اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

پیاده روی اربعین تبدیل به نمادی ملی و جهانی شده است / مسئولان نظام پاسخ آل سعود را شفاف و محکم بدهند

پیاده روی اربعین تبدیل به نمادی ملی و جهانی شده است / مسئولان نظام پاسخ آل سعود را شفاف و محکم بدهند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ به عظمت، شکوه ، تمدن ساز بودن و اهمیت پیاده روی اربعین، درمتجلی شدن اسلام درجهان اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته،ضمن دعوت همگان به تقوای الهی عنوان کردند:همایش میلیونی اربعین امروز،به نمادی برای وحدت مسلمانان تبدیل شده وحضور زائران ازکشورهای مختلف جهان نشان دهنده برحق بودن امام حسین(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان؛

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان؛, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان؛,

امام جمعه همدان: پیاده روی اربعین تمدن ساز است/ تقلید کورکورانه از غرب عامل انحطاط جوامع اسلامی می باشد

, امام جمعه همدان: پیاده روی اربعین تمدن ساز است/ تقلید کورکورانه از غرب عامل انحطاط جوامع اسلامی می باشد, امام جمعه همدان: پیاده روی اربعین تمدن ساز است/ تقلید کورکورانه از غرب عامل انحطاط جوامع اسلامی می باشد,

امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه دراستان در خطبه های نماز جمعه شهر همدان درابتدا با اشاره به بعد تمدن ساززیارت اربعین  گفت:پیاده روی اربعین به همه کشورهای دنیا پیام صلح، همبستگی و ظلم ستیزی را مخابره می کند.

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در ادامه عنوان کرد: در جهانی که به راحتی قتل عام بشر در کشورهای یمن، میانمار و ...صورت میگیرد درک چنین از خودگذشتگی برای نجات بشر از ضلالت و گمراهی مشکل و برای عده ای حتی غیرممکن است.

,

 

,

وی با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر، خود ناقض حقوق انسانی هستند گفت: بزرگترین بدبختی های انسان در جهالت و حیرت او ریشه دارد.

,

 

,

وی افزود: کشورهایی که خود را متمدن می دانند منافع خود را از فروش اسلحه به کشورهای جنگ طلبی چون عربستان تأمین می کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان همچنین، تقلید کورکورانه از الگوهای غربی را عامل انحطاط جوامع اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ما پیشوایانی داریم که خود را در معرض خطر قرار دادند تا جامعه را از انحطاط نجات دهند پس نباید با الگوگیری از غرب خود را به انحطاط ببریم.

,

 

,

امام جمعه کبودراهنگ: اربعین نوید بخش، ایجاد انقلابی جهانی است/ دلسپردن به لبخند دشمن،زمینه ساز شکستی جبران ناپذیراست

, امام جمعه کبودراهنگ: اربعین نوید بخش، ایجاد انقلابی جهانی است/ دلسپردن به لبخند دشمن،زمینه ساز شکستی جبران ناپذیراست, امام جمعه کبودراهنگ: اربعین نوید بخش، ایجاد انقلابی جهانی است/ دلسپردن به لبخند دشمن،زمینه ساز شکستی جبران ناپذیراست,

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ نیزدر خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به شکوه مراسم پیاده روی اربعین،گفت: امروزاندیشمندان جهان در خصوص حرکت ۳۰میلیونی اربعین معتقدند که این حرکت نوید یک انقلاب جهانی را می دهد.

,

 

,

وی در ادامه بااشاره به استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان عنوان کرد:داعش نفس های آخر خودرا می کشد و تدارک این فتنه از جانب عربستان و آمریکا برای پیدا کردن جولانگاهی دیگراست وعربستانی که خود را خادمین حرمین الشریفین می نامند به زودی رسوا خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم استقامت و مقاومت در برابر دشمنان گفت:ما ازاستقامت و مقاومت خود ضرر نکردیم و هرموقع به لبخند دشمن دلبستیم شکستی جبران ناپذیرخوردیم.

,

 

,

امام جمعه بهار: پیاده روی اربعین تبدیل به یک نماد ملی و جهانی شده است

, امام جمعه بهار: پیاده روی اربعین تبدیل به یک نماد ملی و جهانی شده است, امام جمعه بهار: پیاده روی اربعین تبدیل به یک نماد ملی و جهانی شده است,

امام جمعه شهر بهار نیز در خطبه های این هفته شهر بهارضمن تسلیت ایام اربعین حسینی،ثواب خدمت رسانی  به زائران را کمتر از زائران ندانست و گفت: به قول رهبر معظم انقلاب مراسم پیاده روی اربعین تبدیل به یک نماد ملی و جهانی شده که باعث سرافرازی همه مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به برپایی موکب های آیت الله بهاری در بهار و کربلا گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که سال به سال خدمات این مواکب که به نام آیت الله بهاری مزین شده بهتر می شود و امیدواریم که سالهای آینده نیز این خدمات بهتر و گسترده تر شود.

,

 

,

امام جمعه نهاوند: پیاده روی اربعین نماد عظمت واتحاد مسلمانان است

, امام جمعه نهاوند: پیاده روی اربعین نماد عظمت واتحاد مسلمانان است, امام جمعه نهاوند: پیاده روی اربعین نماد عظمت واتحاد مسلمانان است,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند نیز درخطبه های نمازجمعه نهاوند با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی گفت: این همایش میلیونی به نمادی برای وحدت مسلمانان تبدیل شده و حضور زائران از کشورهای مختلف جهان نشان دهنده بر حق بودن امام حسین(ع) است.

,

 

,

وی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم و بویژه جوانان در این پیاده روی حاوی پیام بسیار مهمی است که جوانان ایران اسلامی همواره پیرو راه حق و حقیقت هستند.

,

 

,

امام جمعه نهاوند افزود: در حالی که منطقه با دخالت آمریکایی ها و عوامل تکفیری به آشوب کشیده  شده است ولی به برکت خون شهدای مدافع حرم این همایش میلیونی بدون کمترین مشکلی برگزار می شود.

,

 

,

مغیثی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و گسترش فرهنگ عاشورایی و حسینی در کشور هستیم که یکی از راه های ترویج این فرهنگ همین پیاده روی عظیم اربعین است.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد :مسئولان نظام پاسخ آل سعود را شفاف و محکم بدهند

, امام جمعه اسدآباد :مسئولان نظام پاسخ آل سعود را شفاف و محکم بدهند, امام جمعه اسدآباد :مسئولان نظام پاسخ آل سعود را شفاف و محکم بدهند,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد هم دربخشی ازخطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به  ترفندهای دولت آل سعود به منظوربدنام کردن لبنان، گفت: آل سعود با اجباری که برای تجاوز سیاسی به لبنان در پیش گرفت، نخست وزیر لبنان را در خاک عربستان پشت تریبون آورد و وی نیزبه صورت دیکته شده یک صفحه از جسارتهایی که در خور آل سعود است را بر علیه نظام اسلامی ما و ملت لبنان به زبان آورد.

,

 

,

وی ادامه داد: باید مسئولان والا مقام کشور ما در پاسخ به این رفتارها آل سعود زبان بگشایند که در این زمینه رئیس جمهور ما به خوبی ظاهر شده و جملاتی بسیار زیبا خطاب به آل سعود مطرح کردند که این امردر حفظ حیثیت نظام نیاز است و باید هوشیارانه در مقابل این رفتارها بایستیم.

,

 

,

وی اذعان داشت: آل سعود آبرویی برای خود نگذاشته و این زلزله سیاسی و اوضاع نابسامان بین آنان پدید آمده است که همچنان رئیس جمهور منفور آمریکا از آنان دفاع می‌کند.

,

 

,

حسینی‌مجد گفت: نخست وزیر لبنان باید سرعقل بیاید چرا که ملت لبنان ملتی شریف هستند و حزب الله نعمت بزرگی برای سربلندی لبنان است و البته حفظ خاک کشور است که این مهم  بر کسی پوشیده نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه