اخبار داغ

تصمیم جنجالی شورای شهر میناب پیرامون شهردار جدید

تصمیم جنجالی شورای شهر میناب پیرامون شهردار جدید
شورای اسلامی شهر میناب با گذشت 2 ماه از انتخاب شهردار این شهرستان باز رای بر استیضاح شهردار صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از میناب جنوب، یکی از سوژه های داغ خبری این روزهای شهر میناب خبر برکناری شهردار است، خبری که در شبکه های مجازی طیف گسترده ای از مطالب و اعتراض های مردمی مبنی بر تصمیم های گرفته شده از سوی شورای اسلامی شهر میناب به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

عباس رئیسی شهردار شهرستان میناب پس از داشی جان شهردار سابق میناب که از این سمت تودیع شد، مهرماه سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر میناب به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و به مدت یکسال بر این سمت بعنوان شهردار فعالیت خود را در شهر میناب آغاز کرد.

,

با روی کار آمدن شورای منتخب شهر میناب، گمانه زنی ها و موج خبری در شبکه های اجتماعی و رسانه ها یکی از پر بحث ترین موضاعاتی بود که آیا عباس رئیسی در سمت شهردار باقی می ماند یا بر کنار می شود.

,

 تا اینکه  شورای شهر میناب در اولین روز کاری خود پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات‌ رئیسه شورای شهر میناب انتخاب شهردار را در دستور کار قرارداد و عباس رئیسی را با موافقت اکثیریت بعنوان شهردار میناب مجدد انتخاب کردند.

,

این در حالی است که مصطفی اسدی بعنوان رئیس شورای شهر میناب پیش از این در گفتگو با رسانه ها گفته بود، توجه به اصل ثبات مدیریت موفق در این انتخاب کاملاً مدنظر بوده که شهردار میناب از این ویژگی برخوردار است و رضایتمندی نسبی مردم و مسئولان را نیز ازجمله مواردی مبنایی در گزینش شهردار جدید بوده است.

,

اما در پس انتخاب مجدد شهردار میناب در یک فاصله 2ماهه باز تصمیم و نظرات شورای شهر این بار رنگ تازه ای به خود گرفت تا اینکه در یک نشست دیگری گردونه شورای شهر طوری چرخید تا قرعه استیضاح و برکناری بنام رئیسی انتخاب شد.

,

خبر داغ رسانه ای که با این تصمیم های گرفته شده توسط شورای شهر میناب تعدادی از کارگران شهرداری به نشانه اعتراض به این تصمیم جلو فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و و خواستار ابقا شهردار میناب شدند.

,

تصمیمی که خبرنگار میناب جنوب را به دفتر شورای شهر میناب کشاند اما در پی گفتگو با اعضای شورای شهر تلاش خبرنگار بی نتیجه ماند.تا اینکه فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفتگویی با خبرنگار میناب جنوب با اعلام این خبر گفت: شورای اسلامی شهر میناب مسئولیت کاری را که انجام داده باید بپذیرد و در این زمینه باید به صورت شفاف به مردم توضیح دهد.

,

فرماندار ویژه میناب گفت: مصوبه شورا در خصوص معرفی سرپرست شهرداری میناب به فرمانداری ارسال شده و در حال حاضر این مصوبه فرآیند قانونی خود را طی می کند

,

شورای شهرمیناب با ۵ رای موافق و ۲ رای مخالف شهردار میناب را برکنار کرد.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه