانشاه چندین کامیون کمک های مردمی  برای مردم مناطق زلزله زده ارسال و در بین آنها توزیع شده است.

,

به گفته مسئول جمع آوری کمک های مردمی در این پایگاه، هر  روز چند کامیون وسایل و مواد غذایی مورد نیاز مردم زلزله زده برای آنها ارسال می شود و تا زمانی که کمک های مردمی ادامه داشته باشد این روند ادامه خواهد داشت.

,

وی در ادامه گفت: محل جمع آوری کمک های مردمی، "کرمانشاه شهرک دولت آباد، هیئت شهدای عشایر "است که عزیزان میتوانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را آنجا تحویل دهند.

,
تصاویر
,
تصاویر
,
تصاویر
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه